Perflexxion
Review over Perflexxion van een medewerker

Perflexxion, discriminatie of toch niet?

11 mei 2017
Ik heb als gepensioneerde 65+ man een aantal malen gesolliciteerd als parttime chauffeur bij Perflexxion maar werd per email afgewezen. Er werd geen reden gegeven voor de afwijzing, maar het vermoeden mijnerzijds is dat mijn leeftijd van 65+ niet aanvaardbaar is/was. De regering wil dat mensen doorwerken tot 67 jaar, maar in de praktijk is dat een stuk moeilijker. Vooral uitzendbureaus hebben hier geen boodschap aan. Erg jammer als je nog volop in het leven staat en fit van geest en lichaam bent.
11 november 2019
Recruitment Specialist (huidige medewerker) - Barendrecht
Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.
29 oktober 2019
Recruitment Consultant (huidige medewerker) - Barendrecht
Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.
Pluspunten
Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes
Minpunten
Soms wat rumoerig op de vestiging
5 juli 2019
bijbaan (voormalige medewerker) - Barendrecht
eisen: - je hebt een nobelprijs voor de vrede - je bent de paus - je bent gepromoveerd in de raketwetenschappen - je bent bodybuilder en 2,40m lang naĂŻeve bedrijven zoals deze zouden failliet moeten gaan, hopelijk de volgende crisis.
  1. Perflexxion, discriminatie of toch niet?