Perflexxion

Reviews voor Productiemedewerker (m/v) bij Perflexxion

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
De meeste werknemers van Perflexxion Uitzendbureau waren wel heel erg behulpzaam en die toonden wel medeleven met hun werknemers.
Leuke collega's, snelle reactie meedenkend geven je kansen.
Ik wil Perflexxion bedanken voor het snelle schakelen! en het helpen aan de leuke baan. Ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen en het contact verliep heel fijn.
Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.
Pluspunten
Optijd klaar
Minpunten
Geen doorgroei mogelijkheden
Als je 52 jaar oud bent word je niet aangenomen. Terwijl is nog aan ze gevraagd heb per mail of het leetijds gebonden is. Zet dat voortaan in de advertentie dat er alleen jongere mogen solliciteren
Pluspunten
Gezellige sfeer, wordt hard gewerkt en afspraken worden nagekomen! Ik heb een goed gevoel bij Perflexxion en wat ik heel fijn vind is dat het team het heel persoonlijk maakt!
Pluspunten
Persoonlijk
Na een prettig sollicitatiegesprek op de vestiging is er direct geschakeld. Na 1 dag kon ik op gesprek bij de opdrachtgever en daarna direct begonnen. Echt een aanrader!
Pluspunten
Snel geschakeld
Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging. Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan en je goed helpen.
Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.
Pluspunten
Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.
Minpunten
Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.
Pluspunten
Verwarming
Minpunten
Waarom geen avonddienst bij Hofweg.
Zeer prettige mensen, die jou ook als mensen behandelen. Het uitzendbureau belt, appt of mailt je m.b.t. werk en controleert altijd of je kunt. kan je niet, dan doen zij hier nooit moeilijk over. Qua administratie en salaris hebben zij alles op orde en heb ik nog nooit ergens om hoeven vragen.