PATboard

11: PATboard reviews van werknemers

Flexibele en prettige werkplek

PATboard is een erg flexibel en prettig bedrijf, er wordt goed gecommuniceerd met elkaar en hierdoor krijg je al snel het gevoel dat je bij het team hoort.In de Backlog wordt duidelijk aangegeven wat er op de planning staat qua bezigheden.De sfeer is er ook top!

Mooie werkplek in een informeel team!

Bij PATboard zul je je meteen welkom voelen. De collega's zijn namelijk heel aardig en er hangt een informele sfeer. Als stagair heb je voldoende tijd om aan een afstudeeronderzoek te werken, terwijl er voldoende andere taken zijn die je kunt uitvoeren. Soms hebben ze in het magazijn wat hulp nodig, het is wel afwisselend om hier af en toe ook bezig te zijn. Elke dag begint met een standup, waardoor je ook weet waar je collega's mee bezig zijn. Het is nooit een probleem als je ergens hulp bij nodigt hebt, iedereen is heel behulpzaam. Daarnaast is er tijdens de pauze ook tijd voor een wandeling of een potje tafeltennis. Ook worden er gezellige activiteiten met het team georganiseerd.

Pluspunten

Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, Gezellige sfeer, Prima werkplek (ruime bureaus, mooi pand), Heel veel vrijheid in hoe je de taken aanpakt, behulpzame collega's

Minpunten

Bereikbaarheid is niet ideaal met het OV, De vrijheid die je krijgt zorgt af en toe voor wat onduidelijkheid

Gezellige hechte werkomgeving

Patboard is een heel open en informeel bedrijf waar je je snel op je gemak voelt en waar je echt je eigen plekje krijgt in het bedrijf. Er wordt veel samen gewerkt en er is een goede communicatie tussen alle medewerkers en de verschillende taken.

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Éen open kantoor ruimte, geen afgesloten plekken dus iets minder privacy

Gezellig, leerzaam en meedenkend bedrijf

Mijn afstudeerperiode bij PATboard was enorm leerzaam. Ik kreeg erg veel ruimte en er kon echt heel veel. Ik heb van alle kanten hulp gehad, zowel intern als extern, er werd veel met mij meegedacht. Daarbij is het team echt super en plannen we zo nu en dan leuke teamactiviteiten, zoals een barbeque of een digitale pubquiz! Over all, super ervaring gehad bij PATboard en een mooi eindproduct neer kunnen zetten.

Pluspunten

Leuke teamactiviteiten

Minpunten

Matige bereikbaarheid met OV

Een gezellige en relaxte werkomgeving en een leuke bijbaan

Werken bij Patboard als Orderpicker is erg relaxt en leuk werk. Je werkt in het magazijn en zorgt dat de voorraad aangevuld blijft. Het kan soms wat repetitief zijn, maar vaak ben je door de dag heen met verschillende dingen bezig. Het management van het bedrijf is heel erg aardig en gezellig, net zoals de bedrijfscultuur.

Pluspunten

Flexibel met inplannen van je werkuren

Gezellig team waar je echt deel van uitmaakt!

Bij PATboard werd ik met open armen ontvangen en vanaf dag 1 werd ik meegenomen in alle dagelijkse werkzaamheden. Omdat de lijnen heel kort zijn krijg je veel mee van verschillende afdelingen (product development, marketing, webshop) zodat je op de hoogte bent van de ontwikkelingen. Ik had daarom al snel veel kennis over het bedrijf en de producten. Het leukste vind ik dat ik dagelijks in contact ben met mensen over de hele wereld en dat ik hun kan ondersteunen bij het kopen en gebruiken van de PATboard producten. Mijn dagen zijn afwisselend, gezellig en iedereen is heel flexibel. Wat de dag extra leuk maakt, is de schattigste kantoorhond Bayko :)

Pluspunten

Gratis workout in het magazijn

Jong team, korte lijnen, gezellige werksfeer

PATboard is een jong informeel bedrijf. De lijnen zijn kort en er is ruimte voor eigen inbreng. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook tijd voor ontspanning. Ik heb hier een fijne werkplek gevonden!

Jong en flexible bedrijf

Het leukste aan PATboard is dat het een jong en flexible bedrijf is. Geen vastgeroeste routines, maar het pakken van kansen en ontwikkeling staan centraal. Voor mensen met een flexibele beschikbaarheid is PATboard helemaal ideaal. Het is mogelijk je eigen planning te maken, en in overleg is alles mogelijk.

Pluspunten

flexibel

Minpunten

afgelegen

Gezellig en jong team

De werkdagen bij PATboard zijn gevarieerd, productief en gezellig. Hoewel veel van mijn werkzaamheden dagelijks terugkeren, zitten de dagen toch vol met uitdagingen. Het is een jong team die zowel binnen de werkzaamheden als daarbuiten veel plezier kan hebben met elkaar. PATboard is erg flexibel, zodat ik het goed kan combineren met mijn andere bezigheden als Student. Erg fijn! Elke dag beginnen we met een Stand-Up, dit sluit aan bij het product dat wij verkopen, maar zorgt ook voor een duidelijk overzicht van de bezigheden van iedereen.

Pluspunten

Gratis workout in het magazijn

Ontspannen sfeer

De balans tussen een gezellige sfeer en een rustige omgeving is erg goed. Ik kan me goed concentreren op wat ik moet doen, maar er is tegelijkertijd ook voldoende reuring. Je kan makkelijk overleggen of snel dingen aan iemand vragen. Er is weinig burocratie. Je uren zelf indelen in de week is in overleg vaak geen probleem. Zelfs op relatief korte termijn. De standup elke ochtend zorg ervoor dat iedereen weet van elkaar waar die mee bezig is. Dit is in het begin wel wennen. Zelf ben ik er niet altijd een even grote fan van, maar ik zie er de waarde nu wel van in. Het zorgt voor teamwork en een vertrouwd gevoel met elkaar gedurende de dag.

Pluspunten

Borrels en Etentjes

Minpunten

Geen magnetron (maar dat verandert misschien nog)

Informele werkplek met een gezellig (klein) team

We starten de werkdag met een stand-up (met elkaar bij een takenbord staan), zodat iedereen van elkaar op de hoogte blijft en informatie met elkaar kan delen. Ook is er een mogelijkheid om tijdens de stand-up om hulp te vragen als je ergens tegenaan loopt. Binnen het kantoor zijn er qua communicatie korte lijntjes en zit je vlak naast de eigenaren. Altijd de mogelijkheid om vragen te stellen en weer verder te kunnen met je werkzaamheden. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en mogelijkheden om te leren. Ook worden er borrels en/of activiteiten georganiseerd om elkaar nog beter te leren kennen. Een goede bedrijfscultuur en een gezellig team zorgen ervoor dat PATboard een fijne werkplek is.

Pluspunten

Informele sfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PATboard. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over PATboard per locatie

• PATboard