Perflexxion

Reviews voor Perflexxion in Berkel en Rodenrijs

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
De meeste werknemers van Perflexxion Uitzendbureau waren wel heel erg behulpzaam en die toonden wel medeleven met hun werknemers.
Vanaf dag 1 ben ik onwijs goed ontvangen. Heel vriendelijk en er hangt een goede sfeer. De sollicitatie procedure was duidelijk. Er werden veel vragen gesteld zodat ze zeker weten dat de juiste mensen, op de juiste plek terecht komen. Dit zorgt voor kwaliteit en dat is precies wat hun willen kunnen leveren! Perflexxion is een voorbeeld voor elke werkgever. Ga zo door !
Ik heb 2 jaar als intercedent gewerkt bij Perflexxion. Er is genoeg ruimte voor ontwikkeling en jouw werk wordt hier gewaardeerd! Ik heb gewerkt met super leuke collega’s (ik mis ze namelijk) Bedankt Perflexxion!
Pluspunten
Informele sfeer
Minpunten
De airco stond vaak aan op kantoor :p
Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.
Pluspunten
Optijd klaar
Minpunten
Geen doorgroei mogelijkheden
Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging. Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan en je goed helpen.
Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.
Pluspunten
Verwarming
Minpunten
Waarom geen avonddienst bij Hofweg.
Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.
Fijne werkgever waar je goed onder de pannen bent. Goed georganiseerd uitzendbureau met oog voor hun werknemers
De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.
Uurloon voor timmerman is erg weinig Ze denken meer aan hun eigen portomonee.Zo veel mogelijk verdienen over de rug van een ander.
het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.
Pluspunten
goede persoonlijke begeleiding
Minpunten
geen vaste uren
Zeer prettige mensen, die jou ook als mensen behandelen. Het uitzendbureau belt, appt of mailt je m.b.t. werk en controleert altijd of je kunt. kan je niet, dan doen zij hier nooit moeilijk over. Qua administratie en salaris hebben zij alles op orde en heb ik nog nooit ergens om hoeven vragen.