Perflexxion
Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Ik ben Perflexxion erg dankbaar dat ze mij hebben geholpen bij het vinden van de geschikte baan. Na een super fijn onthaal en gesprek hebben ze elke dag warm contact gehouden en werd ik precies op de hoogte gehouden bij wat de stand van zaken was. Na een week ben ik meteen gestart en hebben mij de kans gegeven om tegelijkertijd een opleiding Vapro B te volgen. Dankjewel Team Waalwijk!
Pluspunten
Warm onthaal!
Minpunten
Geen koekje bij de koffie
Via Perflexxion de baan gevonden die ik zocht! Werk nu met plezier als heftruckchauffeur binnen een ervaren bedrijf! Enorm bedankt voor deze kans en jullie hulp.
Pluspunten
Interesse die ze tonen, heel mooi!
Minpunten
Ze staan voor je klaar. Als ik vragen heb, staan ze mij altijd telefonisch of via mail te woord.
Pluspunten
Binnen 4 dagen werk gevonden
Minpunten
Hectisch in het begin
Gezellige sfeer, wordt hard gewerkt en afspraken worden nagekomen! Ik heb een goed gevoel bij Perflexxion en wat ik heel fijn vind is dat het team het heel persoonlijk maakt!
Pluspunten
Persoonlijk
Na een prettig sollicitatiegesprek op de vestiging is er direct geschakeld. Na 1 dag kon ik op gesprek bij de opdrachtgever en daarna direct begonnen. Echt een aanrader!
Pluspunten
Snel geschakeld
Met veel plezier aan de slag gegaan waarbij ik goed ondersteund ben alles is duidelijk en problemen worden snel opgelost
Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.
Pluspunten
goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving
Minpunten
Wel vroeg beginnen
Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging. Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan en je goed helpen.
Benaderd door dit bureau voor een leuke vacature. Tonen zeer veel interesse en komen afspraken na. Weten de juiste match te maken. Ik ben tot nu toe enorm tevreden.
Pluspunten
Snelle reacties, goed contact, komen afspraken na
Minpunten
Nog niet gevonden
Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.
Pluspunten
Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.
Minpunten
Dit s een erg leuke organisatie met mensen die er alles aan doen om je maar te helpen zelf als het gesprek vroeg in de ochtend is komen ze gewoon eerder (Kelly).
Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.
Pluspunten
Snel handelen
Fijn bedrijf waar je goed geholpen wordt. Luisteren goed naar je wensen, zijn eerlijk & realistisch. Ik ben blij met hoe ze mij geholpen hebben. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Vooral de regiomanagers hebben een goede indruk achter gelaten bij mij!
Pluspunten
Je wordt goed geholpen
Minpunten
Mag soms iets persoonlijker
Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.
Pluspunten
Verwarming
Minpunten
Waarom geen avonddienst bij Hofweg.
Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.
Wat een fijne club mensen bij Perflexxion. Ze weten waar ze over spreken, denken met je mee en zetten zich op alle fronten in om je aan een baan te helpen. Top...!
Pluspunten
Snelheid
Minpunten
Fijne werkgever waar je goed onder de pannen bent. Goed georganiseerd uitzendbureau met oog voor hun werknemers
Ik werk hier al sinds april met heel veel plezier, begeleiding super!
Pluspunten
Begeleiding
Minpunten
Alleen tijd verspilling,er zijn betere werkgevers dan dit ,DUS HIER NIET DOEN!!!!!!!!!!
Pluspunten
Minpunten
Veel
Heb zo vaak gesolliciteerd en nooit een terugkoppeling gekregen. Een uitzendbureau waar je niet voor wilt gaan werken. Allemaal Weggooiers. Vandaar dat je niet word terug gebeld. Vroeg of laat gaan ze toch failliet. Is het niet waard om voor te werken.
Pluspunten
Minpunten
Alleen maar