Logo van Philip Morris International

Wissen
3,7Doorgroei en promotie

35 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.682 reviews

Productiviteit en gezelligheid

Één van de betere werkgevers in de regio, voldoende balans tussen werk en privé, ruim budget voor persoonlijke ontwikkeling en groepstrainingen.

Pluspunten

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Heftruckchauffeur

Als heftruckchauffeur heb je het bij pmh wel goed je kunt jezelf lkkr bezig houden met het laden en lossen van trailers tevens worden producten op locatie gezet d.m.v scansysteem.

Pluspunten

Gratis lunch bij overwerk

Minpunten

Weet nooit hoeveel trailers er binnen komen of weggaan

Gezellige Sfeer, Nieuwe Machinepark

Veel adminsistratieve werkzaamheden, 1e lijns onderhoud, Ondersteunen van Collegas , Goede bedrijfscultuur

Pluspunten

Goede Cao

Minpunten

Veel terugkomdagen

Omschrijving onerneming

Typisch Amerikaanse onderneming in de jaren 80. Weinig doorgroeimogelijkheden. Baar wil is wet zonder tevenwoord.

Pluspunten

Arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Ploegendiensten

Een goede werkgever

Heb vele jaren met plezier voor Philip Morris gewerkt. Veel veranderingen meegemaakt, Begin jaren met alleen nieuwe records, Veel doorgroeimogelijkheden Jammer dat het uiteindelijk grotendeels werd gesloten

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden en goede organisatie

Minpunten

laatste jaren grote afstand tussen management en werkvloer

Contract

I worked on a short term contract with Phillip Morris covering 3 years of employment. I found the company to be well organised and responsive to any queries that I had.

Leuk en goede sfeer

Constand door werken voor de aanvoer van materialen en geleerd secuur en nauwkeurig te werken. De directie was goed. Goede sfeer en hulpzaam. drie ploegen af en toe. Afwisseling en een goede sfeer

Pluspunten

Met feest dagen en jubelarissen gebak

Goede band met collega's en stonden voor elkaar.

Ik voelde de band die wij hadden meer een goede vrienden band, dan een collega. We stonden voor elkaar altijd klaar om te helpen. het moeilijkste was om heel nauwkeurig te werken, kwam altijd op een tiende van een millimeter aan. Het was een precisiewerk, wat voor mij een enorme uitdaging was. Met het leidinggevend personeel klikte het goed. Altijd was er tijdens het werk wel even tijd om met de leidinggevende een praatje te maken.

Pluspunten

Om de twee uur altijd even tijd om een bakje te koffie en met collega's te praten.

Minpunten

De eerste dagen van de maand was het altijd spannend om op tijd de waardezegels af te hebben.

prachtige ervaring in rusland

Machines installeren en indraaien . Samen met leveranciers machines verbeteren en deze indraaien en op productie volume brengen .Operators en monteurs kensi , kunde en vaardigheden overbrengen

Pluspunten

uitdaging

Minpunten

een uitdaging om kennis, kunde en vaardigheden over te dragen

dit was een uitdaging om de machines van Bergen op zoom te verplaatsen en deze te plaatsen in Litouwen. De machines plaatsen deze op volume brengen en operators en monteur de kennis van de machines over te dragen

Vacatures van Philip Morris International

Meer vacatures

veel interesse op mijn werk

ik heb geleerd hoe ik met mensen moet omgaan en medewerkers aansturen en opdrachten geven en ik deed alles met plezier

Pluspunten

gratis koffie in kantine

Minpunten

NVT

Prima werkgever

Door middel heftruck laden en lossen. Vrachtbrieven controleren.

Prima bedrijf, goede arbeidvoorwaarden en geweldige werksfeer

Een typische dag op het werk is moeilijk te omschrijven. Iedere dag verschilt van de ander, er vallen steeds andere dingen voor. Trainingstraject is optimaal en daar wordt ruimschoots de tijd voor uitgetrokken, zowel theoretisch als in de praktijk. Het beleid en de bedrijfsvoering dat wordt gevoerd is prima. Een gezellig bedrijf met leuke collega's. Niets is te gek en het motto "samen gaan we er voor" is dagelijkste kost.

Productieve en gezellige werkomgeving

Ik stond aan de machines die filters maakte en had het bijna elke dag goed naar mijn zin. Het was best verantwoordelijk werk omdat we op tijd moesten leveren. Heb er alle machines geleerd die er stonden voor filtermaking. Mijn collega's waren vriendelijk, behulpzaam en altijd wel in om samen na werktijd nog wat na te borrelen. De directie, tja daar hadden we weinig mee te maken. Het leukste waren toch mijn collega's en de prettige sfeer die er was. Het moeilijkste........er waren eigenlijk niet echt moeilijke dingen. Kort gezegd, gewoon een fijn bedrijf om bij te werken, jammer dat het ophield.

