Oosterlengte

16: Oosterlengte reviews van werknemers

Huishoudelijke medewerker

Mijn eerste vakantie baantje. Beviel super goed dat ik een vast weekend kreeg 2 x per maand. Met heel veel plezier gewerkt, alleen werd het rooster veranderd en moest ik ineens elke weekend werken. Daarom helaas er mee op gehouden maar was zeker mooi werk.

Gezellige werkomgeving

Ik heb er leren koken, want daarvoor kwam ik niet veel verder dan een magnetron.

Pluspunten

Er werd goed voor je gezorgt

Minpunten

Werktijden

Dagelijkse dag

normale werk dag ziet er uit dat je begint met een kop koffie en de rapportage doorlezen.

Pluspunten

team

Minpunten

roosters

......

Werk er met volle tevredenheid,hoop alleen dat de bezuinigingen een halt toegeroepen word.

Goede werkomgeving met oog voor elkaar

Met veel plezier gewerkt, fijne collega's en goede leiderschap van onze baas.

Pluspunten

fietsplan

productief behulpzaam prettige werksfeer

veel geleerd in al die jaren dat ik er werk zowel met bewoners als de voeding. Vele cursussen aangeboden gekregen en gevolgd. En altijd bereid voor hulp

Super leuke tijd gehad bij oosterlengte

Een zeer leuke tijd gehad op mijn stage plek, Super collega's en goeie begeleiding. zeer betrokken collega's en ander personeel (leidinggevende)

Leuke baan met veel afwisselende werkzaamheden.

Altijd heel gezellig gewerkt bij mijn clienten van Oosterlegte. Leuk en afwisselend werk. Altijd een goed contact gehad met de clienten waar ik heb gewerkt.

Pluspunten

Afwisselend werk

Minpunten

Leuke werkomgeving die goed georganiseerd is.

Het leukste van deze baan is het in contact komen met mensen die vaak alleen zijn. Je ontvangt zoveel waardering voor je werk. Een typische dag ziet er als volgt uit: eerst een kopje thee drinken met de cliënt, vervolgens een uur schoonmaken om daarna weer wat te drinken en tot slot nog weer schoonmaken tot alles klaar is.

re-integratie project

gestart met re-integratie, omdat ik bezig ben met cursussen word, excel, outlook en daarnaast (als uitbreiding) medische terminologie. Leuke sfeer, goede uitleg

Ervaring met clienten op kunnen doen

Vaak was het zo dat je in moest vallen voor anderen en dat op het laatste moment kreeg te horen. Clienten waren dan ook niet op de hoogte. Vondt ik erg onplezierig werken. Leukste vondt ik het contact met de mensen en iets voor hun te kunnen betekenen

Pluspunten

contact met clienten

Minpunten

Ongeregelde en onverwachteLeer werktijden

leuke afwisselede baan veel werkervaring en leuke sfeer onder de collega;s

om half 8 begin ik met het verzorgen van het ontbijt van de bewoners die op hun eigen kamer eten. Dan zet ik de maaltijden voor ;s middags in de regenereer karren, Berg de bestelling op en vul de voorraad bij. daarna ga ik met de broodkar bij de kamers langs en vul de broodtrommels. ik doe dan schoonmaak werkzaamheden tot half 12, dan ga ik rond met de soep en om 12 uur ga ik met de regenereer kar bij de bewoners langs voor hun warm eten en toetje, daarna was ik af en maak de karren schoon. Hierna verdeel ik de bulk voor de volgende dag. Als slot doe ik nog de administratie en ben dan om 2 uur vrij. Ik heb 10 uur vast in de week. De rest van de werkzaamheden zijn voor mijn stage of oproepkracht. Maar ik zou graag meer vaste uren willen hebben. Ik heb geleerd dat je in de zorg erg flexibel moet zijn. Voor de rest heb ik een goed contact met mijn leidinggevende en leuke collega's. Ik vind het werk heel leuk omdat ik graag iets doe voor ouderen dat geeft mij een goed gevoel. Nadeel is dat ik niet veel vastigheid heb qua uren.

Pluspunten

doe graag iets waar ik mij nuttig bij voel en dat gevoel heb ik dan ook

Minpunten

Geen vastigheid in uren zou heel graag meer vaste uren hebben.

sfeer door bezuinigingen minder

door de bezuinigingen ed is er toch behoorlijk wat leegstand en dat komt de sfeer niet altijd ten goede. Collegas onderling gaat meestal goed al zijn we veel vrouwen onder elkaar en wordt er behoorlijk geklept onder elkaar. De baan opzich is best zwaar door de toenemende werkdruk en zwaarte van de mensen.

er heerst een goede sfeer bij oosterlengte

respect met collega's omgang, heb geleerd om ook voor mezelf op te komen, kan altijd terecht bij mijn leidinggevende, vind het heerlijk om als flexer zoveel collega's te mogen werken, omdat ik door heel gebouw heen werk moeilijk van mijn baan is dat je afscheid van je client moet nemen, als ze plosteling zijn gestorven, net toen je vrij was en het leukste van mijn baan is, dat ik al mijn liefde en passie in kwijt kan, als ik de ouderen verzorg, het geeft mij vreugde en voldoening

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

geen idee

Leuke werkomgeving

Een leuke afwisselende baan waarin je dag nooit het zelfde is.

oosterlengte is een pretige werk omgeving

ik heb bij oosterlengte geleerd alleen te werken en samen met collega's oplossings te zoeken als die nodig zijn.ik heb bij oosterlengte fijne collega's en veel collega'shet moeilijkste bij oosterlengte is dat ik daar geen medcatie mag geven.het leukste van mijn baan is dat als je de deur achter je dicht doet en de clienten tevreden zijn met de fijne hulp die ze krijgen.

Pluspunten

als er iets aan de hand is staat er altijd een collega klaar waar je op terug kan vallen

Minpunten

te weinig werk kleding dat is voor mij de min punt

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Oosterlengte. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Oosterlengte met

Reviews over Oosterlengte per locatie

Meer informatie over Oosterlengte in populaire locaties

• Oosterlengte