PDZ Uitzendbureau

Werken bij PDZ Uitzendbureau: 28 PDZ Uitzendbureau Reviews

Stimulerende en motiverende werkgever om je loopbaan een goede stimulans te geven.

Een prachtig bedrijf met een warme cultuur en leuke collega's. We zoeken samen naar nieuwe manieren om ons werk te doen en te blijven verbeteren. Hierin is aandacht voor het welzijn van de medewerker en de persoonlijke groei van iedere individu.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, warme cultuur, fijne collega's, mogelijkheid om regie te pakken op je eigen loopbaan en ontwikkeling

Minpunten

Ik ervaar geen minpunten

Gezellige werkomgeving

Hele fijne aardige en behulpzame personen. Leuk werk gevonden dankzij pdz. (Kreeg dit werk aanbevolen) Erg blij met mijn werkfunctie en ook goede terugkoppeling tussen pdz mijn werk en mijzelf. Al met al zeer tevreden.

Formele werkzaamheden op een gezellige manier

Gezellig team met leuke afwisselende taken. Formeel werken op een informele manier.Werken bij PDZ is snel schakelen, samenwerken, energie halen uit het werk en plezier op de werkvloer!

Pluspunten

Afwisselend werk, Leuke collega's

Prima bedrijf, goede voorwaarden

PDZ is voor mij en bedrijf dat meedenkt en meewerkt aan je eigen ontwikkeling. Er heerst een goede informele werk sfeer en er zijn veel mogelijkheden je verder te ontplooien. Je hebt een zelfstandige functie met verantwoordelijkheid en de werkzaamheden zijn heel veelzijdig. Kortom een prima bedrijf om bij te werken!

Pluspunten

Veel vrijheid

Minpunten

Af en toe hectisch

Stabiele werkomgeving met tal van ontwikkelingsmogelijkheden

PDZ Uitzendbureau ervaar is als een fijne werkgever. Werken voor een stabiele organisatie waarbij veel aandacht wordt besteed aan persoonlijke ontwikkeling en doorgroeien. Er is een goed inwerkprogramma, ook gericht op thuiswerken in deze huidige tijd. Collega's bij PDZ zijn erg benaderbaar en helpen elkaar waar nodig, dat is waar PDZ voor staat; beter worden van elkaar!

Pluspunten

PKB budget, vitaliteitsregeling

Interne en externe mensgerichte werkomgeving

Bij PDZ staan we o.a. voor beter worden van elkaar, persoonlijk contact, lokaal verbindend en vitaliteit. Dit komt tot uiting in onze dienstverlening maar zeker ook in de bedrijfscultuur. Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Ongedwongen en gezellig werkomgeving

Na het opstarten van je laptop een aftrap met je collega's ga je gezamenlijk aan het werk om het beste resultaat te behalen. Wat is vandaag de stand van zaken, waar zoeken we nog mensen en welke toppers hebben we gesproken? Na de opstart pak ik mijn spullen en ga ik bezoek bij een nieuwe klant, nadat ik dit gedaan heb ga ik onverwachts nog even langs bij een uitzendkracht die al een lange tijd voor ons werkt. Bij terugkomst neem ik nog even contact op met mijn collega's van een andere vestiging, na een gezellig praatje en een voorstel van een kandidaat is het alweer bijna tijd voor de vrijdagmiddagborrel. Ben je toch nog niet helemaal zeker van je zaak en kan een cursus of training je daarbij helpen, dan biedt PDZ jou de mogelijkheid om deze te volgen.

Uitdagening en verbondenheid is de kracht achter dit bedrijf!

Dit bedrijf pakt heeft zijn eigen kijk op de markt en vind het belangrijk om de verbinding tussen de mensen op te zoeken. Het is een uitdagende functie waarin je jezelf kan door ontwikkelen en er genoeg te doen valt. De rode lijn bestaat uit het bemiddelen van kandidaten door die te matchen aan de juiste opdrachtgevers. Hierdoor kom je ook nog wel eens bij een bedrijf. Voor iedereen die mens-georiënteerd is is het een leuke uitdaging.

Werken bij PDZ

Bij PDZ is er een open en nuchtere bedrijfscultuur. Het is een job met veel verantwoordelijkheid, je draagt zorg voor je eigen klanten en daar kan soms wat werkdruk achter zitten. De werkdruk houdt je scherp en actief.Er zijn fijne secundaire arbeidsvoorwaarden en het is een fijn bedrijf om bij te werken.

Pluspunten

Vitaliteisregeling

Minpunten

Stressvol

Productieve en gezellige werkomgeving

Als Intercedent is geen enkele dag hetzelfde. Je bent veel in contact met werkzoekende, maar contact met bedrijven is ook een belangrijk onderdeel en alle andere werkzaamheden die erbij komen kijken. Het is belangrijk dat je goed kunt plannen en prioriteiten kan stellen. Bij PDZ is ontwikkeling belangrijk. Door het jaar heen worden er interessante trainingen aangeboden welke van toegevoegde waarde zijn in je werk. We geven ook veel aandacht aan de ontwikkeling van iedere geplaatste kandidaat door loopbaangesprekken te voeren en cursussen aan de bieden.

