Perflexxion

Reviews over Werk-privébalans bij Perflexxion

Wissen
3,8Salaris en arbeidsvoorwaarden

26 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Redelijk snel aan een baan komen

Zeker handig voor als je even niks hebt of tijdelijke baantjes, ze houden rekening met je wensen en wat bij je past. Ook komt je recruiter zo nu en dan bij je kijken. Helaas zoals elk uitzendbureau krijgen ze een klein percentage van je salaris maar je hoeft zelf niet naar een baan te zoeken.

Pluspunten

Op jou gericht

Gezellige sfeer

Ik ga met plezier Naar mijn werkHeb het gevoel dat ik op mijn plek zit

Pluspunten

Half uur pauze door betaaald

Minpunten

Te weinig nederlanders

Leuke werkgever

Leuke werkgever. Prettige collega's en bij goed functioneren wordt er meegedacht over doorgroeimogelijkheden. Goede begeleiding.

Leuke collega's, snelle reactie meedenkend geven je kansen.

Beoordeling

I’m so glad that i gets to know that employment office,my first impression was like no matter where you come from,what nationality you have and what kind of werk you have been doing in past,you feel very welcome and feel the respect you get.if they promise you to find a job you are looking for,thay make it happen.

Pluspunten

Professional, honest and no discrimination

Minpunten

I just can’t find one

Productieve en gezellige werksfeer

Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.

Productieve en gezellige werkomgeving

Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.

Pluspunten

Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes

Minpunten

Soms wat rumoerig op de vestiging

Veel druk en weinig compenseren

Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.

Pluspunten

Optijd klaar

Minpunten

Geen doorgroei mogelijkheden

Schrijft het er gewoon als je geen oudere aanneemt

Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren. Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val

Pluspunten

Minpunten

mensen boven 50 krijgen geen kans

Super aardige medewerkers

Sanne Verleg heeft mij super snel aan een nieuwe en hele leuke baan geholpen. Ze is zeer geïnteresseerd en als ze langs komt bij het bedrijf, maakt ze altijd even een praatje met je. Ook als er iets is, maakt ze het altijd gelijk in orde. Kortom echt een goed uitzendbureau, met super leuke mensen.

Pluspunten

Alles wordt goed geregeld

Minpunten

Heb ik niet

Perfectxxion

Ik ben Perflexxion erg dankbaar dat ze mij hebben geholpen bij het vinden van de geschikte baan. Na een super fijn onthaal en gesprek hebben ze elke dag warm contact gehouden en werd ik precies op de hoogte gehouden bij wat de stand van zaken was. Na een week ben ik meteen gestart en hebben mij de kans gegeven om tegelijkertijd een opleiding Vapro B te volgen. Dankjewel Team Waalwijk!

Pluspunten

Warm onthaal!

Minpunten

Geen koekje bij de koffie

Fijn bedrijf dat voor je klaar staat!

Via Perflexxion de baan gevonden die ik zocht! Werk nu met plezier als heftruckchauffeur binnen een ervaren bedrijf! Enorm bedankt voor deze kans en jullie hulp.

Pluspunten

Interesse die ze tonen, heel mooi!

Minpunten

Goede werksfeer en fijne bedrijfscultuur.

Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.

Pluspunten

goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving

Minpunten

Wel vroeg beginnen

Fijn uitzendbureau

Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging. Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan en je goed helpen.

Een zeer prettige uitzendorganisatie om mee samen te werken

Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.

Pluspunten

Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.

Erg leuke organisatie.

Dit s een erg leuke organisatie met mensen die er alles aan doen om je maar te helpen zelf als het gesprek vroeg in de ochtend is komen ze gewoon eerder (Kelly).

Informele en deskundige organisatie

Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.

Pluspunten

Snel handelen

Gezellige werkomgeving.

Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.

Pluspunten

Verwarming

Minpunten

Waarom geen avonddienst bij Hofweg.

Persoonlijke uitzendorganisatie

Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.

Jonge, frisse organisatie die met je meedenkt!

Wat een fijne club mensen bij Perflexxion. Ze weten waar ze over spreken, denken met je mee en zetten zich op alle fronten in om je aan een baan te helpen. Top...!

Pluspunten

Snelheid

Onprofessionele organisatie

Heb zo vaak gesolliciteerd en nooit een terugkoppeling gekregen. Een uitzendbureau waar je niet voor wilt gaan werken. Allemaal Weggooiers. Vandaar dat je niet word terug gebeld. Vroeg of laat gaan ze toch failliet. Is het niet waard om voor te werken.

Pluspunten

Minpunten

Alleen maar

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Werk-privébalans