Philadelphia Zorg

Philadelphia Zorg Reviews

85 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 91 reviews

Functieschaal

Functieschaal voor bijvoorbeeld een verpleegkunde mbo 4 is schaal 40 en niveau 5 is 45. Daar komt toch niemand voor. Overal is verpleegkunde 4 schaal 45 en hbo v 50. Leuke stichting maar de beloning is beneden maats.

Flexibel en meedenkende organisatie

Via een re-integratie programma kwam ik binnen bij Philadelphia. Na een korte periode werd mij al een contract aangeboden. Echter verloopt mijn herstel langzamer en onvoorspelbaarder dan voorheen gedacht. Ondanks dat bleef Philadelphia meedenken, betrokken en is mijn contract verlengd. Ik krijg op deze manier de mogelijkheid om binnen Philadelphia te zoeken naar iets wat passend is met mijn belastbaarheid. Ik word gewaardeerd, erkend en serieus genomen. Betrokken met hun cliënten en medewerkers, doorgroei mogelijkheden, en niet bang om buiten kaders te denken!

Goede stageplek

Fijne plek om stage te lopen. Zelf HR-stage gelopen. Ik kreeg goede begeleiding, veel mogelijkheden en heb veel geleerd van het HR vak. Na afloop van mijn stage heb ik de mogelijkheid gekregen om langer bij Philadelphia te werken.

Pluspunten

Goede begeleiding, veel mogelijkheden, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Geen laptop/telefoon van het bedrijf

De timp brummen

Ik heb er gelopen als stagiair en als in val kracht als je vraagt om hulp krijg je het niet er wordt achter je rug gelult ze denken na een dag dat je het wel zelfstandig kan wordt bijna elke dag in geplant en werk 10 uur per dag

Pluspunten

Hebben ze niet

Minpunten

Je wordt als een hond behandeld

Fijne werkgever, gezellige werksfeer en doorgroeimogelijkheden

Er is binnen Philadelphia ruimte voor je eigen inbreng en mening. Je bent geen nummer of poppetje maar een mens die gezien wordt en waarnaar geluisterd wordt. Het thuiswerken is goed geregeld en op kantoor is ook plek zat. De sfeer is relaxt, de lunch en parkeren zijn goed geregeld. En het servicekantoor in Amersfoort zit op 5 minuten lopen van het NS station. Collega's zijn top; iedereen is hulpvaardig en bereid je te helpen. Ook zijn er genoeg mogelijkheden om door te groeien.

Slechte werkgever

Reken als zij-instromer op een zeer laag salaris van ongeveer € 1,150 per maand voor 28 uur inclusief onregelmatigheidstoeslag. Ik deze 21 maanden dat ik werkzaam was bij Philadelphia, heb ik 3 locatie managers gehad die je bijna nooit op locatie zag.Na de opleiding zijn er binnen Philadelphia weinig kansen om door te groeien en word je heel laag in de schaal ingedeeld.Daarom toch maar weer terug naar mijn 'oude' beroep.

Heel slechte ervaringen op grasland Brummen Philadelphia zorg

Wij zijn op een slechte manier behandeld op grasland tien Brummen Philadelphia zorg begeleiding die de werken zijn net cliënten hun gedrag komt overeen als zeer slecht ervarenheid cliënten zijn erg slecht in hun conditie hun gezondheid is erg slecht weinig beweging krijgen ze de meeste willen weg sommige hebben geen leven en zijn erg depressief ze hebben dringend hulp nodig deze locatie moet gewoon dicht

Pluspunten

Niks

Minpunten

Heele slechte werkplek

Productieve werk,..

Gratis lunches, doorgroeien mogelikheden, jaloers colegas

Leuk en gezellig team

Een leuk en gezellig team waar ik veel heb mogen leren tijdens de BBL opleiding.

Pluspunten

leuke sfeer binnen het team

Minpunten

veel wissels in korte tijd van het management

een ondernemende organisatie

er is bij Philadelphia veel aandacht voor ontplooiing, en doorgroei, mits beschikbaar. Zij zijn volop in ontwikkeling qua visie en meegroeien met de veranderingen in de maatschappij. De gehandicaptenzorg algemeen, is veel meer verschoven naar Maatschappelijke zorg, voor mensen met een VB, en daar is deze organiatie volop mee bezig.

Pluspunten

veel mogelijkheden om mee te doen, te ontwikkelen, en mee te denken op allerlei gebieden.

