Perflexxion

Reviews voor Intercedent (m/v) bij Perflexxion

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Vanaf dag 1 ben ik onwijs goed ontvangen. Heel vriendelijk en er hangt een goede sfeer. De sollicitatie procedure was duidelijk. Er werden veel vragen gesteld zodat ze zeker weten dat de juiste mensen, op de juiste plek terecht komen. Dit zorgt voor kwaliteit en dat is precies wat hun willen kunnen leveren! Perflexxion is een voorbeeld voor elke werkgever. Ga zo door !
Ik heb 2 jaar als intercedent gewerkt bij Perflexxion. Er is genoeg ruimte voor ontwikkeling en jouw werk wordt hier gewaardeerd! Ik heb gewerkt met super leuke collega’s (ik mis ze namelijk) Bedankt Perflexxion!
Pluspunten
Informele sfeer
Minpunten
De airco stond vaak aan op kantoor :p
Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.
Ik werk hier al sinds april met heel veel plezier, begeleiding super!
Pluspunten
Begeleiding
Minpunten
De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.