Logo van Philip Morris International
Bekijk alle reviews over Philip Morris International

Philip Morris International

Review over Philip Morris International van een medewerker

Beste werkgever ever.

Een uitdaging in werk en zeer sociaal ingestelde werkgever.

Pluspunten

Professionele en sociale sfeer

Bekijk alle reviews over 1.682

prachtige ervaring in rusland

Machines installeren en indraaien . Samen met leveranciers machines verbeteren en deze indraaien en op productie volume brengen .Operators en monteurs kensi , kunde en vaardigheden overbrengen

Pluspunten

uitdaging

Zelfde functieZelfde locatie

storingsbron gelokaliseerd, onderdeel gewisseld en de machine weer in productie genomen.

te vaak stilvallen van de sigarettenmachine door te lage filterniveau in filtermagazijn heb ik als verstoring doorgekregen, Collega's van de voorgaande ploeg heeft de oorzaak bij de verzendmachine gezocht, acties uitgevoerd maar storing was niet opgelost. Ik heb met toestemming van de leidinggevende besloten samen met de operator en technische operator van de lijn een Analytisch Technische Storingzoek (ATS) sessie te starten. We hebben een ATS formulier ingevuld en meest mogelijke drie oorzaken geconstateerd. Afgesproken acties uitgevoerd en storing opgelost. Betrokkenheid en bijdrage van mij collega's was belangrijk om een goede conclusies te kunnen trekken. Door de hoge productiesnelheid van de machine was waarnemen van de storing zonder meet en regel apparatuur niet mogelijk. ik heb geleerd dat de juiste informatie erg belangrijk is om een goede analyse te kunnen maken. Moeilijkste van de baan was: juiste storingsanalyse binnen een acceptabele tijd. Leukste van de baan was: Elke klus weer een nieuwe uitdaging. Als mechanic 3 mocht ik binnen een ruime kader zelf beslissingen nemen en acties uitvoeren. Twee keer heb ik als waardering extra beloning voor mijn resultaten gekregen.

Pluspunten

werkklimaat, secundaire arbeidsvoorwaarden, beloning.

Minpunten

ongezonde bedrijfstak

Heftruckchauffeur

Als heftruckchauffeur heb je het bij pmh wel goed je kunt jezelf lkkr bezig houden met het laden en lossen van trailers tevens worden producten op locatie gezet d.m.v scansysteem.

Pluspunten

Gratis lunch bij overwerk

Minpunten

Weet nooit hoeveel trailers er binnen komen of weggaan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Philip Morris International. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4,2

Reviews over Philip Morris International gesorteerd op locatie