Perflexxion

Reviews over Doorgroei en promotie bij Perflexxion

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Leuke werkgever. Prettige collega's en bij goed functioneren wordt er meegedacht over doorgroeimogelijkheden. Goede begeleiding.
Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.
Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.
Pluspunten
Optijd klaar
Minpunten
Geen doorgroei mogelijkheden
Als je 52 jaar oud bent word je niet aangenomen. Terwijl is nog aan ze gevraagd heb per mail of het leetijds gebonden is. Zet dat voortaan in de advertentie dat er alleen jongere mogen solliciteren
Pluspunten
Na een prettig sollicitatiegesprek op de vestiging is er direct geschakeld. Na 1 dag kon ik op gesprek bij de opdrachtgever en daarna direct begonnen. Echt een aanrader!
Pluspunten
Snel geschakeld
Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.
Pluspunten
goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving
Minpunten
Wel vroeg beginnen
Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.
Perflexxion heb ik tot nu toe leren kennen als een prettige, informele organisatie. Ze zijn persoonlijk en initiatieven zijn altijd welkom, want de werksfeer zeer prettig maakt. Klanten zijn partners, we proberen werking en HR advies per bedrijf te personaliseren en met succes!
Pluspunten
Fijne werksfeer, ontwikkelingsmogelijkheden, ruimte voor eigen inbreng
Als buitenlander nooit solliciteren bij deze uitzendbureau, want je word toch niet aangenomen zonde van je tijd om je tijd te verspillen !! Je wordt uitgenodigd krijg allemaal mooie woorden om je heen dat je kan werken! Uiteindelijk word je nooit gebeld! Nou dat is Perflexxion, conclusie ze nemen alleen Nederlanders aan
Pluspunten
Ze maken je zoet met leuke woorden
Minpunten
Uiteindelijk word je niet aangenomen!!
Bekijk meer reviews over Perflexxion
  1. Job Security & Advancement