Philips

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Philips

Wissen
3.9Salaris en arbeidsvoorwaarden

104 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 3,764 reviews

Goede werkgever en goed salaris

Heb 28 jaar met heel veel plezier bij Philips gewerkt en héél veel geleerd en diploma's op kosten van het bedrijf gehaald. Als je je werk goed doet kun je bij Philips heel veel bereiken. Goede werkgever.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Veel mensen zijn meelopers geen eigen mening. Meelopers geen ruggegraad.

14 januari 2021
Hallo, hartelijk dank voor je review. We zijn toch wel heel trots te horen dat je 28 jaar met veel plezier met ons hebt gewerkt. Daar doen we het voor als werkgever! We wensen je het allerbeste met je toekomstplannen!

Nice people but very complex and slow

Great benefits and workplace innovative. Tough to get anything done quickly with a complex matrix structure. Big ambition but not the right leadership to get there (old and hierarchical)

Pluspunten

Central location, flexible working

Minpunten

Bad onboarding and training on processes

15 april 2021
Thanks for sharing your thoughts on your work experience with us. We're glad to hear that it's largely been a positive one, and you were able to find a good work-life balance. That said, we always look for ways to improve the experience for our employees even further, and greatly appreciate your feedback regarding our organizational structure. Our upper management is active here as well, so rest assured that you're being heard. We wish you all the best with your next career challenge!

Slijmen en je mond houden

Ben blij dat ik er weg ben. Collega’s waren prima mensen. Slechts de “haantjes” van sales komen steeds hoger op de apenrots. Het voetvolk mag blij zijn dat ze bij zo’n “mooie” club mogen werken. Het verloop is groot aan de onderkant van de organisatie. Ook zijn er relatief veel zieke en overspannen collega’s Hoe zou het komen ? Het s er hard werken (niks mis mee) je moet absoluut geen commentaar leveren (wordt niet gewaardeerd) en vooral.... je mond houden. Wie commentaar heeft krijgt een slechte beoordeling en daarvoor geldt 3x slechte score is exit Geen respect voor de, veelal HBO opgeleide ‘onderlaag’ , geen respect voor de klant (totdat ze klagen. Dan komt er iets in beweging en had de ‘onderlaag’ beter moeten acteren.) Jammer voor zo’n groot bedrijf met zoveel potentie. Een tip ! Luisteren luisteren luisteren Naar je medewerkers, naar je klanten en naar de markt Maar ja, als je zo groot bent geworden lijkt luister vrijwel onmogelijk.

Pluspunten

Goede kantine

16 april 2020
Bedankt dat je een moment genomen hebt om je bevindingen te delen hier. Het spijt me te horen hoe je je voelt over hoe je de gang van zaken hebt ervaren. Wij zetten ons in om een goede open werksfeer te creëren, en proberen dus niet zo zeer het in "clubjes" functioneren te promoten. Ik zal je feedback doorgeven, want zoals het hier klinkt, kunnen er inderdaad wel wat dingen beter. Ik wil je in ieder geval veel succes toewensen met je carrière vanaf hier. En wie weet kruisen onze paden zich in de toekomst alsnog eens! Gezien het er wel op lijkt dat je een passie voor het bedrijf en de klant hebt.

Ik heb een leerzaam en competentie versterkend jaar gehad

Goede collegiale werksfeer op mijn afdeling; veel mogelijkheden om het bedrijf te leren kennen en persoonlijk te groeien. Productieve en gezellige werkomgeving. Heb ook veel ruimte voor initiatief ervaren en ik kon er mijn gevoel voor humot goed kwijt!

31 januari 2020
Hoi, we waarderen het dat je een recensie over je voormalige werkgever hebt achtergelaten op Indeed. Het is fijn om te horen dat je een fijne en leerzame tijd hebt gehad als Assistent Opleidingscoördinator bij Philips in Drachten. Al het succes voor de toekomst gewenst!

Een bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden, doorgroeimogelijkheden waren voor mijn functie lastig. Dat was jammer.

31 januari 2020
Fijn om te horen dat je een goede tijd hebt gehad als HR Project Assistent bij Philips in Eindhoven. Wel is het spijtig dat er voor jouw functie niet zoveel doorgroeimogelijkheden waren als je graag had gezien. Je eerlijke feedback wordt erg waardeerd en staat genoteerd. Bedankt voor het achterlaten van je recensie en alvast een prettig weekend gewenst!

Fijne werkgever

Met veel plezier kijk ik terug op 34 jaar Philips echter helaas kwam mijn functie te vervallen. Ik kreeg het aanbod om commercieel directeur te worden in Almere bij Lumenplan. Deze functie in Almere als commercieel directeur was prima echter de reisafstand woon-werk verkeer brak me uiteindelijk op.

