Logo van Philip Morris International

Wissen
4,3Salaris en arbeidsvoorwaarden

44 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.682 reviews

Productiviteit en gezelligheid

Één van de betere werkgevers in de regio, voldoende balans tussen werk en privé, ruim budget voor persoonlijke ontwikkeling en groepstrainingen.

Pluspunten

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Heftruckchauffeur

Als heftruckchauffeur heb je het bij pmh wel goed je kunt jezelf lkkr bezig houden met het laden en lossen van trailers tevens worden producten op locatie gezet d.m.v scansysteem.

Pluspunten

Gratis lunch bij overwerk

Minpunten

Weet nooit hoeveel trailers er binnen komen of weggaan

Grimmig, onzeker.

Je bent meer een nummer dan een persoon. Van het moment dat je in diens treed is het knokken. De sfeer was grimmig. Van het ene moment naar het andere was de kans dat jouw departement opgedoekd werd groot en dat je met ze alle op straat stond. Een echte corperatie. Kill or be killed attitude.

Goede werkgever

Philip Morris is een goede werkgever , goed salaris goede en veilige werkomgeving. Moderne en voorzien van alle eisen die je nodig hebt om je werk naar behoren te kunnen uitoefenen.

Pluspunten

strakke regels waar een ieder zich aan houdt.

Minpunten

werkdruk kan soms met pieken heel hoog zijn.

Omschrijving onerneming

Typisch Amerikaanse onderneming in de jaren 80. Weinig doorgroeimogelijkheden. Baar wil is wet zonder tevenwoord.

Pluspunten

Arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Ploegendiensten

Mooi bedrijf

Een prima bedrijf met een goede cultuur waar hard werken wordt beloond.

Zeer goed bedrijf met ongekende mogelijkheden

36 jaar met zeer veel plezier gewerkt maar helaas...pmh ging sluiten Ik had er met veel plezier tot aan me pensioen willen werken. Na de sluiting van het bedrijf ben ik zeer goed begeleid en heb een groepsaccount op facebook met verschillende collegas zodat we elkaar met nieuwe banen kunnen volgen.

Pluspunten

dicht bij huis (altijd op de fiets)

Minpunten

5 nachtdiensten achter elkaar

gezellig bedrijf

leuk en gezellig bedrijf alles is netjes geregeld.

schone werk omgeving

Een bedrijf die tot op de puntjes hun zaken geregeld hebben

Pluspunten

werk omgeving

Minpunten

amerikaans

Professioneel aangestuurde onderneming

Zeer sterk professioneel geleide onderneming met goede arbeidsvoorwaarden

Vacatures van Philip Morris International

Meer vacatures

Een goede werkgever

Heb vele jaren met plezier voor Philip Morris gewerkt. Veel veranderingen meegemaakt, Begin jaren met alleen nieuwe records, Veel doorgroeimogelijkheden Jammer dat het uiteindelijk grotendeels werd gesloten

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden en goede organisatie

Minpunten

laatste jaren grote afstand tussen management en werkvloer

Prima bijbaan

een typisch studentenraad met flexibiliteit en middelmatige verdiensten.

voor mij liever geen nachtdienst meer

in 3 ploegen zorgen dat de nodige materialen bij de machines afgeleverd werd met materiaal wagens, en wanneer deze wagens leeg waren retour halen, om opdat deze opnieuw voor de volgende productie gevuld dienden te worden. het moeilijkste was toch de 3 ploegen, vergt veel van je lijf en familie, leukste was toch de bevoorrading en prettige werk sfeer onder verschillende afdelingen

Pluspunten

salaris, colega, s gezellig werken

Minpunten

de 3 en 5 ploegen was eigenlijk n haat liefde verhouding

veel interesse op mijn werk

ik heb geleerd hoe ik met mensen moet omgaan en medewerkers aansturen en opdrachten geven en ik deed alles met plezier

Pluspunten

gratis koffie in kantine

Minpunten

NVT

Werkgever met vooruitzichten

Als zelfsturende teams iedere dag opzoek naar nieuwe uitdagingen om het proces nauwkeuriger te bekijken en indien nodig aan te passen, verbeteren. Behoorlijk wat kennis en ervaring opgedaan omtrent de productie van sigaretten, tabak en het daarbij bijbehorende proces.

