Perflexxion

Reviews voor Perflexxion in Rotterdam

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Leuke werkgever. Prettige collega's en bij goed functioneren wordt er meegedacht over doorgroeimogelijkheden. Goede begeleiding.
Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.
Pluspunten
goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving
Minpunten
Wel vroeg beginnen
Dit s een erg leuke organisatie met mensen die er alles aan doen om je maar te helpen zelf als het gesprek vroeg in de ochtend is komen ze gewoon eerder (Kelly).
Fijn bedrijf waar je goed geholpen wordt. Luisteren goed naar je wensen, zijn eerlijk & realistisch. Ik ben blij met hoe ze mij geholpen hebben. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Vooral de regiomanagers hebben een goede indruk achter gelaten bij mij!
Pluspunten
Je wordt goed geholpen
Minpunten
Mag soms iets persoonlijker
Alleen tijd verspilling,er zijn betere werkgevers dan dit ,DUS HIER NIET DOEN!!!!!!!!!!
Pluspunten
Minpunten
Veel
Heb zo vaak gesolliciteerd en nooit een terugkoppeling gekregen. Een uitzendbureau waar je niet voor wilt gaan werken. Allemaal Weggooiers. Vandaar dat je niet word terug gebeld. Vroeg of laat gaan ze toch failliet. Is het niet waard om voor te werken.
Pluspunten
Minpunten
Alleen maar