Perflexxion
Bekijk alle reviews over Perflexxion

Perflexxion

Review over Perflexxion van een medewerker

Leuke ervaring

Fijn uitzendbureau, hielp mij aan een leuke baan als koerier, ik ben 50, tegenwoordig maakt dat dus niet meer uit. Helaas was de job voor korte tijd, maar heb wel lekker veel ervaring opgedaan. Wellicht tot een andere keer.

Schrijft het er gewoon als je geen oudere aanneemt

Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren. Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val

Pluspunten

Minpunten

mensen boven 50 krijgen geen kans

Ik ben blij over mijn dag op het werk,de collega's hebben passie voor deze werk.

Relaxte en behulpzame bedrijfscultuur

Vriendelijke mensen die erg behulpzaam en meedenkend zijn. Ik ben vrij snel en goed geholpen bij het vinden van iets wat bij mij past i.p.v. het eerste de beste baantje mij aansmeren wat andere uitzendbureaus nog welleens doen. Zeer tevreden over het proces met Perflexxion.

Pluspunten

Meedenkend in wat je zoekt, opzoek naar alternatieven mocht iets niet bevallen.

Minpunten

Zit voor mij een eindje weg gevestigd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Leuke ervaring