OrcaTech

8: OrcaTech reviews van werknemers

Een fijn bedrijf dat goed voor zijn personeel zorgt

Het is een fijn bedrijf om voor te werken, de persoon staat hier centraal. Als de behoefte er is om jezelf verder te ontwikkelen, wordt er goed meegedacht en meegeholpen om dit te doen.

Begeleiding op hoog niveau

Erg tevreden over Orcatech als werkgever, fijne collega's die altijd met mij meedenken en voor mij klaar staan. Persoonlijke aandacht is een grote kernkwaliteit, welke ik zelf erg belangrijk vind. Ook wordt er meegedacht in ontwikkelmogelijkheden, reeds een cursus afgerond die ik via Orcatech heb mogen volgen. Kortom: Erg tevreden over Orcatech, waar ik nog lang niet uitgekeken ben.

Hecht team dat geen loze beloftes maakt, ik voel me echt gehoord.

Hecht team, heel familiair met veel aandacht voor mij maar ook voor mijn gezin. Wat ze beloven komen ze ook na en zetten mijn belangen op de eerste plaats. Ik voel me gezien en gehoord en kan me naast mijn werk ook op persoonlijk vlak doorontwikkelen dat is voor mij echt belangrijk.

Topwerkgever

Orcatech is een zeer goede arbeidsbemiddeling waarbij je als werknemer je gewaardeerd en gesteund voelt. Tevens mogelijkheden tot studies en coaching welke vanuit Orcatech worden geregeld. De mogelijkheid tot een leaseauto is zeer netjes. Er worden ook diverse attenties en meetings georganiseerd verspreid over het jaar

Pluspunten

Zeer gezellige kwartaalmeetings

Minpunten

Groeiende in bekendheid in het noordelijke deel van Nederland

Een super fijne familiaire werkgever

Bij Orcatech word ik op nummer één gezet. Ze doen er alles aan om aan mijn wensen te voldoen. De opdrachtgevers waar ik als Engineer aan de slag kan zijn uitdagend en innovatief. Daarnaast hebben ze ook nog eens leuke teamuitjes.

Pluspunten

leaseauto, leuke sfeer, teamuitjes, gave technische opdrachten

Oprechte en betrokken werkgever

Vanaf het eerste moment comfortabel gevoeld bij Orcatech. Er wordt goed naar je geluisterd en ze zijn heel erg bezig met het vinden van de juiste opdracht in plaats van je naar werkplekken te sturen tegen je zin. Wat mij ook enorm opgevallen is is dat er enorm meegedacht wordt met je privé-situatie en de verantwoordelijkheden die ik heb buiten mijn werk. Ik zou iedereen aanraden om zeker een keer bij Orcatech op gesprek te gaan wanneer je je gaat oriënteren op iets nieuws.

Pluspunten

Aandacht, Begrip en de Uitjes. Leaseauto is ook heel fijn

Minpunten

Opleidingen volgen moet deels in eigen tijd

Fijn bedrijf!

Al 2 jaar werk ik vol plezier binnen dit bedrijf. Ik heb mij al op vele vlakken mogen en kunnen ontwikkelen waarbij Orcatech mij heeft ondersteund en gefaciliteerd. Orcatech heeft een fijne bedrijfscultuur, namelijk open, transparant en informeel. Je hebt écht het gevoel dat er een heel team achter je staat, die dag en nacht voor je klaar staan. Hier hecht ik veel waarde aan! Daarbij zijn de bedrijfsuitjes ook niet mis en heel erg gezellig.

Pluspunten

Lease auto, ontwikkelmogelijkheden, bedrijfsuitjes, collega's, arbeidsvoorwaarden

Familiaire en professionele werkomgeving

Een onafhankelijke businessunit van Techsharks en belangrijke speler in technische en complexe vraagstukken binnen de engineering. Ik ben trots dat ik mag acteren in deze opdrachten en speel mee aan de champions league binnen de techniek.

Pluspunten

Leaseauto, opleidingsmogelijkheden, bedrijfsuitjes, groeiperspectieven

Stel een vraag over solliciteren of werken bij OrcaTech. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk OrcaTech met

Meer informatie over OrcaTech in populaire locaties

• OrcaTech