PEAK-IT

Reviews over Doorgroei en promotie bij PEAK-IT

Goed bedrijf om kennis en ervaring op te doen. Voor het salaris hoef je het niet te doen. Doorgroeimogelijkheden zijn er, indien je richting een kant op wilt die ook voor hun gunstig is.
Een fijn bedrijf waar ik al binnen een half jaar doorgegroeid ben naar een andere functie. Ik krijg verschillende kansen aangeboden maar kan deze ook zelf ondernemen. Er is veel mogelijk om jezelf te ontplooien maar er is ook ruimte om fouten te maken, zolang je er maar van leert. Bij PEAK-IT zijn er veel momenten dat je met collega's iets onderneemt dat los staat van je werk. Denk hierbij een zomerse sporten, Olympics, dagje weg en natuurlijk de kick-off. Alleen dit is al een onderdeel om te kiezen voor PEAK-IT.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, coaching vanuit manager en fijne collega's
Minpunten
Geen, als je niet vanuit je passie dit werk wil doen dan ga je het lastig hebben
De mogelijkheden bij PEAK-IT zijn enorm. Ik ben als stagiair begonnen en ik ben nu nog werkzaam bij PEAK-IT. Zelfs na mijn stage periode is er ontzettend veel tijd en moeite genomen voor mij. De begeleiding is ontzettend goed en ik leer ontzettend veel van de medewerkers. De waardering voor het geleverde werk is enorm en ook het feit dat je geen nummertje bent in de organisatie maakt het erg fijn om bij PEAK-IT te werken. Ik hoop nog een lange tijd werkzaam te mogen zijn voor PEAK-IT. Ga vooral zo door! Jullie persoonlijke betrokkenheid is ontzettend goed. De werksfeer en bedrijfscultuur zijn ontzettend goed. Ook is de waardering voor medewerkers duidelijk aanwezig waardoor je wilt blijven presteren.
Pluspunten
Ontzettend veel doorgroeimogelijkheden, goede begeleiding, prettige werksfeer en aangename bedrijfscultuur!
Minpunten
Ik heb, hoe cliché het ook zal klinken, geen minpunten die zijn te linken aan PEAK-IT. Het is gewoon een top bedrijf om bij te werken!
Dynamische organisatie. Goede teamsfeer. Veel focus op het delen van successen en er worden veel leuke uitjes georganiseerd voor medewerkers.
Pluspunten
Dynamische organisatie, veel doorgroeimogelijkheden, successen delen, leuke uitjes, goede lunch
Bekijk meer reviews over PEAK-IT
  1. Job Security & Advancement