PICNIC

PICNIC Reviews

132 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 161 reviews

Leuk als orderpicker, helaas word er wel veel gepraat achter de rug om.

Leuk als orderpicker, helaas word er wel veel gepraat achter de rug om.

Pluspunten

gratis lunch, gezellige medewerkers.

Minpunten

veel geroddel, erg veel lopen (25km+- per dag)

Co-workers are nice people to work with. It was a nice job but the people upstairs don't care about their workers.

The job in itself was really fun for me and my co-workers on the floor were really cool. I also enjoyed the free lunches and the fact that you could make your own working schedule.But there is a heavy amount of nepotism going on. I knew someone who should've gotten fired about 30 times but still kept working there because they liked this person, but if you're not best buds with the people in charge you will get fired without warning when you're going through tough times. They won't even bother asking you why you've been slacking. The salary is really low for the amount of work you do for them.

Pluspunten

Free lunches. Nice co-workers. Flexible Hours.

Minpunten

Nepotism. Low salary.

Gezellige sfeer, slecht geregeld

Leuke collega's, gezellige sfeer, maar het materiaal van picnic (bedrijfkleding, steekwagens, autoradio / verwarming) is bijna altijd ondermaats.Prima werkgever voor studenten om als bijbaan geld te verdienen

Pluspunten

Gratis lunch Grzellige sfeer Flexibel rooster

Minpunten

Meer collega's dan werk, dus vaak kun je geen werk inplannen. Equipment is vaak kapot Salaris ligt vrij laag

Erg slecht bedrijf, salaris erg laag en hard lopen voor een jankende teamleider die thuis blijkbaar slechte seks heeft thuis, dus maar afreageren op de medewerkers, waarvan de helft geeneens Nederlands kan.

Pluspunten

Gratis lunches

Minpunten

Slecht salaris

eerste week leuk.. maar dan word je geen nummer maar een ding...

als binnen een jaar de target van 180 naar de 280 gaat , van 6 naar 2 mensen gaat voor hetzelfde werk, en veel vriendjes politiek.

Pluspunten

je leert veel mensen kennen, omdat de doorloop heel hoog is

Minpunten

als iemand anders met een pick kar op je hakken rijd en je raakt daardoor in de ziektewet.., word je contract beëindigd.

snel werken en meer niet

aan het begint moet je zelf achterhalen wat je moet doen

Targets halen en meer niet, bijna geen Nederlandse collega's. Uitbuiting 101.

Zeer hoge werkdruk, 8 uur lang in een koelcel werken als je pech hebt. Heb je het koud dan gewoon doorgaan of wegwezen.

Pluspunten

gratis lunch

Minpunten

Me moeder maakte vroeger een lekkerdere lunch.

Pakken wat je pakken kan en dan snel door solliciteren!

Ik sluit me aan bij de rest van de reviews. Vervelende bedrijfscultuur. Heb het een tijdje volgehouden omdat ik het geld echt nodig had.Als je een beetje pech hebt zit je 8 uur lang in een koeling te werken. Als je vingers branden heb je pech, doorwerken of naar huis gaan. Veiligheid word door iedereen aan zijn laarzen gelapt maar dat is logisch gezien je niet betaald word om veilig te werken. Niemand wil z’n target niet halen. Dan maar onveilig werken om snel te zijn.Logisch dat ruim 2/3 niet Nederlands sprekend is. Door gebrek aan keuze werken mensen daar. Erg jammer. Ga er zelf nooit meer boodschappen bestellen.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

Bedrijfscultuur, Leidinggevenden, Slechte training (je word in het diepe gegooid na de tweede dag), Targets, Onveilig

Chille werkomgeving

Werk is makkelijk te combineren omdat je zelf kan inplannen wanneer je werkt. Als het regent is het werk minder leuk

Pluspunten

zelf rooster inplannen

Minpunten

soms koud

Zooitje op de werkvloer/slecht bedrijf

Werkelijk waar een zooitje daar! Geloof me hier wil je niet werken! Zogenaamde leadership zijn een stelletje nagemaakte. Als je als een robot behandeld wilt worden moet je hier gaan werken..WÁÁRDELÓÓS!!!!

Pluspunten

Gratis eten that's it.

Minpunten

Zogenaamde managers met hun targets gelul!

Slechte arbeidsvoorwaarde

Hard voor weinig, lange dagen weinig flexibiliteit vanuit Management. Geen onregelmatigheid toeslagen, maar wel verplicht op onregelmatige tijden werken. Twee dagen in de week van 10,5 uur met maar 1 uur pauze volledig voor eigen rekening.

Pluspunten

Gratis luch

Minpunten

Arbeidsvoorwaarde niet marktconforme(vakantiegeld in uurloon)

240 picks per uur, dat is wat telt.....

