Perflexxion

Reviews voor Perflexxion in Berkel en Rodenrijs

Berkel en Rodenrijs13 reviews

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 58 reviews

Redelijk snel aan een baan komen

Zeker handig voor als je even niks hebt of tijdelijke baantjes, ze houden rekening met je wensen en wat bij je past. Ook komt je recruiter zo nu en dan bij je kijken. Helaas zoals elk uitzendbureau krijgen ze een klein percentage van je salaris maar je hoeft zelf niet naar een baan te zoeken.

Pluspunten

Op jou gericht

Productieve en gezellige werkomgeving

De meeste werknemers van Perflexxion Uitzendbureau waren wel heel erg behulpzaam en die toonden wel medeleven met hun werknemers.

Perflexxion is een voorbeeld voor werkgevers

Vanaf dag 1 ben ik onwijs goed ontvangen. Heel vriendelijk en er hangt een goede sfeer. De sollicitatie procedure was duidelijk. Er werden veel vragen gesteld zodat ze zeker weten dat de juiste mensen, op de juiste plek terecht komen. Dit zorgt voor kwaliteit en dat is precies wat hun willen kunnen leveren! Perflexxion is een voorbeeld voor elke werkgever. Ga zo door !

Perflexxion is een fijn bedrijf om voor te werken!

Ik heb 2 jaar als intercedent gewerkt bij Perflexxion. Er is genoeg ruimte voor ontwikkeling en jouw werk wordt hier gewaardeerd! Ik heb gewerkt met super leuke collega’s (ik mis ze namelijk) Bedankt Perflexxion!

Pluspunten

Informele sfeer

Minpunten

De airco stond vaak aan op kantoor :p

Veel druk en weinig compenseren

Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.

Pluspunten

Optijd klaar

Minpunten

Geen doorgroei mogelijkheden

Fijn uitzendbureau

Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging. Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan en je goed helpen.

Gezellige werkomgeving.

Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.

Pluspunten

Verwarming

Minpunten

Waarom geen avonddienst bij Hofweg.

Persoonlijke uitzendorganisatie

Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.

Perfecto

Fijne werkgever waar je goed onder de pannen bent. Goed georganiseerd uitzendbureau met oog voor hun werknemers

Je krijgt weinig waardering en daarnaast is er veel verloop van collegas.

De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.

Slecht betaald

Uurloon voor timmerman is erg weinig Ze denken meer aan hun eigen portomonee.Zo veel mogelijk verdienen over de rug van een ander.

zakelijke sfeer met een goede werkdruk

het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.

Pluspunten

goede persoonlijke begeleiding

Minpunten

geen vaste uren

zeer prettig om voor te werken.

Zeer prettige mensen, die jou ook als mensen behandelen. Het uitzendbureau belt, appt of mailt je m.b.t. werk en controleert altijd of je kunt. kan je niet, dan doen zij hier nooit moeilijk over. Qua administratie en salaris hebben zij alles op orde en heb ik nog nooit ergens om hoeven vragen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Berkel en Rodenrijs