Logo van Philip Morris International

Wissen
4,3Salaris en arbeidsvoorwaarden

30 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.682 reviews

Productiviteit en gezelligheid

Één van de betere werkgevers in de regio, voldoende balans tussen werk en privé, ruim budget voor persoonlijke ontwikkeling en groepstrainingen.

Pluspunten

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Heftruckchauffeur

Als heftruckchauffeur heb je het bij pmh wel goed je kunt jezelf lkkr bezig houden met het laden en lossen van trailers tevens worden producten op locatie gezet d.m.v scansysteem.

Pluspunten

Gratis lunch bij overwerk

Minpunten

Weet nooit hoeveel trailers er binnen komen of weggaan

Goede werkgever

Philip Morris is een goede werkgever , goed salaris goede en veilige werkomgeving. Moderne en voorzien van alle eisen die je nodig hebt om je werk naar behoren te kunnen uitoefenen.

Pluspunten

strakke regels waar een ieder zich aan houdt.

Minpunten

werkdruk kan soms met pieken heel hoog zijn.

Omschrijving onerneming

Typisch Amerikaanse onderneming in de jaren 80. Weinig doorgroeimogelijkheden. Baar wil is wet zonder tevenwoord.

Pluspunten

Arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Ploegendiensten

Mooi bedrijf

Een prima bedrijf met een goede cultuur waar hard werken wordt beloond.

Zeer goed bedrijf met ongekende mogelijkheden

36 jaar met zeer veel plezier gewerkt maar helaas...pmh ging sluiten Ik had er met veel plezier tot aan me pensioen willen werken. Na de sluiting van het bedrijf ben ik zeer goed begeleid en heb een groepsaccount op facebook met verschillende collegas zodat we elkaar met nieuwe banen kunnen volgen.

Pluspunten

dicht bij huis (altijd op de fiets)

Minpunten

5 nachtdiensten achter elkaar

gezellig bedrijf

leuk en gezellig bedrijf alles is netjes geregeld.

schone werk omgeving

Een bedrijf die tot op de puntjes hun zaken geregeld hebben

Pluspunten

werk omgeving

Minpunten

amerikaans

Professioneel aangestuurde onderneming

Zeer sterk professioneel geleide onderneming met goede arbeidsvoorwaarden

Prima bijbaan

een typisch studentenraad met flexibiliteit en middelmatige verdiensten.

Vacatures van Philip Morris International

Meer vacatures

Goede band met collega's en stonden voor elkaar.

Ik voelde de band die wij hadden meer een goede vrienden band, dan een collega. We stonden voor elkaar altijd klaar om te helpen. het moeilijkste was om heel nauwkeurig te werken, kwam altijd op een tiende van een millimeter aan. Het was een precisiewerk, wat voor mij een enorme uitdaging was. Met het leidinggevend personeel klikte het goed. Altijd was er tijdens het werk wel even tijd om met de leidinggevende een praatje te maken.

Pluspunten

Om de twee uur altijd even tijd om een bakje te koffie en met collega's te praten.

Minpunten

De eerste dagen van de maand was het altijd spannend om op tijd de waardezegels af te hebben.

voor mij liever geen nachtdienst meer

in 3 ploegen zorgen dat de nodige materialen bij de machines afgeleverd werd met materiaal wagens, en wanneer deze wagens leeg waren retour halen, om opdat deze opnieuw voor de volgende productie gevuld dienden te worden. het moeilijkste was toch de 3 ploegen, vergt veel van je lijf en familie, leukste was toch de bevoorrading en prettige werk sfeer onder verschillende afdelingen

Pluspunten

salaris, colega, s gezellig werken

Minpunten

de 3 en 5 ploegen was eigenlijk n haat liefde verhouding

veel interesse op mijn werk

ik heb geleerd hoe ik met mensen moet omgaan en medewerkers aansturen en opdrachten geven en ik deed alles met plezier

Pluspunten

gratis koffie in kantine

Minpunten

NVT

Productieve en gezellige werkomgeving

Ik stond aan de machines die filters maakte en had het bijna elke dag goed naar mijn zin. Het was best verantwoordelijk werk omdat we op tijd moesten leveren. Heb er alle machines geleerd die er stonden voor filtermaking. Mijn collega's waren vriendelijk, behulpzaam en altijd wel in om samen na werktijd nog wat na te borrelen. De directie, tja daar hadden we weinig mee te maken. Het leukste waren toch mijn collega's en de prettige sfeer die er was. Het moeilijkste........er waren eigenlijk niet echt moeilijke dingen. Kort gezegd, gewoon een fijn bedrijf om bij te werken, jammer dat het ophield.

Pluspunten

gratis roken als je binnen was

Minpunten

weinig minpunten

storingsbron gelokaliseerd, onderdeel gewisseld en de machine weer in productie genomen.

te vaak stilvallen van de sigarettenmachine door te lage filterniveau in filtermagazijn heb ik als verstoring doorgekregen, Collega's van de voorgaande ploeg heeft de oorzaak bij de verzendmachine gezocht, acties uitgevoerd maar storing was niet opgelost. Ik heb met toestemming van de leidinggevende besloten samen met de operator en technische operator van de lijn een Analytisch Technische Storingzoek (ATS) sessie te starten. We hebben een ATS formulier ingevuld en meest mogelijke drie oorzaken geconstateerd. Afgesproken acties uitgevoerd en storing opgelost. Betrokkenheid en bijdrage van mij collega's was belangrijk om een goede conclusies te kunnen trekken. Door de hoge productiesnelheid van de machine was waarnemen van de storing zonder meet en regel apparatuur niet mogelijk. ik heb geleerd dat de juiste informatie erg belangrijk is om een goede analyse te kunnen maken. Moeilijkste van de baan was: juiste storingsanalyse binnen een acceptabele tijd. Leukste van de baan was: Elke klus weer een nieuwe uitdaging. Als mechanic 3 mocht ik binnen een ruime kader zelf beslissingen nemen en acties uitvoeren. Twee keer heb ik als waardering extra beloning voor mijn resultaten gekregen.

