Perflexxion

Reviews over Doorgroei en promotie bij Perflexxion

Wissen
3,4Doorgroei en promotie

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Redelijk snel aan een baan komen

Zeker handig voor als je even niks hebt of tijdelijke baantjes, ze houden rekening met je wensen en wat bij je past. Ook komt je recruiter zo nu en dan bij je kijken. Helaas zoals elk uitzendbureau krijgen ze een klein percentage van je salaris maar je hoeft zelf niet naar een baan te zoeken.

Pluspunten

Op jou gericht

Super vriendelijk en toch professioneel

Voelde me meteen op mijn gemak toen ik binnen kwam. Er wordt echt naar je geluisterd tijdens het kennismakingsgesprek. Ik ben binnen 3 dagen aangenomen bij een bedrijf dat echt bij me past. Ze doen moeite voor je en houden je niet aan het lijntje zoals grote uitzendbureaus doen. Persoonlijk en eerlijk. Dat vind ik erg belangrijk. Ik raad Perflexion aan bij iedereen die op zoek is naar een vaste baan.

Pluspunten

Persoonlijk en eerlijk

Leuke werkgever

Leuke werkgever. Prettige collega's en bij goed functioneren wordt er meegedacht over doorgroeimogelijkheden. Goede begeleiding.

Productieve en gezellige werksfeer

Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.

Veel druk en weinig compenseren

Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.

Pluspunten

Optijd klaar

Minpunten

Geen doorgroei mogelijkheden

Productie medewrker

Als je 52 jaar oud bent word je niet aangenomen. Terwijl is nog aan ze gevraagd heb per mail of het leetijds gebonden is. Zet dat voortaan in de advertentie dat er alleen jongere mogen solliciteren

Super fijne samenwerking

Na een prettig sollicitatiegesprek op de vestiging is er direct geschakeld. Na 1 dag kon ik op gesprek bij de opdrachtgever en daarna direct begonnen. Echt een aanrader!

Pluspunten

Snel geschakeld

Goede werksfeer en fijne bedrijfscultuur.

Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.

Pluspunten

goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving

Minpunten

Wel vroeg beginnen

Persoonlijke uitzendorganisatie

Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.

Betrokken en innovatieve Organisatie

Perflexxion heb ik tot nu toe leren kennen als een prettige, informele organisatie. Ze zijn persoonlijk en initiatieven zijn altijd welkom, want de werksfeer zeer prettig maakt. Klanten zijn partners, we proberen werking en HR advies per bedrijf te personaliseren en met succes!

Pluspunten

Fijne werksfeer, ontwikkelingsmogelijkheden, ruimte voor eigen inbreng

Werk

Als buitenlander nooit solliciteren bij deze uitzendbureau, want je word toch niet aangenomen zonde van je tijd om je tijd te verspillen !! Je wordt uitgenodigd krijg allemaal mooie woorden om je heen dat je kan werken! Uiteindelijk word je nooit gebeld! Nou dat is Perflexxion, conclusie ze nemen alleen Nederlanders aan

Pluspunten

Ze maken je zoet met leuke woorden

Minpunten

Uiteindelijk word je niet aangenomen!!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Doorgroei en promotie