Optisport
Het kan nooit altijd goed gaan, maar het team en de leidinggevende helpen graag om elkaar te sturen en met elkaar beter te worden. Het ene moment ben je aan het schoonmaken, dan sta je in de keuken en dan weer achter de receptie. Heerlijk. Geen dag is hetzelfde. Ook met de gasten is het leuk om een praatje te maken. Er is ook tijd om met de kleintjes mee te springen op de trampoline.
Pluspunten
Leuk team, goede sfeer.
Minpunten
Wat lager salaris
Het is hectisch maar leuk werk als receptioniste/horeca. Helaas ontbreekt het aan goede leiding.
Pluspunten
Goede werk/prive verhouding
Minpunten
Eerlijkheid is er niet.
Ik loop hier (bij krazy kangaroo) voor langere tijd stage, erg leuk werksfeer. Leuke collega's en fijn leuk en gezellig werk om te dien
Een fijne locatie om werkzaam te zijn. Van heel rustig naar zeer hectisch in luttele minuten, iets waar ik erg veel energie van kreeg, De onderlinge band met collega's is zeer hecht. Ik heb hier ontdekt dat ik receptiewerkzaamheden erg leuk vind en wil hier dan ook zeker naar opzoek in de volgende stap van mij carrière.
Druk hectisch frustrerend, Management houd weinig rekening met TD. Dit zien ze als een vervelende kostenpost.
De sfeer onderling is gezellig. Ook de mensen die er komen. Dat zijn een beetje de vaste mensen, dus die leer je ook kennen
Collega's zijn je beste maatjes op werk en soms is het vrij pittig uren op de toezicht te staan met maar een half uur pauze.
Super leuke ervaring, dit was een tijdelijk baan. Leuke en fijne werk omgeving met fijne collega's en sociale voorzieningen!
Werk er nu 2 jaar met veel plezier Heb de liefde van me leven daar ook leren kennen
Leuke collega's is het halve werk zeggen ze altijd, hier geen gebrek aan! super leuke collega's waardoor de werksfeer ook top is!
Pluspunten
Gezellig
Elke keer weer gezellig om te werken met de collega's. Ook zijn de gasten aardig en kun je een leuk praatje met ze hebben. Management is ook goed geregeld.
Pluspunten
Werksfeer, collega's
Minpunten
Het schoonmaken
Leuk bedrijf waar je jezelf goed kunt ontwikkelen.
Pluspunten
Waardering, afwisseling
Werken bij Optisport betekent dag in dag uit gezelligheid, met soms stress en onduidelijkheid door het gebrek aan sturing en beheersing. Goed om te zien dat hier steeds meer stappen in genomen worden en dat feedback van werknemers hierin serieus wordt genomen.
Pluspunten
Leuke collega's in een losse cultuur
Minpunten
Mist soms structuur
Prettig werken in een veranderlijke omgeving met collega's waar ik mij op mijn gemak voel en mezelf kan zijn. Binnen mijn baan in een ondersteunende afdeling aan de operatie, krijg ik veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
Pluspunten
informele sfeer, veel vrijheid & verantwoordelijkheid
Doorgroeimogelijkheden Leuke collega's! Leuke kortingen.. Elke jaar groot Optisport feest met alle collega's
denkt alleen aan zichzelf ! en de centen! rest kan stikken! kansloos bedrijf
Officiële reactie van Optisport
26 maart 2019
Wat vervelend om te horen. Wij investeren graag in onze medewerkers en zouden graag met je in contact komen. Zou je contact met ons op willen nemen via de mail?
Gezellige collega's! Leuke aanbiedingen en kortingen! Kunnen doorgroeien voor de toekomst.
Pluspunten
Gratis kunnen zwemmen in de optisport zwembaden.
Minpunten
Lage uurloon.
Vanaf het begin tot het eind van de dag is de werksfeer vaak enorm verwelkomend en fijn om mee te werken. De planning van de dagen zijn goed geregeld en de werknemers en -gevers zijn vaak allemaal enthousiast.
Wat ik bij opspoort vooral geleerd heb is het samenwerken met andere collega's. werk zien en zelfstandig werk uitvoeren. vertrouwen krijgen van de leidinggevende en werkzaamheden alleen mogen doen. altijd kans op doorgroeimogelijkheden.
je hebt bij dit bedrijf weinig contact met de managers van de locatie, wel heb je veel contact de afdelingsleiders. qua collega's kan ik alleen oordelen over de locatie's dordrecht en Rotterdam. De collega's die daar werken zijn gezellig, hechte groepen makkelijk om in opgenomen te worden.
Pluspunten
collega's
Minpunten
management
Het is een leuk bedrijf. Alleen de doorgroei mogelijkheden zijn er niet echt. Dat vind ik persoonlijk erg jammer. waardoor je je niet verder kunt ontwikkelen. De collega's zijn super aardig. En als je op het werk komt is er altijd en glimlach en een praatje van de manager.