Perflexxion

Reviews over Werk-privébalans bij Perflexxion

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Ik ga met plezier Naar mijn werkHeb het gevoel dat ik op mijn plek zit
Pluspunten
Half uur pauze door betaaald
Minpunten
Te weinig nederlanders
Leuke werkgever. Prettige collega's en bij goed functioneren wordt er meegedacht over doorgroeimogelijkheden. Goede begeleiding.
Leuke collega's, snelle reactie meedenkend geven je kansen.
Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.
Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.
Pluspunten
Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes
Minpunten
Soms wat rumoerig op de vestiging
Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.
Pluspunten
Optijd klaar
Minpunten
Geen doorgroei mogelijkheden
Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren. Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val
Pluspunten
Minpunten
mensen boven 50 krijgen geen kans
Sanne Verleg heeft mij super snel aan een nieuwe en hele leuke baan geholpen. Ze is zeer geĂŻnteresseerd en als ze langs komt bij het bedrijf, maakt ze altijd even een praatje met je. Ook als er iets is, maakt ze het altijd gelijk in orde. Kortom echt een goed uitzendbureau, met super leuke mensen.
Pluspunten
Alles wordt goed geregeld
Minpunten
Heb ik niet
Ik ben Perflexxion erg dankbaar dat ze mij hebben geholpen bij het vinden van de geschikte baan. Na een super fijn onthaal en gesprek hebben ze elke dag warm contact gehouden en werd ik precies op de hoogte gehouden bij wat de stand van zaken was. Na een week ben ik meteen gestart en hebben mij de kans gegeven om tegelijkertijd een opleiding Vapro B te volgen. Dankjewel Team Waalwijk!
Pluspunten
Warm onthaal!
Minpunten
Geen koekje bij de koffie
Via Perflexxion de baan gevonden die ik zocht! Werk nu met plezier als heftruckchauffeur binnen een ervaren bedrijf! Enorm bedankt voor deze kans en jullie hulp.
Pluspunten
Interesse die ze tonen, heel mooi!
Minpunten
Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.
Pluspunten
goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving
Minpunten
Wel vroeg beginnen
Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging. Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan en je goed helpen.
Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.
Pluspunten
Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.
Minpunten
Dit s een erg leuke organisatie met mensen die er alles aan doen om je maar te helpen zelf als het gesprek vroeg in de ochtend is komen ze gewoon eerder (Kelly).
Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.
Pluspunten
Snel handelen
Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.
Pluspunten
Verwarming
Minpunten
Waarom geen avonddienst bij Hofweg.
Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.
Wat een fijne club mensen bij Perflexxion. Ze weten waar ze over spreken, denken met je mee en zetten zich op alle fronten in om je aan een baan te helpen. Top...!
Pluspunten
Snelheid
Minpunten
Heb zo vaak gesolliciteerd en nooit een terugkoppeling gekregen. Een uitzendbureau waar je niet voor wilt gaan werken. Allemaal Weggooiers. Vandaar dat je niet word terug gebeld. Vroeg of laat gaan ze toch failliet. Is het niet waard om voor te werken.
Pluspunten
Minpunten
Alleen maar
Perflexxion Barendrecht heeft mij goed geholpen bij het zoeken van een nieuwe functie. Het contact met hen is fijn en gemakkelijk, zij zijn altijd bereikbaar voor vragen en opmerkingen. De toegewezen functie is erg leuk, goed salaris en geregeld wordt bij mij als ook bij het bedrijf de tevredenheid nagegaan.
Pluspunten
Goed salaris, betrokken.