PHIND

7: PHIND reviews van werknemers

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8 reviews

Leerzame en gezellige werkomgeving

PHIND is een top werkgever waar je ontzettend veel leert. Elke werkdag is anders. Gezelligheid staat hoog in het vaandel en je hebt elke week een leuke borrel.

Pluspunten

Gezellig, leerzaam

Productieve en leerzame werkgever

Phind is een uitstekende werkgever die probeert uit iedereen het beste te halen. Er wordt veel van je verwacht omdat Phind het beste wil voor alle business partners. Hierdoor word je goed getraind om de beste versie van jezelf te worden. Je staat dagelijks in contact met IT-professionals en business partners waarin je een adviserende en sturende rol speelt. Er vinden altijd uitgebreide evaluaties plaats zodat iedereen zich blijft doorontwikkelen. Alle feedback wordt serieus genomen en goede prestaties worden met het hele team gevierd! Vrijdag is er altijd een weekevaluatie met een afsluitende borrel.

Pluspunten

Trainingen / kennisdeling / vrijheid

Leerzame en leuke werkomgeving

Werken bij PHIND is ontzettend leerzaam en interessant.Vanaf de eerste dag wordt je meegenomen in een opleidingstraject waarbij je goed gecoacht wordt door je leidinggevende. Hierbij moet je denken aan verschillende trainingen, rollenspellen en wekelijkse teammeetings. Daarnaast is het onderlinge contact tussen collega's erg goed en staat iedereen voor elkaar klaar. Het pand is prachtig en het zit in hartje Den Bosch.

Zeer professioneel en prettig bedrijf. Alles verloopt soepel.

PHIND ervaar ik als een professioneel aan daadkrachtige organisatie. Alle collega's stimuleren elkaar om voor het maximaal haalbare te gaan. Ondanks de professionaliteit is de werksfeer top en kunnen collega's het goed met elkaar vinden. De aankomende jaren zal ik zeker niet vertrekken bij PHIND. Hier is nog bijzonder veel te leren en de werkzaamheden zijn top!

Leuke en leerzame werkgever

Phind is een stimulerende en vooruitstrevende werkgever. Phind heeft niet alleen invloed op mijn werk, maar ook in mijn privé leven (Positief). Leuke collega's met flink wat humor. Leukste van Phind is dat jij elke dag wakker word om beter te worden als werknemer en als persoon.

Pluspunten

Elke vrijdag gratis lunch, borrels en motiverende collega's.

Productieve en gedreven werksfeer in een prachtig kantoor centraal gelegen in den Bosch.

Met gedreven collega's en een mooie werk setting. Is het fijn werken. Een no nonsens instelling worden er echt meters gemaakt en naast het keihard werken is het heel gezellig in de pauze en word op vrijdag zeker een borrel of twee gedronken. Ook leer je er erg veel. Je sparringpartners zullen je dan ook naar een hoger niveau tillen door samen te werken. Kortom een gedreven werksfeer maar op productieve wijze!

Pluspunten

Productiviteit Sfeer Gedrevenheid

Minpunten

Werkdagen zijn lang

Motiverende werkomgeving

Binnen PHIND leer je jezelf echt ontwikkelen, ik heb in een korte tijd bij PHIND enorm veel geleerd. De omgeving is zeer motiverend waarin iedereen elkaar tot het uiterste drijft. Een typische dag op het werk? jezelf voor 200% inzetten!

Pluspunten

Leerzame werkomgeving

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PHIND. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk PHIND met

Reviews over PHIND per locatie

Meer informatie over PHIND in populaire locaties

• PHIND