Only for Men

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Only for Men

Dynamische werkomgeving met veel adhoc werkzaamheden. Geen dag hetzelfde.
Pluspunten
Goede koffie
Minpunten
(te) zakelijke bedrijfvoering
Helaas heb ik een zeer onprettige tijd bij Only For Men achter de rug. Laag salaris, te hoge werkdruk (zeker voor een minderjarige), ongezonde werksfeer (ook andere werknemers gaven aan niet blij te zijn met de huidige baas) en te lange dagen (ook wettelijk gezien) met te weinig pauzes. Er werd van mij verwacht dat ik overal maar “ja” op zei, ondanks dat dit niet lukte. Zelfs privé gesprekken met managers, werden besproken met het andere personeel en uiteindelijk ben ik ontslagen omdat ik niet kon komen werken door een onoverzienbare situatie. Ik raad iedereen AF om voor Only For Men te komen werken. Wat ze je ook wijs maken tijdens het sollicitatiegesprek; het is geen fijn bedrijf.
Officiële reactie van Only for Men
25 september 2019
Wat jammer dat je een vervelende sfeer hebt ervaren bij Only for Men. Wij zetten jouw review door naar onze areamanager en pakken dit intern op. Mocht je ervoor opstaan om toelichting te geven dan mag je altijd met ons contact opnemen.
Only for Men is een leuke kledingzaak voor jeugd en oud! Het is gelegen in Waalwijk maar er zijn meer vestigingen. Je word met spontaniteit en goed advies behandeld!
Pluspunten
Gratis koffie
Officiële reactie van Only for Men
25 september 2019
Leuk om te horen! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij Only for Men!
Bekijk meer reviews over Only for Men