Minpunten

ouderwets Functiehuis

Niet naar grasland Brummen

Ik weet niet hoe het bij de rest van Philadelphia zit maar... Grasland is een locatie waar je niet wilt werken. Geen enkele vorm van interesse of zorg naar de medewerkers en cliënten vanuit het management. Cliënten kunnen alles maken want consequenties zijn ver te zoeken. Communicatie is om te huilen, op mails, apps en telefoontjes wordt niet gereageerd. Als je ja, nee en amen zegt zit je goed. Steek je maar iets je kop boven het gras dan gaat hij er af. Klachten over veiligheid van medewerkers en daarbij de veiligheid van cliënten wordt niets mee gedaan

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Te veel

Goede werkgever. Goed bestuur. Goede arbeidsvoorwaarden. Goede ondersteuning, facilitair. Betrouwbare organisatie. Met heel veel plezier gewerkt.

Iedere organisatie bestaat uit mensen. Zolang de doorstroom hierbinnen aangevuld blijft worden met mensen die werken vanuit een hart voor de zorg, voor de clienten, met passie, plezier, creativiteit en die willen blijven leren, dan blijft het een organisatie om trots op te zijn.

Zeer ontvreden

De leidinggevende zijn vrijwel onbereikbaar , ik als student werd aan me lot overgelaten. Studenten krijgen een groter contract dat het rest van de personeel en ze laten je aan je lot over en je krijgt geen begeleiding . De begeleiding voor studenten is zeer slecht , er worden geen cursussen gegeven aan de begeleiders. En de begeleiders weten eigenlijk niet wat ze aanmoeten met een student . De collega´s roddelen en zijn zeer negatief . Ze willen als je een leerling bent dat je dingen vraagt maar zodra je wat vraagt krijgt je een negatieve en botten reactie . Ook moet je oppassen dat je zomaar ontslagen kunt worden , ze doen eerst positief maar twee weken later sta je op straat . Als je aangeeft dat het je allemaal even teveel word , nou daar doen ze niks mee . Vrije tijd heb je bijna niet , je krijgt veel laat vroege diensten of lange blokken achterelkaar. Het is zeer dankbaar werk , maar de organisatie is WAARDELOOS. Het gaat om Philadelphia Brummen radeland

Zorginstelling met open sfeer

Fijne werkomgeving waar je als persoon goed tot je recht komt. Collegiale sfeer.

Mooie visie, grote stichting met veel mogelijkheden

Philadelphia bestaat landelijk Dat maakt de afstand tot de daadwerkelijke bestuurders soms ver en ontstaat het gevoel van zij vs wij

Uitdagende baan met veel mogelijkheden

Op de locaties waar ik werkzaam ben is geen dag hetzelfde en dit motiveerd mij om het beste uit mijzelf te halen.

Gezellig, productief, en zorgend

Een zorgende organisatie, betrokken bij haar cliënten en werknemers.

Fijne organisatie om voor te werken

Philadelphia is een fijne organisatie om voor te werken. Ze doen hun best om bezig te blijven met ontwikkeling en vernieuwing en doen regelmatig onderzoek naar waar behoefte aan is onder werknemers, zij worden ook veelvuldig betrokken bij de ontwikkeling van nieuwe projecten, cursussen etc. Er is eigenlijk geen typische dag op het werk als je werkt met mensen, zij zijn nooit hetzelfde en dus ook nooit saai. Ik heb van mensen met een verstandelijke beperking heel veel geleerd, echt luisteren en de ander ècht zien en begrijpen. Het kan een uitdaging zijn om met mensen te werken, ze kunnen je (onbedoeld) persoonlijk raken, waardoor professioneel blijven handelen een uitdaging kan worden. Hier bewust van zijn en waar nodig op tijd hulp vragen zijn hierbij heel belangrijk. Het werken in de gehandicaptenzorg vind ik zo mooi, omdat je echt veel terug krijgt voor wat je erin stopt. Soms is dat een spiegel, vaak is het waardering, kwetsbaarheid, liefde, onmacht en menselijkheid. Hen dagelijks te mogen helpen om het leven wat beter aan te kunnen en mooier te maken is een prachtig beroep.

Pluspunten

Veel voldoening van cliënten

Minpunten

Onregelmatige werkdagen en werktijden

...

Niet in de gelegenheid om dit op dit moment in te vullen.

Gezellig team/collega's

Een prima bedrijf met leuke collega's, overplaatsing naar andere groep helaas niet mogelijk.

Gezellige werkomgeving met gedreven collega's

Gezellige werkomgeving met gedreven collega's. Het beste voor de medewerker wordt gezocht

Pluspunten

Gratis fruit

Minpunten

Soms wat stroperige bedrijfsvoering

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Philadelphia Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Philadelphia Zorg met

Meer informatie over Philadelphia Zorg in populaire locaties