Perflexxion

Reviews over Management bij Perflexxion

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren. Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val
Pluspunten
Minpunten
mensen boven 50 krijgen geen kans
Sanne Verleg heeft mij super snel aan een nieuwe en hele leuke baan geholpen. Ze is zeer geĂŻnteresseerd en als ze langs komt bij het bedrijf, maakt ze altijd even een praatje met je. Ook als er iets is, maakt ze het altijd gelijk in orde. Kortom echt een goed uitzendbureau, met super leuke mensen.
Pluspunten
Alles wordt goed geregeld
Minpunten
Heb ik niet
Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.
Pluspunten
goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving
Minpunten
Wel vroeg beginnen
Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.
Pluspunten
Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.
Minpunten
Fijn bedrijf waar je goed geholpen wordt. Luisteren goed naar je wensen, zijn eerlijk & realistisch. Ik ben blij met hoe ze mij geholpen hebben. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Vooral de regiomanagers hebben een goede indruk achter gelaten bij mij!
Pluspunten
Je wordt goed geholpen
Minpunten
Mag soms iets persoonlijker
Wanneer je ambitie hebt om in de recruitment te gaan werken is dit zeker een bedrijf waar je jezelf kan ontwikkelen tot recruitment consultant, sales consultant of vestigingsmanager.
het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.
Pluspunten
goede persoonlijke begeleiding
Minpunten
geen vaste uren
Bekijk meer reviews over Perflexxion