Perflexxion

Reviews voor Perflexxion in Barendrecht

Barendrecht10 reviews

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 58 reviews

Productieve en gezellige werksfeer

Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.

Productieve en gezellige werkomgeving

Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.

Pluspunten

Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes

Minpunten

Soms wat rumoerig op de vestiging

onrealistische eisen

eisen: - je hebt een nobelprijs voor de vrede - je bent de paus - je bent gepromoveerd in de raketwetenschappen - je bent bodybuilder en 2,40m lang naïeve bedrijven zoals deze zouden failliet moeten gaan, hopelijk de volgende crisis.

Productie medewrker

Als je 52 jaar oud bent word je niet aangenomen. Terwijl is nog aan ze gevraagd heb per mail of het leetijds gebonden is. Zet dat voortaan in de advertentie dat er alleen jongere mogen solliciteren

Pluspunten

Schrijft het er gewoon als je geen oudere aanneemt

Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren. Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val

Pluspunten

Minpunten

mensen boven 50 krijgen geen kans

Een zeer prettige uitzendorganisatie om mee samen te werken

Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan. Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen. Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook. Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.

Pluspunten

Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.

Informele en deskundige organisatie

Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.

Pluspunten

Snel handelen

Jonge, frisse organisatie die met je meedenkt!

Wat een fijne club mensen bij Perflexxion. Ze weten waar ze over spreken, denken met je mee en zetten zich op alle fronten in om je aan een baan te helpen. Top...!

Pluspunten

Snelheid

Minpunten

Leuke organisatie waar je persoonlijk wordt behandeld. Ook werken zij met leuke bedrijven samen en allemaal voor langere tijd. Ik heb hier wat bijverdient om op reis te kunnen, kom na mijn reis zeker terug!

Pluspunten

Persoonlijk, netjes

Minpunten

Perflexxion, discriminatie of toch niet?

Ik heb als gepensioneerde 65+ man een aantal malen gesolliciteerd als parttime chauffeur bij Perflexxion maar werd per email afgewezen. Er werd geen reden gegeven voor de afwijzing, maar het vermoeden mijnerzijds is dat mijn leeftijd van 65+ niet aanvaardbaar is/was. De regering wil dat mensen doorwerken tot 67 jaar, maar in de praktijk is dat een stuk moeilijker. Vooral uitzendbureaus hebben hier geen boodschap aan. Erg jammer als je nog volop in het leven staat en fit van geest en lichaam bent.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Barendrecht