Perflexxion

Reviews voor Orderpicker (m/v) bij Perflexxion

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Heel goed uitzendbureau staan voor je klaar als je ze nodig hebt. En komen altijd hun afspraken na.
Pluspunten
Certificaten halen
Minpunten
Ik werk momenteel voor Perflexxion locatie Waalwijk. Ze hebben mij geholpen aan een baan tijdens de corona crisis. Was persoonlijk moeilijk om een goede plek te vinden maar Perflexxion luistert goed naar je wensen en ze zijn zeer behulpzaam. Werk momenteel op een fijne werkplek!
Bij binnenkomst krijg je al een huiselijk ontvangst en dat is mooi. De medewerkster die de sollicitatieprocedure deed was ontspannen en heel geĂŻnteresseerd in de sollicitant. Geeft veel aandacht en tijd tijdens het doorlopen van de sollicitatie aan de sollicitant. Jong en vriendelijk bedrijf. Geen opmerkingen voor de rest....
Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.
Pluspunten
Snel handelen
Fijne werkgever waar je goed onder de pannen bent. Goed georganiseerd uitzendbureau met oog voor hun werknemers
Vacatures van Perflexxion
Orderpicker (m/v) positions