Pathé

25: Pathé reviews van werknemers

25 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 28 reviews

Gezellige werkomgeving

Leuk werk! Je krijgt wel minimumloon en dat was net te weinig voor wat je allemaal moet doen.

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Minimumloon

leuke plek

leuke plek maar te stressvol en een laag uurtarief

Pluspunten

leuke mensen

Minpunten

stressvol en lage uurloon

Fijne collega´s

2 Jaar met veel plezier gewerkt. Niet een al te hoge werkdruk ervaren en met veel leuke collega´s in contact gekomen. Salaris is marktcomform.

Gezellige informele werksfeer

Als service employee moet je veel taken op je nemen en dit wordt langzaamaan opgebouwd. Collega's zijn gezellig en altijd wel in voor een praatje. Managers zijn net zo en vinden het heerlijk om af en toe eens een onschuldig grapje uit te halen. Daarnaast waren er voor corona meerdere collegiale feestjes per jaar en het was niet zeldzaam om ooit bij iemand thuis uitgenodigd te worden.

Pluspunten

Gratis koffie, gratis cupasoup, gezellige collega's, flexibel werkrooster

Minpunten

Lange diensten, veel lopen, geen zitgelegenheden, lage loon

prettige werksfeer

Ik ga met plezier naar mijn werk toe. Fijne collega's.

Pluspunten

onbeperkt film kijken

Gezellige werkomgeving

Ik vond de sfeer bij de Pathé (Spui) heel gezellig en voelde me er op mijn gemak. Het management en de collega's waren allemaal zeer relaxt. Het werktempo ligt vrij hoog, dus dat was het enige waar ik in het begin aan moest wennen.

Pluspunten

de Moviecard

Minpunten

lange diensten en minimumloon

Enorm fijne sfeer en doorgroeimogelijkheden

Pathé is een bedrijf waar het onderling heel gezellig is. Regelmatig moet er hard gewerkt worden maar er heerst echt: één team, één taak.

gezellige werkomgeving op hoog tempo voor laag salaris

De baan zelf is super leuk collega's zijn aardig en gezellig maar het salaris is super laag en dat is wel minder van pathetisch

Bijbaan

Voor een bijbaan is het wel leuk om hier te werken.

Leuke baan

Hier werken was het leukste jaar dat ik ooit ergens ander heb gewerkt. Alle collega’s zijn super aardig voor elkaar en ook het management is zeer vriendelijk de werkzaamheden zijn ook niet al te moeilijk

Pluspunten

Goede sfeer

Minpunten

Observaties van een ervaren medewerker

Het is een gezellige tijdelijke bijbaan waar je vrij flexibel mag zijn in de uren en dagen. Ook kom je echt in een gezellig team terecht omdat er vaak veel jonge en sociale mensen in het team te vinden zijn. Daarbij is het simpel maar afwisselend werk. En erg sociaal, ook. En je mag gratis naar de film! Toch zit er een adder onder het gras. Naarmate je er langer werkt merk je dat veel collega's gaan roddelen, dat er groepjes ontstaan en zelfs pesterijen op basis van stereotypering. Collega's maken aannames aan de hand van je uiterlijk, karakter, sexuele oriëntatie, overtuigingen enz. Op zich is dit moeilijk te voorkomen in een groep jonge mensen, maar het ergste is dat zelfs het management hier aan mee doet (in mijn ogen zouden ze het juist moeten voorkomen). Op sommige momenten zou ik ze zelf een drijfveer hiervoor kunnen noemen (en ik weet dat dit in meerdere filialen het geval is omdat ik vrij veel connecties heb hierin). Het management is niet alleen onprofessioneel op sociaal gebied, maar ook op de werkvloer zelf. Sommige mensen krijgen bijvoorbeeld geen verlenging om een bepaald probleem die hen nooit eerder is aangegeven. Er wordt enorm slecht gecommuniceerd en onrechtvaardig gehandeld. Daarbij wordt er ontzettend veel van de (vooral ervaren) medewerkers verwacht: er wordt geacht dat je veel extra taken oppakt, alles altijd goed en veel uren maakt. Er wordt soms vergeten dat het voor de meeste mensen echt een bijbaan is, en dat je niet kan verwachten dat zij deze mate aan zowel fysieke en mentale energie kunnen leveren. Het management kan dit niet altijd begrijpen -

Pluspunten

Gratis film, veel afwisseling, gezellig en sociaal werk

Minpunten

Weinig loon, onprofessioneel management, veel verwachtingen, roddelen, sociale en professionele onrechtvaardigheid

beste baan die ik tot nu heb gehad

Heb er met plezier 2 jaar gewerkt. De collega's waren fantastisch om mee samen te werken. Het management was relaxt waardoor de sfeer op de werkvloer relaxt was. Het meeste wat ik deed was de zalen schoonmaken, de toiletten checken, etages netjes houden en ticketcontrole uitvoeren, maar je kan ook host staan of ticketverkoop doen of achter de kassa/buffet staan. We hadden vaak Mc Donald vouchers en vele gingen dan ook iets van de Mac halen voor hun pauze. Deze bevond zich in hetzelfde gebouw als Pathé.

Pluspunten

gratis naar de film, doorbetaalde pauze, gratis koffie/thee/chocomelk, dubbel betaald na middernacht en op feestdagen

Minpunten

popcorn kruimels opvegen XD

Gezellige informele sfeer, veel te doen.

Ik heb een leuke tijd gehad bij Pathé, de werkdruk kan aardig hoog zijn, maar dat zijn vaak de leuke momenten met veel bezoekers die je moet helpen.

