Perflexxion

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Perflexxion

Wissen
3,8Salaris en arbeidsvoorwaarden

19 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Redelijk snel aan een baan komen

Zeker handig voor als je even niks hebt of tijdelijke baantjes, ze houden rekening met je wensen en wat bij je past. Ook komt je recruiter zo nu en dan bij je kijken. Helaas zoals elk uitzendbureau krijgen ze een klein percentage van je salaris maar je hoeft zelf niet naar een baan te zoeken.

Pluspunten

Op jou gericht

Gezellige relaxte werkomgeving

Zeer snel geholpen aan een baan !! Goede begleiding erbij gekregen, je wordt serieus genomen.

Pluspunten

Gratis koffie.

Super uitzendbureau

Super snel een baan binnen twee dagen en ook nog een waar ik echt op mijn plek zit kan iedereen perflexxion aanraden

Pluspunten

Super goede koffie

Gezellige sfeer

Ik ga met plezier Naar mijn werkHeb het gevoel dat ik op mijn plek zit

Pluspunten

Half uur pauze door betaaald

Minpunten

Te weinig nederlanders

Productieve en gezellige werkomgeving

Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.

Pluspunten

Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes

Minpunten

Soms wat rumoerig op de vestiging

Perflexxion is een voorbeeld voor werkgevers

Vanaf dag 1 ben ik onwijs goed ontvangen. Heel vriendelijk en er hangt een goede sfeer. De sollicitatie procedure was duidelijk. Er werden veel vragen gesteld zodat ze zeker weten dat de juiste mensen, op de juiste plek terecht komen. Dit zorgt voor kwaliteit en dat is precies wat hun willen kunnen leveren! Perflexxion is een voorbeeld voor elke werkgever. Ga zo door !

onrealistische eisen

eisen: - je hebt een nobelprijs voor de vrede - je bent de paus - je bent gepromoveerd in de raketwetenschappen - je bent bodybuilder en 2,40m lang naïeve bedrijven zoals deze zouden failliet moeten gaan, hopelijk de volgende crisis.

Super aardige medewerkers

Sanne Verleg heeft mij super snel aan een nieuwe en hele leuke baan geholpen. Ze is zeer geïnteresseerd en als ze langs komt bij het bedrijf, maakt ze altijd even een praatje met je. Ook als er iets is, maakt ze het altijd gelijk in orde. Kortom echt een goed uitzendbureau, met super leuke mensen.

Pluspunten

Alles wordt goed geregeld

Minpunten

Heb ik niet

Perfectxxion

Ik ben Perflexxion erg dankbaar dat ze mij hebben geholpen bij het vinden van de geschikte baan. Na een super fijn onthaal en gesprek hebben ze elke dag warm contact gehouden en werd ik precies op de hoogte gehouden bij wat de stand van zaken was. Na een week ben ik meteen gestart en hebben mij de kans gegeven om tegelijkertijd een opleiding Vapro B te volgen. Dankjewel Team Waalwijk!

Pluspunten

Warm onthaal!

Minpunten

Geen koekje bij de koffie

Fijn uitzendbureau

Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging. Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan en je goed helpen.

Bureau dat de juiste match weet te maken en afspraken nakomt

Benaderd door dit bureau voor een leuke vacature. Tonen zeer veel interesse en komen afspraken na. Weten de juiste match te maken. Ik ben tot nu toe enorm tevreden.

Pluspunten

Snelle reacties, goed contact, komen afspraken na

Minpunten

Nog niet gevonden

Een zeer prettige uitzendorganisatie om mee samen te werken

Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.

Pluspunten

Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.

Informele en deskundige organisatie

Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.

Pluspunten

Snel handelen

Jonge, frisse organisatie die met je meedenkt!

Wat een fijne club mensen bij Perflexxion. Ze weten waar ze over spreken, denken met je mee en zetten zich op alle fronten in om je aan een baan te helpen. Top...!

Pluspunten

Snelheid

Minpunten

Je krijgt weinig waardering en daarnaast is er veel verloop van collegas.

De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.

Heel fijn uitzendbureau!

Perflexxion Barendrecht heeft mij goed geholpen bij het zoeken van een nieuwe functie. Het contact met hen is fijn en gemakkelijk, zij zijn altijd bereikbaar voor vragen en opmerkingen. De toegewezen functie is erg leuk, goed salaris en geregeld wordt bij mij als ook bij het bedrijf de tevredenheid nagegaan.

Pluspunten

Goed salaris, betrokken.

Slecht betaald

Uurloon voor timmerman is erg weinig Ze denken meer aan hun eigen portomonee.Zo veel mogelijk verdienen over de rug van een ander.

zakelijke sfeer met een goede werkdruk

het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.

Pluspunten

goede persoonlijke begeleiding

Minpunten

geen vaste uren

zeer prettig om voor te werken.

Zeer prettige mensen, die jou ook als mensen behandelen. Het uitzendbureau belt, appt of mailt je m.b.t. werk en controleert altijd of je kunt. kan je niet, dan doen zij hier nooit moeilijk over. Qua administratie en salaris hebben zij alles op orde en heb ik nog nooit ergens om hoeven vragen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden