Perflexxion
Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.
Wanneer je ambitie hebt om in de recruitment te gaan werken is dit zeker een bedrijf waar je jezelf kan ontwikkelen tot recruitment consultant, sales consultant of vestigingsmanager.
Perflexxion Barendrecht heeft mij goed geholpen bij het zoeken van een nieuwe functie. Het contact met hen is fijn en gemakkelijk, zij zijn altijd bereikbaar voor vragen en opmerkingen. De toegewezen functie is erg leuk, goed salaris en geregeld wordt bij mij als ook bij het bedrijf de tevredenheid nagegaan.
Pluspunten
Goed salaris, betrokken.
Minpunten
Leuke organisatie waar je persoonlijk wordt behandeld. Ook werken zij met leuke bedrijven samen en allemaal voor langere tijd. Ik heb hier wat bijverdient om op reis te kunnen, kom na mijn reis zeker terug!
Pluspunten
Persoonlijk, netjes
Minpunten
Ik heb als gepensioneerde 65+ man een aantal malen gesolliciteerd als parttime chauffeur bij Perflexxion maar werd per email afgewezen. Er werd geen reden gegeven voor de afwijzing, maar het vermoeden mijnerzijds is dat mijn leeftijd van 65+ niet aanvaardbaar is/was. De regering wil dat mensen doorwerken tot 67 jaar, maar in de praktijk is dat een stuk moeilijker. Vooral uitzendbureaus hebben hier geen boodschap aan. Erg jammer als je nog volop in het leven staat en fit van geest en lichaam bent.
ze zijn mijn werkgever. voor derest heb ik niet echt met hun te maken
Perflexxion heb ik tot nu toe leren kennen als een prettige, informele organisatie. Ze zijn persoonlijk en initiatieven zijn altijd welkom, want de werksfeer zeer prettig maakt. Klanten zijn partners, we proberen werking en HR advies per bedrijf te personaliseren en met succes!
Pluspunten
Fijne werksfeer, ontwikkelingsmogelijkheden, ruimte voor eigen inbreng
Uurloon voor timmerman is erg weinig Ze denken meer aan hun eigen portomonee.Zo veel mogelijk verdienen over de rug van een ander.
Als buitenlander nooit solliciteren bij deze uitzendbureau, want je word toch niet aangenomen zonde van je tijd om je tijd te verspillen !! Je wordt uitgenodigd krijg allemaal mooie woorden om je heen dat je kan werken! Uiteindelijk word je nooit gebeld! Nou dat is Perflexxion, conclusie ze nemen alleen Nederlanders aan
Pluspunten
Ze maken je zoet met leuke woorden
Minpunten
Uiteindelijk word je niet aangenomen!!
het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.
Pluspunten
goede persoonlijke begeleiding
Minpunten
geen vaste uren
Zeer prettige mensen, die jou ook als mensen behandelen. Het uitzendbureau belt, appt of mailt je m.b.t. werk en controleert altijd of je kunt. kan je niet, dan doen zij hier nooit moeilijk over. Qua administratie en salaris hebben zij alles op orde en heb ik nog nooit ergens om hoeven vragen.