Perflexxion

Reviews over Bedrijfscultuur bij Perflexxion

Wissen

21 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Ik ben blij over mijn dag op het werk, de collega's hebben passie voor deze werk.

Relaxte en behulpzame bedrijfscultuur

Vriendelijke mensen die erg behulpzaam en meedenkend zijn. Ik ben vrij snel en goed geholpen bij het vinden van iets wat bij mij past i.p.v. het eerste de beste baantje mij aansmeren wat andere uitzendbureaus nog welleens doen. Zeer tevreden over het proces met Perflexxion.

Pluspunten

Meedenkend in wat je zoekt, opzoek naar alternatieven mocht iets niet bevallen.

Minpunten

Zit voor mij een eindje weg gevestigd

Gezellige relaxte werkomgeving

Zeer snel geholpen aan een baan !! Goede begleiding erbij gekregen, je wordt serieus genomen.

Pluspunten

Gratis koffie.

Super vriendelijk en toch professioneel

Voelde me meteen op mijn gemak toen ik binnen kwam. Er wordt echt naar je geluisterd tijdens het kennismakingsgesprek. Ik ben binnen 3 dagen aangenomen bij een bedrijf dat echt bij me past. Ze doen moeite voor je en houden je niet aan het lijntje zoals grote uitzendbureaus doen. Persoonlijk en eerlijk. Dat vind ik erg belangrijk. Ik raad Perflexion aan bij iedereen die op zoek is naar een vaste baan.

Pluspunten

Persoonlijk en eerlijk

Gezellige sfeer

Ik ga met plezier Naar mijn werkHeb het gevoel dat ik op mijn plek zit

Pluspunten

Half uur pauze door betaaald

Minpunten

Te weinig nederlanders

Productieve en gezellige werkomgeving

De meeste werknemers van Perflexxion Uitzendbureau waren wel heel erg behulpzaam en die toonden wel medeleven met hun werknemers.

Leuke werkgever

Leuke werkgever. Prettige collega's en bij goed functioneren wordt er meegedacht over doorgroeimogelijkheden. Goede begeleiding.

Leuke collega's, snelle reactie meedenkend geven je kansen.

Productieve en gezellige werksfeer

Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.

Productieve en gezellige werkomgeving

Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.

Pluspunten

Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes

Minpunten

Soms wat rumoerig op de vestiging

Perflexxion is een voorbeeld voor werkgevers

Vanaf dag 1 ben ik onwijs goed ontvangen. Heel vriendelijk en er hangt een goede sfeer. De sollicitatie procedure was duidelijk. Er werden veel vragen gesteld zodat ze zeker weten dat de juiste mensen, op de juiste plek terecht komen. Dit zorgt voor kwaliteit en dat is precies wat hun willen kunnen leveren! Perflexxion is een voorbeeld voor elke werkgever. Ga zo door !

Leuke ervaring

Fijn uitzendbureau, hielp mij aan een leuke baan als koerier, ik ben 50, tegenwoordig maakt dat dus niet meer uit. Helaas was de job voor korte tijd, maar heb wel lekker veel ervaring opgedaan. Wellicht tot een andere keer.

Perflexxion is een fijn bedrijf om voor te werken!

Ik heb 2 jaar als intercedent gewerkt bij Perflexxion. Er is genoeg ruimte voor ontwikkeling en jouw werk wordt hier gewaardeerd! Ik heb gewerkt met super leuke collega’s (ik mis ze namelijk) Bedankt Perflexxion!

Pluspunten

Informele sfeer

Minpunten

De airco stond vaak aan op kantoor :p

Perfectxxion

Ik ben Perflexxion erg dankbaar dat ze mij hebben geholpen bij het vinden van de geschikte baan. Na een super fijn onthaal en gesprek hebben ze elke dag warm contact gehouden en werd ik precies op de hoogte gehouden bij wat de stand van zaken was. Na een week ben ik meteen gestart en hebben mij de kans gegeven om tegelijkertijd een opleiding Vapro B te volgen. Dankjewel Team Waalwijk!

Pluspunten

Warm onthaal!

Minpunten

Geen koekje bij de koffie

Een onderscheidend uitzendbureau die afspraken na komt!

Gezellige sfeer, wordt hard gewerkt en afspraken worden nagekomen! Ik heb een goed gevoel bij Perflexxion en wat ik heel fijn vind is dat het team het heel persoonlijk maakt!

Pluspunten

Persoonlijk

Goede werksfeer en fijne bedrijfscultuur.

Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.

Pluspunten

goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving

Minpunten

Wel vroeg beginnen

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf waar je goed geholpen wordt. Luisteren goed naar je wensen, zijn eerlijk & realistisch. Ik ben blij met hoe ze mij geholpen hebben. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Vooral de regiomanagers hebben een goede indruk achter gelaten bij mij!

Pluspunten

Je wordt goed geholpen

Minpunten

Mag soms iets persoonlijker

Gezellige werkomgeving.

Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.

Pluspunten

Verwarming

Minpunten

Waarom geen avonddienst bij Hofweg.

Je krijgt weinig waardering en daarnaast is er veel verloop van collegas.

De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.

Betrokken en innovatieve Organisatie

Perflexxion heb ik tot nu toe leren kennen als een prettige, informele organisatie. Ze zijn persoonlijk en initiatieven zijn altijd welkom, want de werksfeer zeer prettig maakt. Klanten zijn partners, we proberen werking en HR advies per bedrijf te personaliseren en met succes!

Pluspunten

Fijne werksfeer, ontwikkelingsmogelijkheden, ruimte voor eigen inbreng

zakelijke sfeer met een goede werkdruk

het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.

Pluspunten

goede persoonlijke begeleiding

Minpunten

geen vaste uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Bedrijfscultuur