Openbaar Ministerie

22: Openbaar Ministerie reviews van werknemers

22 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 24 reviews

Een baan met betekenis voor de medemens als slachtoffer.

Het mooie is, dat je als aanspreekpunt voor slachtoffers echt een baken in de juridische zee met haar golven en baren kunt zijn. Het geeft voldoening dienstverlenend bezig te zijn en dat ook gewaardeerd te zien in de onderscheiden reacties.

Pluspunten

Zeer flexibele organisatie, goede onderlinge collegiale verhoudingen, duidelijk onderscheid tussen werk en privé.

Minpunten

Geen aan het OM te wijten punten, alleen de Coronacrisis maakte het inwerken iets lastiger maar ook dat is goed gekomen.

Leuk bedrijf, gezellige sfeer

Op de finaniciele administratie hangt een leuke sfeer en collega's gaan gezellig met elkaar om.

Productieve werkomgeving

Het is een leuk bedrijf om te werken. Sfeer in de teams is vaak gezellig en niet formeel.

Gezellige hardwerkende collega's

Ik kijk met plezier terug op mijn tijd bij het OM.

Pluspunten

Vrijheid in het maken van je eigen keuze

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden

top werkgever

een top werkgever om te werken salaris super goed. doorgroeimogelijkheden wat minder

Pluspunten

goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

minder doorgroeimogelijkheden

Tijdens deze stage heb ik veel geleerd. Een perfecte juridische stage, volledig aansluitend bij de opleiding HBO-Recht

Een stage waar men echt iets leert! De begeleiding is goed en er was meer dan voldoende ruimte voor ontwikkeling.

post verwerking scanner

begin de dag met koffie. Vervolgens aan de slag hier komt de interne en externe post. Deze wordt gescand en gecontroleerd. Pauze en weer aan de slag met het repeterend proces. einde dag

Leuke werk omgeving met tussendoor genoeg mogelijkheden om te ontspannen

Zeer leerzame jaarstage gehad. Leuke collega's en een leuk bedrijf om voor te werken. Helaas zijn er door de bezuinigingen nog maar weinig mogelijkheden om van stagiaire door te groeien naar een vaste medewerker.

Pluspunten

Leuke sfeer

Minpunten

Soms eentonig werk

interessante werkomgeving, fijne collega's

Erg veel geleerd bij het OM en het werk was erg interessant.

gezellige werkomgeving

er is veel variatie in werk. en het is een hele goede plek om door te groeien

Goede werkgever

Toe aan een nieuwe uitdaging en de sfeer proeven in de particuliere sector

Pluspunten

Auto van de zaak

Minpunten

Te onregelmatig

dynamisch

geen enkele dag is hetzelfde. altijd dynamisch en de werksfeer is positief

Pluspunten

thuiswerken

Minpunten

nvt

Productieve werksfeer met leuke collega's.

Een mooi project opgestart van A tot Z. Het opschonen van de overtredingen volgens wetgeving samen met gemotiveerde collega's.

Pluspunten

Meedenken, sfeer, afwisselend werk

Minpunten

De dag kon ineens anders zijn

De tijd wordt ingehaald.

Een organisatie waarbij ruimte voor eigen inbreng wordt gewaardeerd. Geen ambtenarencultuur meer. Pure professie. Je moet wel om kunnen gaan met de veranderingen.

Typische dag als administratief medewerker

Mijn typische dag ziet er als volgt uit: - half 9 begin ik. Zodra ik op kantoor binnen kom check ik eerst mijn werkmail. Meteen daarna begin ik met de post. - Na de post kan ik kiezen uit de taken die er dan zijn. Deze taken bevatten: scannen van dossiers, dossier opsturen naar de rechtbank, digitaal en fysiek archiveren, doorboeken van spoedstukken, betrokkenen registreren in het systeem etc. We werken in een teamverband maar onder ons wordt er ook veel zelfstandig gewerkt. Er wordt van je verwacht dat je zelfstandig kan zijn en te werk kan gaan. Het is een leuke ervaring want je leert scherp te zijn en natuurlijk zelfstandig.

Leerzame en diverse werkomgeving

Als stagiaire bij het OM was ik verantwoordelijk voor de beoordeling van overtredingen en kleine misdrijfzaken. Ik heb tijdens mijn stage mijn analytische vaardigheden verder kunnen ontwikkelen. De collega's waren prettig in omgang en behulpzaam. In de functie van beoordelaar was nauwkeurigheid en zorgvuldigheid zeer van belang. Gedurende de gehele dag scherp blijven in jouw werkzaamheden. Leukste van deze baan waren de diverse zaken die voorbij kwamen.

Pluspunten

Behulpzame collega's

Minpunten

Veel kantoorwerk, dossiers verwerken.

Productieve gezellige werkomgeving

Hard werken met veel eigen verantwoordelijkheid en deadlines. We hadden een gezellig team met veel werkplezier en streefden elke dag naar de top productie.

Een korte project.

-Hard werken. -Niet veel. was maar een korte periode. -Aardig -Aardig -Was er niet -De collega's

Pluspunten

verdiende goed

Minpunten

korte project

Leuke werkgever

Leuke werkgever. Dynamisch bedrijf waar veel te leren valt.

Gezellig naar ook heel druk, geen dag hetzelfde

Leuke baan, veel afwisseling en gezellige collega's. Helaas kon mijn jaarcontract niet verlengd worden.

Prettige werkomgeving; initiatief en zelfstandigheid werden gewaardeerd.

Typische dag: Met plezier hard werken; aardige, coöperatieve medewerkers; gezellig samen pauzeren/lunchen/roken. Geleerd: Diplomatie Moeilijkste: Tact Leukste: Persoonlijke waardering van mijn inzet; het bieden van doorgroeimogelijkheden

Pluspunten

Goede bedrijfskantine(s)

Minpunten

Moeilijk vaste aanstelling te krijgen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Openbaar Ministerie. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Openbaar Ministerie met

Meer informatie over Openbaar Ministerie in populaire locaties