Only for Men

Reviews over Management bij Only for Men

Dynamische werkomgeving met veel adhoc werkzaamheden. Geen dag hetzelfde.
Pluspunten
Goede koffie
Minpunten
(te) zakelijke bedrijfvoering
Helaas heb ik een zeer onprettige tijd bij Only For Men achter de rug. Laag salaris, te hoge werkdruk (zeker voor een minderjarige), ongezonde werksfeer (ook andere werknemers gaven aan niet blij te zijn met de huidige baas) en te lange dagen (ook wettelijk gezien) met te weinig pauzes. Er werd van mij verwacht dat ik overal maar “ja” op zei, ondanks dat dit niet lukte. Zelfs privé gesprekken met managers, werden besproken met het andere personeel en uiteindelijk ben ik ontslagen omdat ik niet kon komen werken door een onoverzienbare situatie. Ik raad iedereen AF om voor Only For Men te komen werken. Wat ze je ook wijs maken tijdens het sollicitatiegesprek; het is geen fijn bedrijf.
25 september 2019
Wat jammer dat je een vervelende sfeer hebt ervaren bij Only for Men. Wij zetten jouw review door naar onze areamanager en pakken dit intern op. Mocht je ervoor opstaan om toelichting te geven dan mag je altijd met ons contact opnemen.
Als je altijd ja zegt en slikt kan het zomaar zo zijn dat je een filiaal mag leidden. Maar als je je mening laat horen wordt dat niet in dank af genomen en is 't einde contract. Mocht je een vaste aanstelling hebben en ze willen je eruit hebben word je gewoon overgeplaatst naar een webshop winkel en mag je daar toko runnen tot je er zelf vandoor gaat. Vertrouwen persoon zit er zelf tot z'n schouders in dus daar heb je ook niets aan. Vriendjes politiek en viese Geile store managers die maar wat graag aan de jonge meiden komen. Omhoog wippen is natuurlijk een optie werkt daar erg goed heb ik om me heen gezien.
Pluspunten
Mooie producten
Minpunten
Geen nee mogen zeggen op niets
25 september 2019
Wij vinden het heel erg vervelend om dit te horen. Wij zullen jouw klacht in behandeling nemen en doorzetten naar de areamanager. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kan je met ons contact opnemen.
Only for men is een bedrijf dat nooit stil zit en nooit stil staat. Ze duiken in het diepen met gewaagde en vernieuwende concepten, evenementen en denkwijze. Een ware innovator. Only for men steekt heel veel tijd en energie in de ontwikkeling van personeel. Cursussen, product presentaties, warenkennistrainingen en coaching on the job. In mijn ogen word Only for men geleid door mensen met passie, visie en doorzettingsvermogen. De kwaliteit van het personeel is zo hoog dat je dagelijks word uitgedaagd om nog beter te worden, meer kennis op te doen en meer service te verlenen. Zo zijn ze! Het moeilijkste, uitdagendste en leukste is om dagelijks aan deze standaard te voldoen. Er word waarlijk topsport bedreven.
Pluspunten
passionele werkomgeving, groeimogelijkheden, sfeer en betrokken directie
Minpunten
werk kan obsessie worden
25 september 2019
Bedankt voor het compliment en 5 sterren!!! Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over Only for Men!
Bekijk meer reviews over Only for Men