Perflexxion
Bekijk alle reviews over Perflexxion

Perflexxion

Review over Perflexxion van een medewerker

Productieve en gezellige werksfeer

Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.

Productieve en gezellige werkomgeving

Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.

Pluspunten

Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes

Minpunten

Soms wat rumoerig op de vestiging

onrealistische eisen

eisen: - je hebt een nobelprijs voor de vrede - je bent de paus - je bent gepromoveerd in de raketwetenschappen - je bent bodybuilder en 2,40m lang naïeve bedrijven zoals deze zouden failliet moeten gaan, hopelijk de volgende crisis.

Productie medewrker

Als je 52 jaar oud bent word je niet aangenomen. Terwijl is nog aan ze gevraagd heb per mail of het leetijds gebonden is. Zet dat voortaan in de advertentie dat er alleen jongere mogen solliciteren

Pluspunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Productieve en gezellige werksfeer