Pluspunten

Prima secundaire arbeidsvoorwaarden

26 april 2019
Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Het is altijd fijn om feedback te ontvangen van onze werknemers, zeker als het komt van iemand met zoveel ervaring als u. We zijn blij dat u met plezier terugkijkt op de tijd die u met ons heeft gewerkt!

Goede arbeidsvoorwaarden, maar gedateerde bedrijfscultuur

Mijn dagelijkse werkzaamheden bestaan voor een groot deel uit vergaderingen/discussies/overleggen. Dit is het leukste aan mijn baan. Ik krijg veel mogelijkheden om te groeien, echter bevalt de cultuur me niet omdat wijzigingen erg traag gaan. Ook zijn er vaak wijzigingen in organisatie wat het onzeker maakt.

7 maart 2019
Bedankt voor het delen van niet alleen je ervaring, maar tevens je werkzaamheden als Service Innovation Engineer. Het is spijtig om te horen dat je het gevoel hebt dat bepaalde keuzes sneller gemaakt zouden kunnen worden. Mocht je daar zelf nog ideeën over hebben, dan zou ik je zeker aan willen moedigen om deze te opperen. Het stroomlijnen van processen kan natuurlijk vanaf iedere positie en handeling positieve invloed uitoefenen.

Gezellige werkomgeving

Leuke baan, fijne collega's. Inmiddels meer dan 20 jaar geleden dat ik hier wekzaam was.

Pluspunten

Kunnen lunchen in restaurant

29 november 2018
Hoi, goed om te horen dat de baan de je bevallen is. Dank voor je review en voor het delen van je ervaringen!

Prima werkomgeving

Veel werk is herhaaldelijk, maar er is altijd mogelijkheid om verschillende dingen te doen, mits dat je aan geeft dat je dat wil. Ook zijn er veel pauzes en krijg je in de koffiepauze doorbetaald. De werksfeer is goed en het werkt lekker door.

Pluspunten

koffiepauze doorbetaald, 3x koffie pauze per dag

Minpunten

weinig werkzekerheid als detacheringsmedewerker

22 november 2018
Fijn dat je zo tevreden bent met je huidige werk! :) Ik waardeer het dat je hier een review over Philips als werkgever hebt geplaatst. Ik wens je een fijne dag.

As an intern, there is not much opportunity to get a full-time job

Philips hires many interns, but not many get a chance to have a full-time contract afterwards

Pluspunten

Intern allowance better than average

Minpunten

travel allowance only compensates partialy

1 november 2018
Thank you for taking the time to share some findings regarding your internship with us in Amsterdam. I hope you'll get the chance to learn a lot now you're here. And even though at this point in time, it looks to you like there isn't too much opportunity in your field, this could always turn around, and knowing people and having some experience around here certainly doesn't hurt a serious applicant.

Vacatures van Philips

Meer vacatures

Prima werkgever

Prima werkgever met fantastische primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Professioneel en voldoende ontwikkelmogelijkheden.

Pluspunten

primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

Minpunten

management

18 oktober 2018
Ik ben blij om te horen dat je zo positief bent over Philips als (voormalig) werkgever. Bedankt voor het delen!

Gezellige werkomgeving

Leuke collega's, weinig doorgroei mogelijkheden, lage compensatie.

18 oktober 2018
Hallo daar, we zijn blij om te horen dat je zo'n goede tijd hebt gehad bij Philips. Wel is het spijtig dat weinig doorgroeimogelijkheden zich voordeden. Deze feedback is voor ons erg waardevol. Bedankt voor het delen en veel succes en plezier met je professionele carrière!

Doelgroep

Het doet goed te weten voor wie je elke dag de diverse werkzaamheden verricht n.l. de zieke mens. Dit maakt dat je extra gemotiveerd bent.

Pluspunten

Zeer interessante ontwikkelomgeving

Minpunten

erg ad hoc

13 augustus 2018
Wat leuk om te horen dat je zo gemotiveerd bent. Het is voor ons een belangrijke drijfveer om het welzijn en de kwaliteit van leven van mensen te verbeteren. Dank dat jij je steentje hier aan bijdraagt!

Agradável de trabalhar

Aprendi bastante na empresa Philips BV, Trabalhei com pessoas de diferentes cultura. Hora do Almoço era uma das partes mais agradável em que os sr de maior de idade, contavam suas anedotas engraçadas e andar com a empilhadora de pequenas cilindrada.

Good working load and environment

On the whole, the job is great and the environment is great.

