Perflexxion
Bekijk alle reviews over Perflexxion

Perflexxion

Review over Perflexxion van een medewerker

Een mooi bedrijf om jezelf te ontwikkelen

Wanneer je ambitie hebt om in de recruitment te gaan werken is dit zeker een bedrijf waar je jezelf kan ontwikkelen tot recruitment consultant, sales consultant of vestigingsmanager.

Productieve en gezellige werkomgeving

Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.

Pluspunten

Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes

Minpunten

Soms wat rumoerig op de vestiging

Super fijne samenwerking

Na een prettig sollicitatiegesprek op de vestiging is er direct geschakeld. Na 1 dag kon ik op gesprek bij de opdrachtgever en daarna direct begonnen. Echt een aanrader!

Pluspunten

Snel geschakeld

Geen respect

Lijkt op eerste gezicht een heel leuk bedrijf met vriendelijke intercedenten. Maar ze laten je gewoon keihard vallen en hebben niet eens het respect om dit telefonisch te doen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Perflexxion
  • Een mooi bedrijf om jezelf te ontwikkelen