PC Uitvaart

Reviews voor PC Uitvaart in Amsterdam

Amsterdam9 reviews

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Mooi bedrijf en fijne collega's.

Iedereen is heel betrokken en gedreven. Ik werk hier met veel plezier.

Leuke werksfeer en collega's in een branche die er echt toe doet

PC Uitvaart is een bijzondere plek om te werken. Ik heb er bijna vier jaar met veel plezier gewerkt. Leuke collega's en er is veel ruimte voor verdieping in je vak. Het is niet echt een organisatie waar je op je plek bent als je snel carrière wilt maken, maar als je in een bedrijfstak wilt werken die er toe doet en houdt van een leuke werksfeer past dit goed bij je.

Waardeloos bedrijf en uitvaartverzorger!

Vriendjespolitiek is aan de orde van de dag. Management is oneerlijk. Tegenover medewerkers en elkaar. Teamspirit is er totaal niet. Iedereen vecht voor zijn/haar eigen hachje. Verloop is sky-high. Er zijn al heel wat managers en directeuren die de PC van binnen hebben gezien.

Pluspunten

Minpunten

Integriteit is ver te zoeken. Klanten worden vaak als "lastig" gezien.

Mooie branche, minder mooie bedrijfscultuur

Het mooie werk wordt overschaduwd door een cultuur waarin het ieder voor zich is en de schone schijn meer gewoonte is dan uitzondering.

Mooi bedrijf met veel leuke collega's

Geweldig bedrijf om voor te werken, als je tegen wisseldiensten kunt. Maar iedereen staat voor elkaar klaar. Heel fijn!

Pluspunten

samenwerking afdelingen

Minpunten

wisseldiensten

Behandeld als voetveeg.

De werknemer krijgt 0 waardering. De directe leidinggevende heeft niet eens het fatsoen een vaste medewerker na 15 jaar dienst gedag te zeggen. De manager praat tegen je alsof je een slaaf bent. Verandert het werkrooster eenzijdig als mededeling. Deelt tevens mee dat je geen pauze hebt op een 8-urige werkdag, zonder opgaaf van reden. De werkwijze is te bespottelijk voor woorden.

Pluspunten

Minpunten

Geen communicatie, alleen bespottelijke bevelen.

Heb met plezier gewerkt in diversen vaardigheden..

veel ervaring opgedaan in een veranderende omgeving

de uitvaartbranche verandert snel, veel nieuwe aanbieders. PC UItvaart is zeer voortvarend te werk gegaan met adviseurs van buitenaf en vooral ook veel kennis intern

Bijzonder mooi beroep, erg waardevol

Het is erg mooi om iets te kunnen betekenen voor de mensen die een geliefd persoon verliezen. Je helpt ze in de donkerste periode van hun leven. Dit wordt erg gewaardeerd door de families. Het is hectisch maar dankbaar.

Pluspunten

contact met families

Minpunten

weinig waardering van bedrijf zelf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PC Uitvaart. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk PC Uitvaart met

Reviews over PC Uitvaart per locatie