Philip Morris International

Reviews voor Operator (m/v) bij Philip Morris International

Ik mag dan geen productie dame zijn van nature, deze werkgever heeft mij heel welkom ontvangen en goed ingewerkt. Kennis is perfect en de sfeer was prima ook vanuit het management. Er werd weinig verschil gemaakt in behandeling
Een typische dag op het werk is moeilijk te omschrijven. Iedere dag verschilt van de ander, er vallen steeds andere dingen voor. Trainingstraject is optimaal en daar wordt ruimschoots de tijd voor uitgetrokken, zowel theoretisch als in de praktijk. Het beleid en de bedrijfsvoering dat wordt gevoerd is prima. Een gezellig bedrijf met leuke collega's. Niets is te gek en het motto "samen gaan we er voor" is dagelijkste kost.
Zeer goed bedrijf als je hier een vast dienstverband had ook voor de uitzendkrachten was het prima te doen, fijne werksfeer, mensen die je goed in leren.
We begonnen met ploeg overname 10 min voor aanvang shift daarna controleerde je de materialen en het merk wat je draaide met behulp van de pc werden gegevens verzonden en kon je storingen bij houden en tevens materialen bestellen. Wat het leren betreft gaf pmh de vrij hand heb zelfs mijn rijbewijs c op kosten van pmh mogen halen tevens gingen we regelmatig op sessies buiten pmh. Wat de directie betreft de laatste 10 jaar 4 directeuren gehad met allemaal nieuwe regels dit was het begin van het einde regels werden strakker en veel extra werk Wat mijn collega's betreft waren we 1 grote familie en als iemand wilde snipperen werd dit onderling opgevangen.Het moeilijkste was de regelmatige veranderingen van bovenaf moesten steeds meer dingen op lijsten bij gaan houden wat we ook op de pc deden dus dubbel werk. Het leukste was dat je regelmatig op een andere lijn stond te draaien met andere collega's en ander soort machine
Pluspunten
waren zelfsturende groepen dus konden veel samen regelen
Minpunten
De laatste jaren steeds meer bemoeienis van bovenaf
er waren rustige dagen maar ook ontzettend drukke dagen . Ik prettig om in een 3 of 5 ploegendienst te werken met leuke collega's
Pluspunten
Werken in groepsverband
Minpunten
veel stof en tabaksgeur