Philip Morris International

Reviews voor Technisch Operator (m/v) bij Philip Morris International

36 jaar met zeer veel plezier gewerkt maar helaas...pmh ging sluiten Ik had er met veel plezier tot aan me pensioen willen werken. Na de sluiting van het bedrijf ben ik zeer goed begeleid en heb een groepsaccount op facebook met verschillende collegas zodat we elkaar met nieuwe banen kunnen volgen.
Pluspunten
dicht bij huis (altijd op de fiets)
Minpunten
5 nachtdiensten achter elkaar
werken met de directe collega's was fijn heb er 33 jaar gewerkt heb me van operator opgewerkt naar technisch operator heb veel wisselende directie mee gemaakt wat er niet beter op werd waardoor het moeilijker werd om toch gemotiveerd te blijven helaas kwam in april 2014 het nieuws dat de fabriek dicht gaat wat ik zeer jammer vind
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
laatste twee jaar slecht Managementteam
Ik werk momenteel bij Philip Morris wat een prettig bedrijf is om voor te werken. mijn functie is mechanic 1 waar ik dagelijks bezig ben met het bewaken en optimaliseren van de productielijn.En het analyseren/ oplossen van van storingen. De werksfeer met mijn collega's ervaar ik als zeer prettig met een goede onderlinge samenwerking als groep. Het leuke aan mijn functie is dat het afwisselend is,en continue bezig ben met complexe machines met het analyseren en oplossen van storingen en machine formaat-ombouwen voor merkwissels.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Sluiting van het bedrijf.