Perflexxion
Review over Perflexxion van een medewerker

23 augustus 2017
Leuke organisatie waar je persoonlijk wordt behandeld. Ook werken zij met leuke bedrijven samen en allemaal voor langere tijd. Ik heb hier wat bijverdient om op reis te kunnen, kom na mijn reis zeker terug!
Pluspunten
Persoonlijk, netjes
Minpunten
11 november 2019
Recruitment Specialist (huidige medewerker) - Barendrecht
Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.
29 oktober 2019
Recruitment Consultant (huidige medewerker) - Barendrecht
Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.
Pluspunten
Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes
Minpunten
Soms wat rumoerig op de vestiging
5 juli 2019
bijbaan (voormalige medewerker) - Barendrecht
eisen: - je hebt een nobelprijs voor de vrede - je bent de paus - je bent gepromoveerd in de raketwetenschappen - je bent bodybuilder en 2,40m lang naĂŻeve bedrijven zoals deze zouden failliet moeten gaan, hopelijk de volgende crisis.
  1. Leuke organisatie waar je persoonlijk wordt behandeld. Ook werken zij met leuke bedrijven samen en allemaal voor langere tijd. Ik heb hier wat bijverd