Pluspunten

gratis roken als je binnen was

Minpunten

weinig minpunten

storingsbron gelokaliseerd, onderdeel gewisseld en de machine weer in productie genomen.

te vaak stilvallen van de sigarettenmachine door te lage filterniveau in filtermagazijn heb ik als verstoring doorgekregen, Collega's van de voorgaande ploeg heeft de oorzaak bij de verzendmachine gezocht, acties uitgevoerd maar storing was niet opgelost. Ik heb met toestemming van de leidinggevende besloten samen met de operator en technische operator van de lijn een Analytisch Technische Storingzoek (ATS) sessie te starten. We hebben een ATS formulier ingevuld en meest mogelijke drie oorzaken geconstateerd. Afgesproken acties uitgevoerd en storing opgelost. Betrokkenheid en bijdrage van mij collega's was belangrijk om een goede conclusies te kunnen trekken. Door de hoge productiesnelheid van de machine was waarnemen van de storing zonder meet en regel apparatuur niet mogelijk. ik heb geleerd dat de juiste informatie erg belangrijk is om een goede analyse te kunnen maken. Moeilijkste van de baan was: juiste storingsanalyse binnen een acceptabele tijd. Leukste van de baan was: Elke klus weer een nieuwe uitdaging. Als mechanic 3 mocht ik binnen een ruime kader zelf beslissingen nemen en acties uitvoeren. Twee keer heb ik als waardering extra beloning voor mijn resultaten gekregen.

Pluspunten

werkklimaat, secundaire arbeidsvoorwaarden, beloning.

Minpunten

ongezonde bedrijfstak

dag in litouwen ter ondersteuning productie

kwaliteit product en uptime waren onvoldoende -samen met monteur en operator training on the job om machine weer op volumen te brengen. -Hier door doe je kennis, kunde en vaardigheden overdragen aan de monteur en operator van het geïnstalleerde machine park

Pluspunten

uitdaging of gedane kennis over te dragen

Tot het eind toe een goed bedrijf al deed het eind zeer.

In de jaren dat er nog geen echte anti-tabak lobby was en Philip Morris Holland groeide als kool kon het niet op voor werknemers en toeleveringsbedrijven. Op het moment dat de anti-tabak lobby de overhand kreeg en er bij PMH meer op de kosten werd gelet kwam er meer internationale directie en verloor PMH zijn eigen autonomie. PMH werd meer onderdeel van PMI en dat heeft het bedrijf geen goed gedaan. Na 3 a 4 jaar weer een nieuwe directeur met zijn eigen visie doet geen goed met de werknemers. Maar al met al heeft het bedrijf PMI bij mij geen wrok of iets dergelijks, het heeft altijd gedaan wat afgesproken is.

Pluspunten

Bijna gratis fitness.

Minpunten

teveel directueren op korte tijd.

Een bedrijf waarin zelf ontwikkeling hoog in het vaandel staat.

Een bedrijf met een heel hoog familiare karakter. Geleerd dat samenwerken belangrijk is om als geheel goed te presteren, luister en gehoord worden is net zo belangrijk. Directie staat als een man achter hun medewerkers , maar zijn afhankelijk van de internationale top. Collega's zijn ook vrienden geworden en doen alles voor elkaar. Geduld bewaren tot het uiteindelijke gewenste resultaat is bereikt. Het werken met heel veel collega's , het" ons kent ons" gevoel.

Pluspunten

De geboden mogelijkheid om jezelf constant te mogen en kunnen ontwikkelen.

Minpunten

Het luisteren van het management naar ideeën van medewerkers, wat verbeteren soms in de weg staat.

Goede werkgever

Met veel plezier gewerkt bij PM. Jammer genoeg door omstandigheden abrupt gestopt. Nu op zoek naar een nieuwe uitdagende baan waar ik mijn ervaring en kennis kan delen met andere nieuwe collega's.

Pluspunten

Alles goed geregeld.

Minpunten

veel personeel

Zeer goed bedrijf.

Zeer goed bedrijf als je hier een vast dienstverband had ook voor de uitzendkrachten was het prima te doen, fijne werksfeer, mensen die je goed in leren.

Een bedrijf met veel groeimogelijkheden

Philip Morris was voor mij een bedrijf waar je veel kon leren en je jezelf kon ontwikkelen naar een functie die bij je paste. Elke dag was anders,ik als mecanic stond iedere dag voor andere storingen aan het machinepark, maar daar staat tegenover dat dit erg leuk werken was, omdat je dit vaak met collega's deed . De collegialiteit was zeer goed bij Philip Morris en de sfeer op de wekvloer was meestal goed en dat vond ik het leukste aan de baan. Het moeilijkste aan de baan was dat je niet alles kan oplossen(bv.storingen) dus dat je optijd moet doorschakelen naar specialisten.

Pluspunten

Een bedrijf waar naar je geluisterd wordt

Minpunten

Een bedrijf dat helaas stopte in Nederland

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Philip Morris International. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4,2

Reviews over Philip Morris International gesorteerd op locatie