Pluspunten

werkklimaat, secundaire arbeidsvoorwaarden, beloning.

Minpunten

ongezonde bedrijfstak

Tot het eind toe een goed bedrijf al deed het eind zeer.

In de jaren dat er nog geen echte anti-tabak lobby was en Philip Morris Holland groeide als kool kon het niet op voor werknemers en toeleveringsbedrijven. Op het moment dat de anti-tabak lobby de overhand kreeg en er bij PMH meer op de kosten werd gelet kwam er meer internationale directie en verloor PMH zijn eigen autonomie. PMH werd meer onderdeel van PMI en dat heeft het bedrijf geen goed gedaan. Na 3 a 4 jaar weer een nieuwe directeur met zijn eigen visie doet geen goed met de werknemers. Maar al met al heeft het bedrijf PMI bij mij geen wrok of iets dergelijks, het heeft altijd gedaan wat afgesproken is.

Pluspunten

Bijna gratis fitness.

Minpunten

teveel directueren op korte tijd.

Ondernemingsraad een goede leerschool en noodzakelijk.

Door deelnemer te zijn van ondernemingsraad leer je enorm veel van het totale bedrijfs beleid, hoe en waarom worden diverse besluiten genomen en welke invloed je hierin als Ondernemingsraad kunt uitoefenen. Door open te kunnen communiceren en elkaar te respecteren is het werken met de directie op een goede manier mogelijk. Moeilijk is om soms noodzakelijke veranderingen te moeten accepteren en dit te moeten communiceren naar de medewerkers. Wensen van medewerkers door te kunnen voeren na consensus met de directie.

Pluspunten

Ondernemingsraad werk levert veel kennis op, een enorme leer ervaring.

Minpunten

Veel in eigen tijd moeten werken om jezelf goed voor te bereiden op vergaderingen.

Goede werkgever

Met veel plezier gewerkt bij PM. Jammer genoeg door omstandigheden abrupt gestopt. Nu op zoek naar een nieuwe uitdagende baan waar ik mijn ervaring en kennis kan delen met andere nieuwe collega's.

Pluspunten

Alles goed geregeld.

Minpunten

veel personeel

Zakelijk bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden.

Goed georganiseerd binnen strakke kaders. Voldoende doorgroeimogelijkheden en ontwikkelkansen.

Een productieve omgeving die zeer professioneel ingesteld was, waar kwaliteit, veiligheid en productiviteit bovenaan staat.

Typische dag op het werk: Het machine overnemen van de vorige ploeg, met daarbij een goede ploegoverdracht. Vervolgens meteen het product controleren en deze in het interne systeem wegschrijven en coderingen omzetten. Daarna produceren met de hoogst mogelijke kwaliteit ( Japanse markt is uitzonderlijk kritisch ) Wat is geleerd heb: Processtappen, techniek, samenwerking, leren omgaan met stress, kwaliteit gericht werken, goede communicatie met alle afdelingen en buitenlandse leveranciers, alle machine gerelateerde handelingen, pneumatiek en basis elektro techniek, industriële automatisering, kalibreren, justeren, oplossen van verstoringen eerste en tweede lijn, organiseren, plannen van alle werkzaamheden, onderhoud uitvoeren, rapporteren, zelfstandigheid, veiligheid, productiviteit, kwaliteitscontroleur, in ploegendiensten werken. Directie: De directie bemoeide zich niet rechtstreeks met ons, communiceerden via management en direct leidinggevenden. Door bedrijfseconomische redenen is de productie beëindigd bij Philip Morris Holland B.V. Mijn Collega's: Gedurende 33 jaar altijd een prima verhouding met mijn collega's gehad. Heel jammer dat hier een einde aan is gekomen maar heb nog contacten met ze via " social media " De samenwerking, collegialiteit en behulpzaamheid was zeer aangenaam te noemen! Het moeilijkste van mijn baan: Zeer gecompliceerde storingen achterhalen en oplossen, af en toe onderbezet werken met toch alle kwaliteitseisen te behouden aan het product. Het leukste van mijn baan: D.m.v. een zeer collegiale en prettige samenwerking komen -

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

kan er geen opnoemen

zonde dat de fabriek ging sluiten

werken met de directe collega's was fijn heb er 33 jaar gewerkt heb me van operator opgewerkt naar technisch operator heb veel wisselende directie mee gemaakt wat er niet beter op werd waardoor het moeilijker werd om toch gemotiveerd te blijven helaas kwam in april 2014 het nieuws dat de fabriek dicht gaat wat ik zeer jammer vind

Pluspunten

goed salaris

Minpunten

laatste twee jaar slecht Managementteam

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Philip Morris International. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4,2

Reviews over Philip Morris International gesorteerd op locatie