Perflexxion
Review over Perflexxion van een medewerker

Fijne samenwerking

13 juni 2019
Ik wil Perflexxion bedanken voor het snelle schakelen! en het helpen aan de leuke baan. Ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen en het contact verliep heel fijn.
8 april 2020
Productiemedewerker (voormalige medewerker) - Berkel en Rodenrijs
De meeste werknemers van Perflexxion Uitzendbureau waren wel heel erg behulpzaam en die toonden wel medeleven met hun werknemers.
13 februari 2020
Productiemedewerker (huidige medewerker) - Oss
Leuke collega's, snelle reactie meedenkend geven je kansen.
6 mei 2019
Productiemedewerker (voormalige medewerker) - Berkel en Rodenrijs
Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar. Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.
Pluspunten
Optijd klaar
Minpunten
Geen doorgroei mogelijkheden