PDZ Uitzendbureau

31: PDZ Uitzendbureau reviews van werknemers

Gezellige en leerzame werkomgeving

Het ideale van het werken bij PDZ is het indelen van je eigen agenda en de gezellige sfeer binnen het team. Je werkt veel samen met collega's maar bent ook verantwoordelijk voor je eigen onderdelen. Binnen de functie is er ruimte voor eigen inbreng en het kiezen van een leerlijn. Je kan je hierin specialiseren op het gebied van o.a. recruitment, sales en accountmanagement. Naast het werk dus ook een echte leerschool!

Doorgroeimogelijkheden, afwisseling, fun en vrijheid

Ik werk inmiddels zeven jaar met heel veel plezier bij PDZ Uitzendbureau. Ik ben gestart na het afronden van mijn HBO opleiding als Intercedent. Inmiddels ben ik drie jaar vestigingsmanager en stuur ik 10 medewerkers aan. Ik ben bovendien verantwoordelijk voor het bepalen van de strategie en vestigingsresultaat. PDZ is een organisatie met een platte structuur. Ik krijg van onze directie alle vrijheid om mijn eigen koers te bepalen en projecten op te pakken, in de kaders van de missie&visie van de organisatie. Ik krijg de vrijheid om mijn eigen team samen te stellen en we worden beloond op het moment dat resultaat behaald wordt. Bovendien is geen dag hetzelfde, je bent in contact met overheid, onderwijs, bedrijfsleven en de maatschappij. Dit maakt het elke dag weer een uitdaging. Ook is er veel vrijheid tijden, wil je wat later beginnen of liever eerder? Geen probleem! Thuis werken? Kan ook! Daarnaast hebben we géén overwerkcultuur en krijgt iedereen na een jaarcontract een vast contract! Verder is er veel ruimte voor fun wat maakt dat ik met veel plezier naar mijn werk ga.

Alle ruimte en goede begeleiding om te ondernemen en jezelf te ontwikkelen op commercieel en maatschappelijk gebied!

PDZ biedt mij al jarenlang een plek waar ik veel vrijheid ervaar om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. Ruimte in het opstarten van een nieuwe vestiging en daar commercieel verantwoordelijk voor te zijn. Ik heb de mogelijkheid gekregen om mezelf verder op HBO en Master niveau op te leiden naast mijn werk. En vanuit mijn huidige functie draag ik bij aan de verdere organisatie ontwikkeling. kortom; Great place to work!

Pluspunten

Alle medewerkers worden betrokken bij de vorming van de visie voor 2027, Vele trainingen in sales, accountmanagement, loopbaangesprekken en adviseursvaardigheden, Gezellige sfeer waarin totaal zon 160 collega's actief zijn die elkaar kennen, De nadruk ligt op samen werken en beter worden van elkaar, Meerdere te gekke bedrijfsfeestjes, PDZ biedt een gezonde werk en privebalans, kent geen overwerkcultuur en deels thuiswerken kan.

Minpunten

Stimulerende en motiverende werkgever om je loopbaan een goede stimulans te geven.

Een prachtig bedrijf met een warme cultuur en leuke collega's. We zoeken samen naar nieuwe manieren om ons werk te doen en te blijven verbeteren. Hierin is aandacht voor het welzijn van de medewerker en de persoonlijke groei van iedere individu.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, warme cultuur, fijne collega's, mogelijkheid om regie te pakken op je eigen loopbaan en ontwikkeling

Minpunten

Ik ervaar geen minpunten

Gezellige werkomgeving

Hele fijne aardige en behulpzame personen. Leuk werk gevonden dankzij pdz. (Kreeg dit werk aanbevolen) Erg blij met mijn werkfunctie en ook goede terugkoppeling tussen pdz mijn werk en mijzelf. Al met al zeer tevreden.

Formele werkzaamheden op een gezellige manier

Gezellig team met leuke afwisselende taken. Formeel werken op een informele manier.Werken bij PDZ is snel schakelen, samenwerken, energie halen uit het werk en plezier op de werkvloer!

Pluspunten

Afwisselend werk, Leuke collega's

Prima bedrijf, goede voorwaarden

PDZ is voor mij en bedrijf dat meedenkt en meewerkt aan je eigen ontwikkeling. Er heerst een goede informele werk sfeer en er zijn veel mogelijkheden je verder te ontplooien. Je hebt een zelfstandige functie met verantwoordelijkheid en de werkzaamheden zijn heel veelzijdig. Kortom een prima bedrijf om bij te werken!

Pluspunten

Veel vrijheid

Minpunten

Af en toe hectisch

Stabiele werkomgeving met tal van ontwikkelingsmogelijkheden

PDZ Uitzendbureau ervaar is als een fijne werkgever. Werken voor een stabiele organisatie waarbij veel aandacht wordt besteed aan persoonlijke ontwikkeling en doorgroeien. Er is een goed inwerkprogramma, ook gericht op thuiswerken in deze huidige tijd. Collega's bij PDZ zijn erg benaderbaar en helpen elkaar waar nodig, dat is waar PDZ voor staat; beter worden van elkaar!

