Perry Sport

47: Perry Sport reviews van werknemers

Gezellige werkomgeving

Prima zaak met gezellige werknemers, en een hele chillen baas, helaas te kort gewerkt daar

Pluspunten

Chille werktijden

Minpunten

Heet magazijn

Erg slechte winkel

Eenmaal aangekomen sollicitatie gesprek, 0 voorbereiding.hij wist niet eens waarop ik had gesolliciteerd, uiteindelijk zochten ze toch meer iemand voor in de winkel terwijl ik de magazijn functie had opgegeven. En jarenlang ervaring heb als magazijnmedewerker met detailhandel opleiding. Salaris is veel malen lager als aangegegen op indeed. VEEL lager!Bedrijf mag van mij failliet, slecht onderbetaal ongeregeld zooitje ..

Pluspunten

De kleding zelf

Minpunten

Alles er omheen

Matig

Afgelopen jaar is er veel veranderd. Weinig betrokkenheid van onze nieuwe leidinggevende. Heb nooit met haar gewerkt. Hoe kan ze dan een beoordeling geven over hoe ik werk zonder dat ze het zelf heeft gezien? Verder is er weinig oog voor de medewerkers en worden ze benaderd in hun vakantie of ze kunnen werken... Perry heeft het niet op orde.

Pluspunten

Makkelijk werk

Sportieve en uitdagende werkomgeving

Dat Perry een bedrijf in de sportbranche is merk je heel erg aan de sfeer en aan de cultuur. Ze bieden een uitdagende en ontwikkelingsgerichte werkomgeving waarin iedereen er toe doet. De managers hebben oog voor je en denken graag met je mee. De klant staat altijd centraal, voor elk team. Er heerst een groot gevoel van saamhorigheid. Dit zorgt er voor dat iedereen achter de ambities van het bedrijf staat en hier zijn bijdrage in levert.

Laten niks van zich weten

Gesolliciteerd. Kreeg netjes snel binnen een paar dagen antwoord dat ik door de eerste voorronde was. Ze zouden snel contact met mij opnemen en na een maand heb ik nog steeds niks gehoord. Ondertussen heb ik niet meer bij andere bedrijven gesolliciteerd. Bedankt.

Sterk in het willen investeren in de ontwikkeling van mensen

Heel veel aandacht voor de mens! Open en eerlijk met een sterke bedrijfscultuur en community. Vooruitstrevend. Mensen en klanten staan centraal.

Voor een bijbaan is het relaxt werken!

Als fulltimer moet je heel veel targets halen! Maar als het erop neer komt om daarbij geholpen worden, dan moet je het zelf maar zien te doen. Wat we heel goed is van perry is dat je je kan verplaatsen van huis naar werk zonder om te kijken naar reiskosten. Doe je dit met eigen km word het ook vergoed . Wil je werken bij perry? Doe dit als een bijbaantje..

Pluspunten

Leuke collega’s, businesscard

Minpunten

Laag salaris

Sociaal, informeel en gezellig bedrijf

Ik werk nu bijna 30 jaar bij Perry Sport, begonnen in het magazijn en na 8 jaar bij de receptie gaan werken. In 2016 het faillissement meegemaakt, ontslagen en na 6 maanden weer terug mogen komen, hoe bijzonder is dat op 61 jarige leeftijd!! Het is een top bedrijf.!!!

Pluspunten

Sociaal en meedenkend

productieve werk omgeving

je bent veel aan het verkopen met mensen ook heb je zei werkjes waardoor je je nooit hoeft te vervelen

Werk

Kwaliteiten: Ik ben heel klantvriendelijk. Het communiceren en klanten een fijn gevoel meegeven vind ik belangrijk. Enthousiasme staat ook echt voor mij. Ik hou ervan om nieuwe vaardigheden te leren. Collegiale goeie sfeer vind ik prettig en ik ben een fulltime werker.

Goede sfeer

Goede band onderling met collega’s. Het is echt 1 team 1 taak iedereen helpt elkaar als het nodig is en als je het vraagt, je staat er nooit alleen voor. Het mag soms wel wat strenger zijn, strengere aan pak zodat de winkel er nog beter had uitgezien. Verder, jammer van het minimum loon op je 17e verdiende je er €3,79

ik heb hier projectmatig gewerkt

Dit was een project; Ik heb hier met enorm veel plezier goede resultaten bereikt voor Perry Sport

Bedrijf wat niet zijn zaken op orde heeft

Perry moet eens lang in de spiegel kijken en beslissen wat het nou echt wil.

Gevarieerde, uitdagende werkomgeving met een sportmentaliteit

Doorgroeimogelijkheden en kansen genoeg om jezelf te ontwikkelen. Leren coachen en aansturen van mensen, teams met als doel plezier en ontwikkeling en daarmee de gestelde doelen te behalen. De structuur van elke week is nagenoeg hetzelfde, maar daartussen is elke dag weer anders. Elke dag andere teamsamenstelling, andere klanten, andere gebeurtenissen waardoor steeds lekker moet schakelen en soms ook improviseren. Leuke aan de baan: Werken met mensen. Ze coachen en daarmee helpen ontwikkelen en dingen in een ander perspectief gaan zien waardoor ze groeien is het leukste wat er is. Moeilijke aan de baan: Als teams te groot worden in het moeilijker om tijd te vinden genoeg persoonlijke aandacht aan iedereen te kunnen geven.

Doorgroeien en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling

Werken bij Perry Sport als erg positief ervaren. Er zijn veel mogelijkheden tot doorgroeien in verschillende filialen. Van sales expert en supervisor tot assistent- en storemanager. Ook op logistiek en Vm gebied mogelijkheid je te ontwikkelen. De cultuur is erg prettig. Het is een platte organisatie waarin naast resultaat in omzet ook resultaat in persoonlijke ontwikkeling centraal staat.

Ging helaas failliet

Helaas failliet gegaan, winkel waar ik werkte is helaas gesloten. Op zich een prima sfeer in de winkel. Management, salaris en arbeidsvoorwaarden konden wel beter.

productief

Perry heeft zijn eigen bedrijfscultuur vergeleken met Aktiesport.Bij Perry ben ik kort werkzaam geweest en weinig mogen meemaken van het bedrijf.

niet gezellig

weinig aandacht losse eindjes geen aardige collega's

Perry Sport

Hier heb ik mijn eerste verkoop ervaring op gedaan maar helaas niet lang gewerkt

Gezellige maar professionele werksfeer

een jong en gezellig team waar iedereen hard werkt in team verband.

Veel wisseling van werkkracht maar betrokken management

Nemen mensen snel aan, zijn geïnteresseerd, stellen een doel voor dagelijkse omzet. Echte teammentalitiet maar daardoor ook vaak te laat klaar en buiten. Zeer chaotisch maar komt deels door de grootte van het filiaal. Positieve instelling met regelmatige feedback. Altijd ruimte voor klachten van de medewerkers en gaan er serieus en direct op in.

Pluspunten

Reiskostenvergoeding

Minpunten

Overwerken bij sluiting

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perry Sport. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Perry Sport in populaire locaties

• Perry Sport