PC Uitvaart

11: PC Uitvaart reviews van werknemers

Mooi bedrijf en fijne collega's.

Iedereen is heel betrokken en gedreven. Ik werk hier met veel plezier.

Fijn bedrijf om voor te werken. Goeie werkgever. Mooi werk.

Fijne werkgever. Leuke Respectvolle en betrokken collega's. Afwisselend werk. Ik heb hier met veel plezier gewerkt.

Waardeloos bedrijf en uitvaartverzorger!

Vriendjespolitiek is aan de orde van de dag. Management is oneerlijk. Tegenover medewerkers en elkaar. Teamspirit is er totaal niet. Iedereen vecht voor zijn/haar eigen hachje. Verloop is sky-high. Er zijn al heel wat managers en directeuren die de PC van binnen hebben gezien.

Pluspunten

Minpunten

Integriteit is ver te zoeken. Klanten worden vaak als "lastig" gezien.

Mooie branche, minder mooie bedrijfscultuur

Het mooie werk wordt overschaduwd door een cultuur waarin het ieder voor zich is en de schone schijn meer gewoonte is dan uitzondering.

Mooi bedrijf met veel leuke collega's

Geweldig bedrijf om voor te werken, als je tegen wisseldiensten kunt. Maar iedereen staat voor elkaar klaar. Heel fijn!

Pluspunten

samenwerking afdelingen

Minpunten

wisseldiensten

Heel veel eisen van de werkgever

Veel eisen van de werkgever, geen toenadering naar de werknemer voor heel weinig geld.

Afwisselend werk, wel onregelmatige tijden

Je mag diverse taken uitvoeren, echter is het niet altijd duidelijk wanneer het druk is, zo kan een dag bestaan uit 's ochtends een uitvaart en 's avonds een rouwbezoek. Voor een contract van 65 uur per maand ben je wel de hele tijd bezig met je werk en kun je weinig er naast plannen.

Behandeld als voetveeg.

De werknemer krijgt 0 waardering. De directe leidinggevende heeft niet eens het fatsoen een vaste medewerker na 15 jaar dienst gedag te zeggen. De manager praat tegen je alsof je een slaaf bent. Verandert het werkrooster eenzijdig als mededeling. Deelt tevens mee dat je geen pauze hebt op een 8-urige werkdag, zonder opgaaf van reden. De werkwijze is te bespottelijk voor woorden.

Pluspunten

Minpunten

Geen communicatie, alleen bespottelijke bevelen.

Heb met plezier gewerkt in diversen vaardigheden..

veel ervaring opgedaan in een veranderende omgeving

de uitvaartbranche verandert snel, veel nieuwe aanbieders. PC UItvaart is zeer voortvarend te werk gegaan met adviseurs van buitenaf en vooral ook veel kennis intern

Bijzonder mooi beroep, erg waardevol

Het is erg mooi om iets te kunnen betekenen voor de mensen die een geliefd persoon verliezen. Je helpt ze in de donkerste periode van hun leven. Dit wordt erg gewaardeerd door de families. Het is hectisch maar dankbaar.

Pluspunten

contact met families

Minpunten

weinig waardering van bedrijf zelf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PC Uitvaart. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk PC Uitvaart met

Meer informatie over PC Uitvaart in populaire locaties