Perflexxion

Reviews over Management bij Perflexxion

Wissen

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Relaxte en behulpzame bedrijfscultuur

Vriendelijke mensen die erg behulpzaam en meedenkend zijn. Ik ben vrij snel en goed geholpen bij het vinden van iets wat bij mij past i.p.v. het eerste de beste baantje mij aansmeren wat andere uitzendbureaus nog welleens doen. Zeer tevreden over het proces met Perflexxion.

Pluspunten

Meedenkend in wat je zoekt, opzoek naar alternatieven mocht iets niet bevallen.

Minpunten

Zit voor mij een eindje weg gevestigd

Schrijft het er gewoon als je geen oudere aanneemt

Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren. Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val

Pluspunten

Minpunten

mensen boven 50 krijgen geen kans

Super aardige medewerkers

Sanne Verleg heeft mij super snel aan een nieuwe en hele leuke baan geholpen. Ze is zeer geïnteresseerd en als ze langs komt bij het bedrijf, maakt ze altijd even een praatje met je. Ook als er iets is, maakt ze het altijd gelijk in orde. Kortom echt een goed uitzendbureau, met super leuke mensen.

Pluspunten

Alles wordt goed geregeld

Minpunten

Heb ik niet

Goede werksfeer en fijne bedrijfscultuur.

Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.

Pluspunten

goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving

Minpunten

Wel vroeg beginnen

Een zeer prettige uitzendorganisatie om mee samen te werken

Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.

Pluspunten

Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf waar je goed geholpen wordt. Luisteren goed naar je wensen, zijn eerlijk & realistisch. Ik ben blij met hoe ze mij geholpen hebben. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Vooral de regiomanagers hebben een goede indruk achter gelaten bij mij!

Pluspunten

Je wordt goed geholpen

Minpunten

Mag soms iets persoonlijker

Een mooi bedrijf om jezelf te ontwikkelen

Wanneer je ambitie hebt om in de recruitment te gaan werken is dit zeker een bedrijf waar je jezelf kan ontwikkelen tot recruitment consultant, sales consultant of vestigingsmanager.

zakelijke sfeer met een goede werkdruk

het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.

Pluspunten

goede persoonlijke begeleiding

Minpunten

geen vaste uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Management