Perflexxion

Reviews voor Perflexxion in Barendrecht

Uitgelichte review
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.
Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.
Pluspunten
Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes
Minpunten
Soms wat rumoerig op de vestiging
eisen: - je hebt een nobelprijs voor de vrede - je bent de paus - je bent gepromoveerd in de raketwetenschappen - je bent bodybuilder en 2,40m lang naĂŻeve bedrijven zoals deze zouden failliet moeten gaan, hopelijk de volgende crisis.
Als je 52 jaar oud bent word je niet aangenomen. Terwijl is nog aan ze gevraagd heb per mail of het leetijds gebonden is. Zet dat voortaan in de advertentie dat er alleen jongere mogen solliciteren
Pluspunten
Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren. Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val
Pluspunten
Minpunten
mensen boven 50 krijgen geen kans
Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.
Pluspunten
Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.
Minpunten
Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.
Pluspunten
Snel handelen
Wat een fijne club mensen bij Perflexxion. Ze weten waar ze over spreken, denken met je mee en zetten zich op alle fronten in om je aan een baan te helpen. Top...!
Pluspunten
Snelheid
Minpunten
Leuke organisatie waar je persoonlijk wordt behandeld. Ook werken zij met leuke bedrijven samen en allemaal voor langere tijd. Ik heb hier wat bijverdient om op reis te kunnen, kom na mijn reis zeker terug!
Pluspunten
Persoonlijk, netjes
Minpunten
Ik heb als gepensioneerde 65+ man een aantal malen gesolliciteerd als parttime chauffeur bij Perflexxion maar werd per email afgewezen. Er werd geen reden gegeven voor de afwijzing, maar het vermoeden mijnerzijds is dat mijn leeftijd van 65+ niet aanvaardbaar is/was. De regering wil dat mensen doorwerken tot 67 jaar, maar in de praktijk is dat een stuk moeilijker. Vooral uitzendbureaus hebben hier geen boodschap aan. Erg jammer als je nog volop in het leven staat en fit van geest en lichaam bent.