Perflexxion
Bekijk alle reviews over Perflexxion

Perflexxion

Review over Perflexxion van een medewerker

Veel druk en weinig compenseren

Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.

Pluspunten

Optijd klaar

Minpunten

Geen doorgroei mogelijkheden

Relaxte en behulpzame bedrijfscultuur

Vriendelijke mensen die erg behulpzaam en meedenkend zijn. Ik ben vrij snel en goed geholpen bij het vinden van iets wat bij mij past i.p.v. het eerste de beste baantje mij aansmeren wat andere uitzendbureaus nog welleens doen. Zeer tevreden over het proces met Perflexxion.

Pluspunten

Meedenkend in wat je zoekt, opzoek naar alternatieven mocht iets niet bevallen.

Minpunten

Zit voor mij een eindje weg gevestigd

Echt aangeraden!

Ik ben heel tevreden. Door het professionele hulp kon ik snel nieuwe uitdaging vinden. Echt aangeraden!

Geen respect

Lijkt op eerste gezicht een heel leuk bedrijf met vriendelijke intercedenten. Maar ze laten je gewoon keihard vallen en hebben niet eens het respect om dit telefonisch te doen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Veel druk en weinig compenseren