Perflexxion

Reviews over Bedrijfscultuur bij Perflexxion

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Ik ga met plezier Naar mijn werkHeb het gevoel dat ik op mijn plek zit
Pluspunten
Half uur pauze door betaaald
Minpunten
Te weinig nederlanders
De meeste werknemers van Perflexxion Uitzendbureau waren wel heel erg behulpzaam en die toonden wel medeleven met hun werknemers.
Leuke werkgever. Prettige collega's en bij goed functioneren wordt er meegedacht over doorgroeimogelijkheden. Goede begeleiding.
Leuke collega's, snelle reactie meedenkend geven je kansen.
Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.
Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.
Pluspunten
Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes
Minpunten
Soms wat rumoerig op de vestiging
Vanaf dag 1 ben ik onwijs goed ontvangen. Heel vriendelijk en er hangt een goede sfeer. De sollicitatie procedure was duidelijk. Er werden veel vragen gesteld zodat ze zeker weten dat de juiste mensen, op de juiste plek terecht komen. Dit zorgt voor kwaliteit en dat is precies wat hun willen kunnen leveren! Perflexxion is een voorbeeld voor elke werkgever. Ga zo door !
Fijn uitzendbureau, hielp mij aan een leuke baan als koerier, ik ben 50, tegenwoordig maakt dat dus niet meer uit. Helaas was de job voor korte tijd, maar heb wel lekker veel ervaring opgedaan. Wellicht tot een andere keer.
Ik heb 2 jaar als intercedent gewerkt bij Perflexxion. Er is genoeg ruimte voor ontwikkeling en jouw werk wordt hier gewaardeerd! Ik heb gewerkt met super leuke collega’s (ik mis ze namelijk) Bedankt Perflexxion!
Pluspunten
Informele sfeer
Minpunten
De airco stond vaak aan op kantoor :p
Ik ben Perflexxion erg dankbaar dat ze mij hebben geholpen bij het vinden van de geschikte baan. Na een super fijn onthaal en gesprek hebben ze elke dag warm contact gehouden en werd ik precies op de hoogte gehouden bij wat de stand van zaken was. Na een week ben ik meteen gestart en hebben mij de kans gegeven om tegelijkertijd een opleiding Vapro B te volgen. Dankjewel Team Waalwijk!
Pluspunten
Warm onthaal!
Minpunten
Geen koekje bij de koffie
Gezellige sfeer, wordt hard gewerkt en afspraken worden nagekomen! Ik heb een goed gevoel bij Perflexxion en wat ik heel fijn vind is dat het team het heel persoonlijk maakt!
Pluspunten
Persoonlijk
Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.
Pluspunten
goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving
Minpunten
Wel vroeg beginnen
Fijn bedrijf waar je goed geholpen wordt. Luisteren goed naar je wensen, zijn eerlijk & realistisch. Ik ben blij met hoe ze mij geholpen hebben. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Vooral de regiomanagers hebben een goede indruk achter gelaten bij mij!
Pluspunten
Je wordt goed geholpen
Minpunten
Mag soms iets persoonlijker
Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.
Pluspunten
Verwarming
Minpunten
Waarom geen avonddienst bij Hofweg.
De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.
Perflexxion heb ik tot nu toe leren kennen als een prettige, informele organisatie. Ze zijn persoonlijk en initiatieven zijn altijd welkom, want de werksfeer zeer prettig maakt. Klanten zijn partners, we proberen werking en HR advies per bedrijf te personaliseren en met succes!
Pluspunten
Fijne werksfeer, ontwikkelingsmogelijkheden, ruimte voor eigen inbreng
het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.
Pluspunten
goede persoonlijke begeleiding
Minpunten
geen vaste uren
Bekijk meer reviews over Perflexxion