Page Personnel

Werken bij Page Personnel: 6 Page Personnel Reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 273 reviews

Mooi bedrijf

Heeft mij verder geholpen in mijn carrière. Erg prettige mensen en een goede werksfeer

Afspraken niet nagaan.

We hadden een belafspraak gemaakt die ze tot heden niet zijn nagekomen. Liegen over mogelijke vacatures, die niet meer beschikbaar zijn en zetten dezelfde vacature weer online na enkele weken. Jammer dat mijn CV in hun archief staat. Zeer onbetrouwbare mensen. MENSEN, PAS OP VOOR DEZE LEUGENAARS.

Pluspunten

Ver te zoeken

Minpunten

Alles die je kan bedenken. Grote leugenaars.

Uitdagende job om op commercieel level het uiterste uit je te halen

Uitdagende commerciële functie waarin je voldoende met tegenslagen moet kunnen omgaan om het beste uit jezelf te halen. Professionele club waarin langdurige samenwerkingen in het vaandel staan. Een super vlotte club met een moderne cultuur, fijne collega's, de gaafste incentives en bedrijfsuitjes waarin hard werken maar ook plezier samen gaan.

Een tof team die van aanpakken weten!

Werken bij Page is geen enkele dag hetzelfde, is ontzettend dynamisch en je wordt beloont op prestatie!

Gezellig

Functie met genoeg doorgroeimogelijkheden. Echter moet recruitment je wel liggen

Work Hard, Play Hard mentaliteit met topcollega's

Geen werkdag is hetzelfde bij Page Personnel, dat maakte het diverse werk erg leuk en uitdagend. Zeer vriendelijke en hardwerkende collega's waar ik graag buiten werktijd ook mee omging.

Pluspunten

geregeld evenementen en borrels

Minpunten

grote hoeveelheid KPI's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Page Personnel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

2.6

2.5