Begrijp me niet verkeerd; qua werksfeer is Picnic een geweldig bedrijf om bij te werken en je hebt hele gezellige collega's....Maar de bedrijfstructuur...Meine Gotte. Zoals mn titel al zei; 240 picks per uur is je target en dat mag je in het begin doen met een tracking scanner die er af en toe 2 minuten over doet om je volgende order op te halen waardoor je vaak het gevoel krijgt dat je als een dolle stier moet werken omdat het systeem tegen je vecht om je te laten falen. Pak je per ongeluk een verkeerd product dan lig je dus al achter en moet je dus 2x zo hard werken...en een product op een verkeerde plek hebben liggen wil nog wel "eens" gebeuren. Valt je scanner uit? Nog meer achterstand en zodoende moet je op een dag echt bizar hard werken om je targets te halen op picking terwijl de rest van het werk, in vergelijking, dan net een vakantie is. Schappen bijvullen staat ook een target voor die je makkelijk haalt, dispatchen van gepickte producten naar de klant evengoed een target wat je als kreupele nog kan halen....maar die pickingtarget....alsof ze die geëikt hebben door hem door de beste medewerker onder ideale omstandigheden te laten lopen.En dan was er voor mij persoonlijk nog het loon....of eerder; niet het loon gezien ik betaald werd via Payroll Select en ga die alsjeblieft even googlen als je daardoor betaald zou moeten worden. In de eerste maand gewoon niet betaalt en pas op de dag VOOR de rechtzaak uiteindelijk mn geld gekregen..vervolgens meerdere malen dingen verkeerd met de betaling waardoor ik in de schulden kwam....bedenk dat je maar even....knalhard werken -

Pluspunten

gratis bedijfskantine, goede bedrijfssfeer, leuke collega's

Minpunten

Slechte PRIMAIRE voorzieningen om je werk mee te doen, slechte organisatie, laag loon t.o.v. werkdruk

Gemakkelijk werk

Leuke werkomgeving waar je gemakkelijk en flexible kan werken

Gezellige werkomgeving, relaxt werken

Een enorm leuk jong bedrijf om te werken. Je hebt veel leuke collega's die allemaal (meestal jong/student) erg gezellig zijn. Daarnaast doe je genoeg activiteiten samen als collega's en is er altijd ruimte voor een gezellige gesprek tijdens de pauze.

Pluspunten

Gezellige collega's, gratis lunch/diner, Fijne werksfeer

Minpunten

Salaris mag hoger, Weer kan je niet bepalen ;)

Een gezellige tijd gehad met (oud) collega's, maar daarmee is ook alles gezegd

In de tijd dat ik bij Picnic heb gewerkt is voor mij duidelijk geworden dat het management het belangrijker vindt om te groeien, dan zich richten op het personeel. De organisatie is tijdens de pandemie veel te snel gegroeid en dat is terug te zien aan de vele (oud) collega's met een leidinggevende rol die niet de juiste competenties hebben om hun werk goed te kunnen uitvoeren. De medewerkers met de juiste competenties die willen doorgroeien worden niet uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Weinig diversiteit en dat is terug te zien op het hoofdkantoor. Het is een erg slechte afspiegeling van Nederland. Picnic kan nog veel leren om het gebied van binden en boeien van werknemers. Het management heeft totaal geen idee wat er op de werkvloer afspeelt en doet hier ook niks aan. Je kan als organisatie veel geld investeren in het openen van nieuwe locaties, maar als er iedere dag meerdere medewerkers zelf ontslag nemen, dan is het dweilen met de kraan open.

Pluspunten

Gratis lunch en de werksfeer tussen collega's

Minpunten

Weinig diversiteit, slechte leiderschap en lange werkdagen

Hard werken voor weinig geld.

Je moet heel hard en snel werken voor een heel slecht salaris. Super onderbetaald.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

Slechte salaris voor de werk dat je doet. Heel ingewikkeld om zelf ontslag te nemen.

Heel slecht bedrijf

Medewerkers zijn maar een nummer. Geen tijd om te eten of even pauzeren.

Pluspunten

Minpunten

Alles

veel mensen op de verkeerde plekken

Picnic is veel te snel gegroeid tijdens de pandemie. Hierdoor zitten er veel mensen op plekken waar ze niet horen te zitten. Dit zorgt ervoor dat er op een kinderachtige manier wordt leiding gegeven. Ook de salarissen zijn niet om over naar huis te schrijven, voor hetgene je ervoor moet doen. Vaak worden mensen eruit gewerkt als ze zich een aantal keer ziek melden. Ook vaste medewerkers. Het enige wat echt ziek is, is t management.

Minpunten

vriendjespolitiek, iedereen denkt alleen maar aan zichzelf.

A great place to work

It's a highly diverse and multicultural setting where you will feel at home no matter your nationality. Fast-paced and interesting

Slechte werkgever

- Denkt niet aan het personeel.- Geld is het belangrijkste.- Je voelt je daar een nummer, geen persoon.- Houden geen rekening met het weer.In de zomer is het niet normaal heet in het magazijn en moet je alsnog je tijd lopen. In de winter is het superkoud.- Je mag niet met je collega's praten. Dat kost tijd.- Het voelt alsof je collega's op hogere functies op je neerkijken.- Als de mensen van hoger op een idee hebben voor in het pand om het picken bijvoorbeeld 'makkelijker' te maken en ze vragen wat jij als ervaren persoon er van vind, dan maakt het eigenlijk niets uit.Ze luisteren niet naar jou ideeën of ervaring. En kiezen uiteindelijk toch voor wat hun denken dat beter is. - Je moet op schappen klimmen om producten bij te vullen. Wat eigenlijk (volgens de regels) verboden is want het is super gevaarlijk, maar daar geven zij niet om. Wat wel leuk is dat je met veel verschillende soorten collega's werkt. Uit verschillende landen en culturen. Het enige waar ik dankbaar voor ben zijn de vriendschappen die ik daar gemaakt heb.

Pluspunten

Gratis lunch (wanneer het lekker is), en je kan per week zelf bepalen wanneer en hoeveel je wilt werken.

Superleuke gezellige werkgever met leuke collega’s

Leuk bedrijf waar je wat mee kan ( goede sfeer in teamverband )

Pluspunten

Gratis koek en fruit

Minpunten

Lange dagen en weinig betaald

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PICNIC. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.0

3.1