Perflexxion
Bekijk alle reviews over Perflexxion

Perflexxion

Review over Perflexxion van een medewerker

Je krijgt weinig waardering en daarnaast is er veel verloop van collegas.

De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.

Zelfde functieZelfde locatie

Perflexxion is een voorbeeld voor werkgevers

Vanaf dag 1 ben ik onwijs goed ontvangen. Heel vriendelijk en er hangt een goede sfeer. De sollicitatie procedure was duidelijk. Er werden veel vragen gesteld zodat ze zeker weten dat de juiste mensen, op de juiste plek terecht komen. Dit zorgt voor kwaliteit en dat is precies wat hun willen kunnen leveren! Perflexxion is een voorbeeld voor elke werkgever. Ga zo door !
Zelfde functieZelfde locatie

Perflexxion is een fijn bedrijf om voor te werken!

Ik heb 2 jaar als intercedent gewerkt bij Perflexxion. Er is genoeg ruimte voor ontwikkeling en jouw werk wordt hier gewaardeerd! Ik heb gewerkt met super leuke collega’s (ik mis ze namelijk) Bedankt Perflexxion!

Pluspunten

Informele sfeer

Minpunten

De airco stond vaak aan op kantoor :p

Geen respect

Lijkt op eerste gezicht een heel leuk bedrijf met vriendelijke intercedenten. Maar ze laten je gewoon keihard vallen en hebben niet eens het respect om dit telefonisch te doen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Je krijgt weinig waardering en daarnaast is er veel verloop van collegas.