Pluspunten

Goede werkgever

Minpunten

Prima bedrijf, goede arbeidvoorwaarden en geweldige werksfeer

Een typische dag op het werk is moeilijk te omschrijven. Iedere dag verschilt van de ander, er vallen steeds andere dingen voor. Trainingstraject is optimaal en daar wordt ruimschoots de tijd voor uitgetrokken, zowel theoretisch als in de praktijk. Het beleid en de bedrijfsvoering dat wordt gevoerd is prima. Een gezellig bedrijf met leuke collega's. Niets is te gek en het motto "samen gaan we er voor" is dagelijkste kost.

Productieve en gezellige werkomgeving

Ik stond aan de machines die filters maakte en had het bijna elke dag goed naar mijn zin. Het was best verantwoordelijk werk omdat we op tijd moesten leveren. Heb er alle machines geleerd die er stonden voor filtermaking. Mijn collega's waren vriendelijk, behulpzaam en altijd wel in om samen na werktijd nog wat na te borrelen. De directie, tja daar hadden we weinig mee te maken. Het leukste waren toch mijn collega's en de prettige sfeer die er was. Het moeilijkste........er waren eigenlijk niet echt moeilijke dingen. Kort gezegd, gewoon een fijn bedrijf om bij te werken, jammer dat het ophield.

Pluspunten

gratis roken als je binnen was

Minpunten

weinig minpunten

storingsbron gelokaliseerd, onderdeel gewisseld en de machine weer in productie genomen.

te vaak stilvallen van de sigarettenmachine door te lage filterniveau in filtermagazijn heb ik als verstoring doorgekregen, Collega's van de voorgaande ploeg heeft de oorzaak bij de verzendmachine gezocht, acties uitgevoerd maar storing was niet opgelost. Ik heb met toestemming van de leidinggevende besloten samen met de operator en technische operator van de lijn een Analytisch Technische Storingzoek (ATS) sessie te starten. We hebben een ATS formulier ingevuld en meest mogelijke drie oorzaken geconstateerd. Afgesproken acties uitgevoerd en storing opgelost. Betrokkenheid en bijdrage van mij collega's was belangrijk om een goede conclusies te kunnen trekken. Door de hoge productiesnelheid van de machine was waarnemen van de storing zonder meet en regel apparatuur niet mogelijk. ik heb geleerd dat de juiste informatie erg belangrijk is om een goede analyse te kunnen maken. Moeilijkste van de baan was: juiste storingsanalyse binnen een acceptabele tijd. Leukste van de baan was: Elke klus weer een nieuwe uitdaging. Als mechanic 3 mocht ik binnen een ruime kader zelf beslissingen nemen en acties uitvoeren. Twee keer heb ik als waardering extra beloning voor mijn resultaten gekregen.

Pluspunten

werkklimaat, secundaire arbeidsvoorwaarden, beloning.

Minpunten

ongezonde bedrijfstak

dag in litouwen ter ondersteuning productie

kwaliteit product en uptime waren onvoldoende -samen met monteur en operator training on the job om machine weer op volumen te brengen. -Hier door doe je kennis, kunde en vaardigheden overdragen aan de monteur en operator van het geïnstalleerde machine park

Pluspunten

uitdaging of gedane kennis over te dragen

goede werkgever

Werksfeer,omgang met collega's was prima. Elke dag leerde je wat bij,over elkaar of het werk. Mensen accepteren hoe ze zijn en respecteren.

goede werk omstandigheden.

Plannen begin dienst. Werkzaamheden verdelen over de dag. Grote verantwoordelijkheden. veel vrijheid om het werk goed uit te voeren.

Pluspunten

Veel zelfstandigheid.

Minpunten

Veel til en sjouw werkzaamheden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Philip Morris International. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4,2

Reviews over Philip Morris International gesorteerd op locatie