Perflexxion

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Perflexxion

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Super snel een baan binnen twee dagen en ook nog een waar ik echt op mijn plek zit kan iedereen perflexxion aanraden
Pluspunten
Super goede koffie
Minpunten
Ik ga met plezier Naar mijn werkHeb het gevoel dat ik op mijn plek zit
Pluspunten
Half uur pauze door betaaald
Minpunten
Te weinig nederlanders
Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.
Pluspunten
Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes
Minpunten
Soms wat rumoerig op de vestiging
Vanaf dag 1 ben ik onwijs goed ontvangen. Heel vriendelijk en er hangt een goede sfeer. De sollicitatie procedure was duidelijk. Er werden veel vragen gesteld zodat ze zeker weten dat de juiste mensen, op de juiste plek terecht komen. Dit zorgt voor kwaliteit en dat is precies wat hun willen kunnen leveren! Perflexxion is een voorbeeld voor elke werkgever. Ga zo door !
eisen: - je hebt een nobelprijs voor de vrede - je bent de paus - je bent gepromoveerd in de raketwetenschappen - je bent bodybuilder en 2,40m lang naĂŻeve bedrijven zoals deze zouden failliet moeten gaan, hopelijk de volgende crisis.
Sanne Verleg heeft mij super snel aan een nieuwe en hele leuke baan geholpen. Ze is zeer geĂŻnteresseerd en als ze langs komt bij het bedrijf, maakt ze altijd even een praatje met je. Ook als er iets is, maakt ze het altijd gelijk in orde. Kortom echt een goed uitzendbureau, met super leuke mensen.
Pluspunten
Alles wordt goed geregeld
Minpunten
Heb ik niet
Ik ben Perflexxion erg dankbaar dat ze mij hebben geholpen bij het vinden van de geschikte baan. Na een super fijn onthaal en gesprek hebben ze elke dag warm contact gehouden en werd ik precies op de hoogte gehouden bij wat de stand van zaken was. Na een week ben ik meteen gestart en hebben mij de kans gegeven om tegelijkertijd een opleiding Vapro B te volgen. Dankjewel Team Waalwijk!
Pluspunten
Warm onthaal!
Minpunten
Geen koekje bij de koffie
Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging. Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan en je goed helpen.
Benaderd door dit bureau voor een leuke vacature. Tonen zeer veel interesse en komen afspraken na. Weten de juiste match te maken. Ik ben tot nu toe enorm tevreden.
Pluspunten
Snelle reacties, goed contact, komen afspraken na
Minpunten
Nog niet gevonden
Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.
Pluspunten
Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.
Minpunten
Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.
Pluspunten
Snel handelen
Wat een fijne club mensen bij Perflexxion. Ze weten waar ze over spreken, denken met je mee en zetten zich op alle fronten in om je aan een baan te helpen. Top...!
Pluspunten
Snelheid
Minpunten
De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.
Perflexxion Barendrecht heeft mij goed geholpen bij het zoeken van een nieuwe functie. Het contact met hen is fijn en gemakkelijk, zij zijn altijd bereikbaar voor vragen en opmerkingen. De toegewezen functie is erg leuk, goed salaris en geregeld wordt bij mij als ook bij het bedrijf de tevredenheid nagegaan.
Pluspunten
Goed salaris, betrokken.
Minpunten
Uurloon voor timmerman is erg weinig Ze denken meer aan hun eigen portomonee.Zo veel mogelijk verdienen over de rug van een ander.
het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.
Pluspunten
goede persoonlijke begeleiding
Minpunten
geen vaste uren
Zeer prettige mensen, die jou ook als mensen behandelen. Het uitzendbureau belt, appt of mailt je m.b.t. werk en controleert altijd of je kunt. kan je niet, dan doen zij hier nooit moeilijk over. Qua administratie en salaris hebben zij alles op orde en heb ik nog nooit ergens om hoeven vragen.
Bekijk meer reviews over Perflexxion