Logo van Philip Morris International
Philip Morris International
Bekijk alle reviews over Philip Morris International

Philip Morris International

Review over Philip Morris International van een medewerker

Een productieve omgeving die zeer professioneel ingesteld was, waar kwaliteit, veiligheid en productiviteit bovenaan staat.

Typische dag op het werk: Het machine overnemen van de vorige ploeg, met daarbij een goede ploegoverdracht. Vervolgens meteen het product controleren en deze in het interne systeem wegschrijven en coderingen omzetten. Daarna produceren met de hoogst mogelijke kwaliteit ( Japanse markt is uitzonderlijk kritisch ) Wat is geleerd heb: Processtappen, techniek, samenwerking, leren omgaan met stress, kwaliteit gericht werken, goede communicatie met alle afdelingen en buitenlandse leveranciers, alle machine gerelateerde handelingen, pneumatiek en basis elektro techniek, industriële automatisering, kalibreren, justeren, oplossen van verstoringen eerste en tweede lijn, organiseren, plannen van alle werkzaamheden, onderhoud uitvoeren, rapporteren, zelfstandigheid, veiligheid, productiviteit, kwaliteitscontroleur, in ploegendiensten werken. Directie: De directie bemoeide zich niet rechtstreeks met ons, communiceerden via management en direct leidinggevenden. Door bedrijfseconomische redenen is de productie beëindigd bij Philip Morris Holland B.V. Mijn Collega's: Gedurende 33 jaar altijd een prima verhouding met mijn collega's gehad. Heel jammer dat hier een einde aan is gekomen maar heb nog contacten met ze via " social media " De samenwerking, collegialiteit en behulpzaamheid was zeer aangenaam te noemen! Het moeilijkste van mijn baan: Zeer gecompliceerde storingen achterhalen en oplossen, af en toe onderbezet werken met toch alle kwaliteitseisen te behouden aan het product. Het leukste van mijn baan: D.m.v. een zeer collegiale en prettige samenwerking komen -

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

kan er geen opnoemen

Bekijk alle reviews over 1.677