Pluspunten

PKB budget, vitaliteitsregeling

Interne en externe mensgerichte werkomgeving

Bij PDZ staan we o.a. voor beter worden van elkaar, persoonlijk contact, lokaal verbindend en vitaliteit. Dit komt tot uiting in onze dienstverlening maar zeker ook in de bedrijfscultuur. Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Ongedwongen en gezellig werkomgeving

Na het opstarten van je laptop een aftrap met je collega's ga je gezamenlijk aan het werk om het beste resultaat te behalen. Wat is vandaag de stand van zaken, waar zoeken we nog mensen en welke toppers hebben we gesproken? Na de opstart pak ik mijn spullen en ga ik bezoek bij een nieuwe klant, nadat ik dit gedaan heb ga ik onverwachts nog even langs bij een uitzendkracht die al een lange tijd voor ons werkt. Bij terugkomst neem ik nog even contact op met mijn collega's van een andere vestiging, na een gezellig praatje en een voorstel van een kandidaat is het alweer bijna tijd voor de vrijdagmiddagborrel. Ben je toch nog niet helemaal zeker van je zaak en kan een cursus of training je daarbij helpen, dan biedt PDZ jou de mogelijkheid om deze te volgen.

Uitdagening en verbondenheid is de kracht achter dit bedrijf!

Dit bedrijf pakt heeft zijn eigen kijk op de markt en vind het belangrijk om de verbinding tussen de mensen op te zoeken. Het is een uitdagende functie waarin je jezelf kan door ontwikkelen en er genoeg te doen valt. De rode lijn bestaat uit het bemiddelen van kandidaten door die te matchen aan de juiste opdrachtgevers. Hierdoor kom je ook nog wel eens bij een bedrijf. Voor iedereen die mens-georiënteerd is is het een leuke uitdaging.

Werken bij PDZ

Bij PDZ is er een open en nuchtere bedrijfscultuur. Het is een job met veel verantwoordelijkheid, je draagt zorg voor je eigen klanten en daar kan soms wat werkdruk achter zitten. De werkdruk houdt je scherp en actief.Er zijn fijne secundaire arbeidsvoorwaarden en het is een fijn bedrijf om bij te werken.

Pluspunten

Vitaliteisregeling

Minpunten

Stressvol

Productieve en gezellige werkomgeving

Als Intercedent is geen enkele dag hetzelfde. Je bent veel in contact met werkzoekende, maar contact met bedrijven is ook een belangrijk onderdeel en alle andere werkzaamheden die erbij komen kijken. Het is belangrijk dat je goed kunt plannen en prioriteiten kan stellen. Bij PDZ is ontwikkeling belangrijk. Door het jaar heen worden er interessante trainingen aangeboden welke van toegevoegde waarde zijn in je werk. We geven ook veel aandacht aan de ontwikkeling van iedere geplaatste kandidaat door loopbaangesprekken te voeren en cursussen aan de bieden.

Pluspunten

Leuk team, personeelsfeestjes, je werkdag zelf mogen indelen

Goede Werkgever!

Mijn ervaring binnen PDZ de afgelopen vier jaar heeft mij geleerd dat ze echt een goede werkgever zijn! Ze denken met je mee en geven, wat voor mij belangrijk is, ruimte om een goede werk/prive balans te vinden. Ik werk ook met plezier voor dit bedrijf omdat er ruimte is voor ondernemerschap. Goede ideeën zijn altijd welkom! Hiernaast werk ik met samen met prettige collega's die elkaar op waarde inschatten en pushen om gezamenlijk tot een doelstelling te komen.

Beste uitzendberau

Professioneel maar toch personelijke medewerkers waar je altijd terecht kan met vragen. Betalen altijd op tijd, en de app geeft je een heel duidelijke overzicht van al je zaken.

Productief en gezellige werkomgeving

Echt leren wat knallen betekend, samen met iedereen op de werk vloer alles geven om het dag doel te halen. Lichamelijk wat uitputtend maar door elkaars gezelligheid komen we de dag door. Ook flexibel zijn als de management niet helemaal goed is.

Sociaal bedrijf

Persoonlijke insteek in zowel het contact met klanten, kandidaten en het eigen personeel.

Pluspunten

ontwikkeling, leuke feestjes, veel vrije dagen

Minpunten

geen mogelijkheid tot thuiswerken

Zeer betrokken bij hun uitzendkrachten

PDZ had mij een kans gegeven bij een baan waarbij ik mooi ben doorgestroomd naar een betere functie, zij zijn vanaf het begin al oprecht geïnteresseerd bij mijn ontwikkeling

Ze doen wat ze beloven

Ik heb van oktober 2018 tot maart 2019 via PDZ gewerkt als receptioniste. Als uitzendbureau steken ze met kop en schouders uit boven de concullega's, die niet allemaal even zorgvuldig zijn. PDZ is betrokken, komt afspraken snel en correct na en houdt ook later nog een vinger aan de pols. De medewerkers waar ik mee te maken heb gehad, hebben allemaal een 'personal touch', die zeer prettig aandoet. Ik kan ze, kortom, zeer aanbevelen!

Pluspunten

Bijzonder prettige contacten

Beste uitzendbureau

Beste uitzendbureau die je kan wensen Ik werk bijna jaartje voor PDZ De medewerker van pdz zijn super vriendelijk, de informatie die ze aan je geven zijn super duidelijk. Als ik vragen heb helpen ze mij direct Er werd opleiding aangeboden

Pluspunten

Vriendelijk

De werkomgeving is aangenaam

PDZ is betrouwbaar, goed om ermee samen te werken.

Pluspunten

Komt de afspraken na

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PDZ Uitzendbureau. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• PDZ Uitzendbureau