Perflexxion

Reviews voor Productiemedewerker (m/v) bij Perflexxion

Productiemedewerker (m/v)14 reviews

14 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 58 reviews

Relaxte en behulpzame bedrijfscultuur

Vriendelijke mensen die erg behulpzaam en meedenkend zijn. Ik ben vrij snel en goed geholpen bij het vinden van iets wat bij mij past i.p.v. het eerste de beste baantje mij aansmeren wat andere uitzendbureaus nog welleens doen. Zeer tevreden over het proces met Perflexxion.

Pluspunten

Meedenkend in wat je zoekt, opzoek naar alternatieven mocht iets niet bevallen.

Minpunten

Zit voor mij een eindje weg gevestigd

Echt aangeraden!

Ik ben heel tevreden. Door het professionele hulp kon ik snel nieuwe uitdaging vinden. Echt aangeraden!

Productieve en gezellige werkomgeving

De meeste werknemers van Perflexxion Uitzendbureau waren wel heel erg behulpzaam en die toonden wel medeleven met hun werknemers.

Leuke collega's, snelle reactie meedenkend geven je kansen.

Fijne samenwerking

Ik wil Perflexxion bedanken voor het snelle schakelen! en het helpen aan de leuke baan. Ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen en het contact verliep heel fijn.

Veel druk en weinig compenseren

Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.

Pluspunten

Optijd klaar

Minpunten

Geen doorgroei mogelijkheden

Productie medewrker

Als je 52 jaar oud bent word je niet aangenomen. Terwijl is nog aan ze gevraagd heb per mail of het leetijds gebonden is. Zet dat voortaan in de advertentie dat er alleen jongere mogen solliciteren

Pluspunten

Een onderscheidend uitzendbureau die afspraken na komt!

Gezellige sfeer, wordt hard gewerkt en afspraken worden nagekomen! Ik heb een goed gevoel bij Perflexxion en wat ik heel fijn vind is dat het team het heel persoonlijk maakt!

Pluspunten

Persoonlijk

Super fijne samenwerking

Na een prettig sollicitatiegesprek op de vestiging is er direct geschakeld. Na 1 dag kon ik op gesprek bij de opdrachtgever en daarna direct begonnen. Echt een aanrader!

Pluspunten

Snel geschakeld

Fijn uitzendbureau

Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging. Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan en je goed helpen.

Een zeer prettige uitzendorganisatie om mee samen te werken

Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.

Pluspunten

Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.

Gezellige werkomgeving.

Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.

Pluspunten

Verwarming

Minpunten

Waarom geen avonddienst bij Hofweg.

Leuke organisatie waar je persoonlijk wordt behandeld. Ook werken zij met leuke bedrijven samen en allemaal voor langere tijd. Ik heb hier wat bijverdient om op reis te kunnen, kom na mijn reis zeker terug!

Pluspunten

Persoonlijk, netjes

Minpunten

zeer prettig om voor te werken.

Zeer prettige mensen, die jou ook als mensen behandelen. Het uitzendbureau belt, appt of mailt je m.b.t. werk en controleert altijd of je kunt. kan je niet, dan doen zij hier nooit moeilijk over. Qua administratie en salaris hebben zij alles op orde en heb ik nog nooit ergens om hoeven vragen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Productiemedewerker (m/v)