Pluspunten

Gratis naar de film

Minpunten

Veel inroosteringen

Gezellig, leuk werk, leuk team

Pathé was mijn favoriete werkplek tot nu toe. Ik heb hier een jaar gewerkt en nooit wat te klagen gehad. Het team was super gezellig en we deden ook regelmatig borrels na het werk. Ook waren de managers erg betrokken bij het werk, maar ook bij persoonlijke problemen.

Pluspunten

Betaalde pauzes, goede werksfeer, leuke extra's

Geen boeiend werk

Als je je collega's niet leuk vind, is het werk eigenlijk helemaal niks. Als je natuurlijk Service Employee wordt. Het is veel schoonmaak, en een beetje verkoop.

Pluspunten

Gratis naar de film

Minpunten

Geen vaste tijden

lieve collega's

gezellige sfeer. iedereen was aardig en behulpzaam. Behalve een manager.

Positieve ervaring

Ongelofelijk prettige werksfeer. Inwerken wordt met veel begrip en aandacht gedaan en je wordt niet in het diepe gegooid tenzij je zelf aangeeft daar klaar voor te zijn. Erg afwisselend werk, kan afhankelijk van het filiaal best fysiek belastend zijn (veel trappen of niet). Zowel zelfstandig als samenwerken is belangrijk. Is zeker een specifieke persoonlijkheid voor nodig (of het talent deze te faken). Salaris is prima.

Pluspunten

Mensen, afwisseling, sfeer

Minpunten

Vermoeiend, soms wat saai

Double standards / slecht behandeld

Toen ik met mijn proefperiode begon vond ik het werk geweldig. Je krijgt vrijheid en veel verantwoordelijkheid. Juist omdat je zo veel vrijheid krijgt is het werk erg leuk. De collega's maken het ook erg gezellig. Ik deed het werk met plezier en daardoor deed ik ook erg mijn best. Dit was trouwens de baan die ik al een jaar lang wilde. Mijn problemen kwamen echter toen ik hoorde dat ik niet werd aangenomen na mijn proeftijd. Er werd meer van me verwacht omdat ik 22+ ben. Dit was de eerste keer dat ik dit te horen kreeg en was daardoor ook erg verrast. Al helemaal toen ik te horen kreeg van een collega die wel aangenomen was rond dezelfde tijd (die ook 22+ is) dat zij net zo veel had gedaan als ik en bij haar werd er niet meer verwacht. (Iedereen was trouwens aangenomen) Er werd blijkbaar verwacht dat ik naar de managers ging om te vragen of ik het goed deed. En ik was de enige die dat moest doen, niemand anders, wat nogal oneerlijk is. De andere 22+'er was dus ook niet naar de managers geweest en had precies hetzelfde gedaan als ik, hard gewerkt. Zij kreeg niet te horen dat er meer van haar verwacht werd en werd gewoon aangenomen zonder problemen. Dit was echter de enige reden waarom ze niet genoeg vertrouwen in me hadden om verder met me te gaan. Ik heb nog geprobeerd helderheid te krijgen erover maar het enige dat ik kreeg was: We zullen niet meer reageren, je zal moeten accepteren dat er geen redens komen. Ik vind het erg jammer hoe dit allemaal is verlopen maar hopelijk wordt niemand anders zo behandeld in de toekomst.

Pluspunten

Veel vrijheid

Minpunten

Double standards

Prima tijdelijke werkomgeving

De werk bestond uit de volgende werkzaamheden: - Schoonmaken - Achter de kassa staan

Minpunten

Velen, maar wil er niet te inhoudelijk op ingaan

Miscommunicerend Management, valse beloftes en veel geroddel!

Je hebt veel afwisseling, de ene dag sta je bij het eten en drinken, de andere dag in de zalen of bij de kassa. De medewerkers zijn erg aardig en enorm vriendelijk. Wel wordt er veel door het management gerotzooid. Je werkt met 5 managers die allemaal een eigen wil hebben. De ene manager vind dat je wel een uitzondering mag maken, de andere straft je daar vervolgens voor af. Ook wordt er veel geroddeld door zowel de managers als de collega's. Het is hard werken, goed je best doen en je van je beste kant laten zien. Het moeilijkste van de baan is de HACCP regels kennen, het leukste zijn de evenementen waar je aan mee kan werken.

Pluspunten

Gratis naar de film met iemand erbij, korting op eten en drinken.

Minpunten

Als je naar de film gaat, voel je je toch alsof je aan het werk bent.

Super ervaring opgedaan, leuk, lekker in contact met mensen.

Een typische werk dag bij Pathé begon al leuk. Je stapt binnen en het eerste wat je ziet zijn blije klanten en collega's. Pathé heeft mij veel geleerd, meer zelf vertrouwen te hebben, meer durven spreken, meer contact te hebben met mensen, hard werken, en actief blijven. De directie was ook heel goed ze waren altijd beleefd en professioneel en zorgden dat alles goed opgang liep. De collega's waar ik mee gewerkt heb waren ook heel leuk, heel gastvrij en beleefd tegen over iedereen. Het moeilijkste aan dit baantje vond ik om heel lang te blijven staan want je kan natuurlijk niet zomaar eventjes gaan zitten dat zou raar zijn, maar hier raak je wel gewend aan. Het leukste was om portier te staan en de gasten/bezoekers te welkome en ze de toegang tot de zalen te geven.

Pluspunten

genoeg pauzes, ze zorgen voor gezond vers fruit in de kantine.

Minpunten

lang moeten staan(maar hier wen je wel aan)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pathé. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Pathé met

Meer informatie over Pathé in populaire locaties

• Pathé