Parlan

6: Parlan reviews van werknemers

Productieve werkomgeving, goede sfeer, werk geeft voldoening

Een organisatie met meerdere hardwerkende en betrokken medewerkers, goede sfeer, gezamenlijke linchmoment mogelijk. Gevarieerd werk, dat enorm veel voldoening kan geven omdat je er veel kinderen en hun ouders mee kunt helpen.

Pluspunten

Goede sfeer, het werk geeft voldoening omdat je echt jets kunt betekenen voor kinderen en hun ouders

Minpunten

Mijn collega’s hielden hun mond tijdens over ongenoegen wat ze hadden over hun leidinggevende, door reorganisatie kon ik jammergenoeg niet blijven

leuke werkomgeving

Geen dag is hetzelfde , kinderen en ouders zetten je steeds voor verrassingen. Teamwork is belangrijk. Het werken met mensen is leuk, groot of klein. Nadeel is dat je alles op de computer moet verantwoorden, daar had ik moeite mee. Mede door nieuw computerprogramma. heb er jaren met plezier gewerkt

Pluspunten

veel zelfstandigheid

Minpunten

verslaglegging op pc

Parlan is een organisatie die betrokken is bij de clienten maar zeker ook bij het personeel

Parlan is een fijne organisatie om bij te werken. Er is aandacht voor alle betrokkenen, werknemer of cliënt. De ondersteuning die wordt aangeboden is oprecht en je voelt je welkom als medewerker.

Pluspunten

warme samenwerking met collegae en clienten

Minpunten

geen minpunten

goede werksfeer

Je moet soms sterk in je schoenen staan en tegen een stootje kunnen.

Ik kreeg de mogelijkheid om mij te ontwikkelen,dat vind ik een meerwaarde!

Een jongen van 11 jaar die heel destructief was en waar iedereen hem ervan verdacht dat niet zelf te kunnen omzetten. Ik had daar mijn twijfels bij.Tijdens een destructieve dag probeerde ik zijn agressie naar mij toe af te wentelen, waarop hij om mij heen ging en vertelde dat hij dit bij nooit zal doen.Dit was een typische dag en ik heb hiervan geleerd altijd stil te staan bij je zelf, ongeacht de omstandigheden.Ik heb heel veel collega's voor bij zien komen, ik sta open voor hun feedback en hun problemen. En zal hen altijd ondersteunen in het werk. Het moeilijkste in mijn baan vind ik dat er jongeren zijn die verder afglijden. Het leukste in mijn baan vind ik, hoe moeilijk ook een situatie is, dat je met humor en een positieve instelling ver kan komen.

Pluspunten

Eten en drinken is gratis

Minpunten

Het budget op de groep was weinig

fijne werksfeer met genoeg afwisseling

prettige werksfeer,leuke collega,s , proffesioneel, hoog opgeleid personeel die de jeugdzorg een warm hard toedraagt.op facilitair gebied veel veelzijdigheid en ruimte voor eigen indeling werk,helaas voor mij iets te kort in tijd vandaar de zoektocht naar gelijkwaardig werk ter aanvulling

Pluspunten

prettige werksfeer ondanks de onzekere toekomst

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Parlan. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Parlan met

Meer informatie over Parlan in populaire locaties

• Parlan