Perflexxion
Review over Perflexxion van een medewerker

Schrijft het er gewoon als je geen oudere aanneemt

1 mei 2019
Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren. Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val
Pluspunten
Minpunten
mensen boven 50 krijgen geen kans
1 oktober 2019
Chauffeur (voormalige medewerker) - Nederland
Fijn uitzendbureau, hielp mij aan een leuke baan als koerier, ik ben 50, tegenwoordig maakt dat dus niet meer uit. Helaas was de job voor korte tijd, maar heb wel lekker veel ervaring opgedaan. Wellicht tot een andere keer.
11 november 2019
Recruitment Specialist (huidige medewerker) - Barendrecht
Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.
29 oktober 2019
Recruitment Consultant (huidige medewerker) - Barendrecht
Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.
Pluspunten
Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes
Minpunten
Soms wat rumoerig op de vestiging
  1. Schrijft het er gewoon als je geen oudere aanneemt