Pluspunten

Free coffee

Minpunten

No

7 juni 2018
Hi there. It's good to hear you're enjoying the work environment. :) Nice and passionate colleagues around you is very important, isn't it? Thanks for sharing your review and enjoy your day.

Zeer prettige werk omgeving

Philips is een zeer sociale werkgever.Door de grootte van het bedrijf zijn er zeer veel vacatures

Pluspunten

Goede secundaire voorwaarden

Minpunten

Salaris groei gaat zeer geleidelijk

24 mei 2018
Hallo daar, hartelijk dank voor het delen van je feedback. We zijn blij om te horen dat je je bij Philips in een prettige omgeving begaf. Veel succes met alles wat je toekomt!

De meest gezelligste team

Wat ik geleerd heb is om accuraat met declaraties om te gaan. Declaraties die ingediend zijn door Expats. Alles volgens de policy van reizigers. Uiteindelijk gaat het om kosten die ten koste gaan van het bedrijf. Nooit boos worden door de telefoon bij klachten en negatieve opmerkingen. Komen we er niet uit , dan verwijzen we naar onze teammanager. Mailtjes nauwkeurig afhandelen. Afgehandelde Claims met alle bijbehorende factuen/nota's/bonnen archiveren. Niets was moeilijk, was leuk, diverse buitenlandse nota's te zien. Het leukste was dat wij grappen maakten dat de bonnentjes weleens naar het land van herkomst een bepaalde geur hadden. Ook leuk als een reiziger op de hoogte is dat ze geen 1ste klas mogen reizen maar het toch doen. Uiteindelijk toch een goede argument voor kunnen hebben of bedenken. Helaas het werk is vanwege re-organisatie naar Polen gegaan.

Pluspunten

Ons team van 10 medewerkers konden goed met elkaar overweg. Ik heb nog steeds contact.

Minpunten

Door drukte soms vergeten om echt te lunchen. Dus lunchen op ons werkplek.

24 mei 2018
Hoi, hartelijk dank dat je je ervaring bij Philips hier uitgebreid deelt. Wat leuk om te horen dat je zoveel hebt geleerd en dat je in een gezellig team zat. Dat maakt het extra jammer dat het werk er vanwege een reorganisatie niet meer is. Wij willen je nogmaals bedanken voor de feedback, het wordt gewaardeerd!

TV schermen

Cleanroom TV schermen aan de lopende band. Dat een loopband,, best wel saai is Allemaal hele aardige mensen en super behulpzaam. Beetje saai maar er hing een prima sfeer. Het moeilijkste was dat het heel eentonig was. Top team veel gezeligheid in de kantine en veel pauzes omdat het werk eentonig was en we waren met veel mensen.

Pluspunten

gezellige mensen

Minpunten

Eentonig

13 februari 2018
Hoi, bedankt voor het delen van je ervaringen en feedback. We zijn blij om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad met je collega’s!

Redelijk tevreden

Het was een bijbaantje dus het verdiende heel goed wat dat betreft. Helaas na meer dan 3 jaar te hebben gewerkt was er geen mogelijkheid om loonsverhoging te krijgen.

Pluspunten

je kon veel overuren maken

Minpunten

als je werkzaamheden uitvoerde wat de vaste medewerkers niet mochten dan was er veel negativiteit

Goede werkgever, veel doorgroeimogelijkheden en goede arbeidsvoorwaarden

Philips Healthcare is een goede werkgever met een zeer goed pakket aan arbeidsvoorwaarden. Genoeg uitdaging in het werk en de groei van het bedrijf en een zeer informele bedrijfscultuur. Het bedrijf kent een hoge focus op persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden van het personeel en heeft een eigen university om continu te blijven leren. In sommige opzichten is het bedrijf wel wat bureaucratisch ingesteld door de omvang van de organisatie.

Pluspunten

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, informele sfeer, goede persoonlijke ontwikkeling, genoeg uitdaging.

Minpunten

De omvang van het bedrijf zorgt voor bureaucratie

21 december 2017
Goedemorgen,Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen van het bedrijf Philips. Gelukkig lezen we voornamelijk positieve punten, maar we kunnen begrijpen dat u wat bureacratie ervaren heeft. Inderdaad, het is een enorm bedrijf, maar we doen ons best om alle processen soepel te laten verlopen. Veel succes gewenst met uw verdere carriere, we hopen dat u terug kunt kijken op een mooie tijd.

Goede Werkgever

Ik ben 60 jaar en heb 32 jaar met groot enthousiasme als procesoperator bij philips gewerkt. En had dit zeker tot mijn pensioen willen blijven. helaas loopt dit anders 31 december 2017 stopt deze onderneming.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Philips. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

Gebaseerd op 3,764 reviews