Pluspunten

Leuk team, personeelsfeestjes, je werkdag zelf mogen indelen

Goede Werkgever!

Mijn ervaring binnen PDZ de afgelopen vier jaar heeft mij geleerd dat ze echt een goede werkgever zijn! Ze denken met je mee en geven, wat voor mij belangrijk is, ruimte om een goede werk/prive balans te vinden. Ik werk ook met plezier voor dit bedrijf omdat er ruimte is voor ondernemerschap. Goede ideeën zijn altijd welkom! Hiernaast werk ik met samen met prettige collega's die elkaar op waarde inschatten en pushen om gezamenlijk tot een doelstelling te komen.

Beste uitzendberau

Professioneel maar toch personelijke medewerkers waar je altijd terecht kan met vragen. Betalen altijd op tijd, en de app geeft je een heel duidelijke overzicht van al je zaken.

Productief en gezellige werkomgeving

Echt leren wat knallen betekend, samen met iedereen op de werk vloer alles geven om het dag doel te halen. Lichamelijk wat uitputtend maar door elkaars gezelligheid komen we de dag door. Ook flexibel zijn als de management niet helemaal goed is.

Sociaal bedrijf

Persoonlijke insteek in zowel het contact met klanten, kandidaten en het eigen personeel.

Pluspunten

ontwikkeling, leuke feestjes, veel vrije dagen

Minpunten

geen mogelijkheid tot thuiswerken

Zeer betrokken bij hun uitzendkrachten

PDZ had mij een kans gegeven bij een baan waarbij ik mooi ben doorgestroomd naar een betere functie, zij zijn vanaf het begin al oprecht geïnteresseerd bij mijn ontwikkeling

Ze doen wat ze beloven

Ik heb van oktober 2018 tot maart 2019 via PDZ gewerkt als receptioniste. Als uitzendbureau steken ze met kop en schouders uit boven de concullega's, die niet allemaal even zorgvuldig zijn. PDZ is betrokken, komt afspraken snel en correct na en houdt ook later nog een vinger aan de pols. De medewerkers waar ik mee te maken heb gehad, hebben allemaal een 'personal touch', die zeer prettig aandoet. Ik kan ze, kortom, zeer aanbevelen!

Pluspunten

Bijzonder prettige contacten

Beste uitzendbureau

Beste uitzendbureau die je kan wensen Ik werk bijna jaartje voor PDZ De medewerker van pdz zijn super vriendelijk, de informatie die ze aan je geven zijn super duidelijk. Als ik vragen heb helpen ze mij direct Er werd opleiding aangeboden

Pluspunten

Vriendelijk

De werkomgeving is aangenaam

PDZ is betrouwbaar, goed om ermee samen te werken.

Pluspunten

Komt de afspraken na

Minpunten

Ontzettend goede samenwerking met elkaar

Ik ben begonnen bij pdz in mei 2018, met als gedachte dat ik aan hand hiervan een doorstart zou maken ergens anders. Binnen 1 week had ik door goede communicatie al weer werk. Omdat het zo goed verliep heb ik mijn andere optie laten vallen. Ik heb zelf ook last van epilepsie en ik vind dat ze daar ook goed rekening mee houden, want zodra er iets is wordt er door meerdere collega's contact gezocht om te kijken hoe het met me gaat. Bij PDZ is ook erg fijn omdat werk is in de omgeving waar ik woon. Er zijn ook veel verschillende richtingen waarin je kunt werken dus er valt genoeg te leren

Pluspunten

Goede communicatie

Zeer geintereseerd, betrouwbaar, komen afspraken na, goede werkgever ;-)

Ik werk nu bijna 1 jaar voor PDZ en tot nu toe nog steeds op leuke werkplekken gewerkt. Van ziekenhuis tot Arbo dienst aan toe. Ze komen hun afspraken na, tonen interesse hoe het op je werkplek er aan toe gaat, en ze komen langs om te kijken waar en hoe je werkt. Als ik een vraag heb of ik zit ergens mee, ik kan altijd terecht bij mijn intercedent en hij pakt het direct op en gaat ermee aan de slag.

Pluspunten

PDZ is laag drempelig en je voelt je er welkom.

Minpunten

Kan ik niet bedenken......

Productiemedewerker kiemgroenten

Ik heb een leuke baan bij een bedrijf in kiemgroenten. Gezellige collega's en goede sfeer. Heel afwisselend werk.

Pluspunten

Gezellig bedrijf en jaarlijks bbq

Minpunten

Kou

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PDZ Uitzendbureau. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.6

4.3