Only for Men

Reviews over Management bij Only for Men

Wissen

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 10 reviews

Leuk bedrijf en gezellig team

Dynamische werkomgeving met veel adhoc werkzaamheden. Geen dag hetzelfde.

Pluspunten

Goede koffie

Minpunten

(te) zakelijke bedrijfvoering

Onsympathieke baas en ongezonde werksfeer

Helaas heb ik een zeer onprettige tijd bij Only For Men achter de rug. Laag salaris, te hoge werkdruk (zeker voor een minderjarige), ongezonde werksfeer (ook andere werknemers gaven aan niet blij te zijn met de huidige baas) en te lange dagen (ook wettelijk gezien) met te weinig pauzes. Er werd van mij verwacht dat ik overal maar “ja” op zei, ondanks dat dit niet lukte. Zelfs privé gesprekken met managers, werden besproken met het andere personeel en uiteindelijk ben ik ontslagen omdat ik niet kon komen werken door een onoverzienbare situatie. Ik raad iedereen AF om voor Only For Men te komen werken. Wat ze je ook wijs maken tijdens het sollicitatiegesprek; het is geen fijn bedrijf.

Officiële reactie van Only for Men

25 september 2019
Wat jammer dat je een vervelende sfeer hebt ervaren bij Only for Men. Wij zetten jouw review door naar onze areamanager en pakken dit intern op. Mocht je ervoor opstaan om toelichting te geven dan mag je altijd met ons contact opnemen.

De werkplek voor mensen die een mooie carriere in de retail willen

Only for men is een bedrijf dat nooit stil zit en nooit stil staat. Ze duiken in het diepen met gewaagde en vernieuwende concepten, evenementen en denkwijze. Een ware innovator. Only for men steekt heel veel tijd en energie in de ontwikkeling van personeel. Cursussen, product presentaties, warenkennistrainingen en coaching on the job. In mijn ogen word Only for men geleid door mensen met passie, visie en doorzettingsvermogen. De kwaliteit van het personeel is zo hoog dat je dagelijks word uitgedaagd om nog beter te worden, meer kennis op te doen en meer service te verlenen. Zo zijn ze! Het moeilijkste, uitdagendste en leukste is om dagelijks aan deze standaard te voldoen. Er word waarlijk topsport bedreven.

Pluspunten

passionele werkomgeving, groeimogelijkheden, sfeer en betrokken directie

Minpunten

werk kan obsessie worden

Officiële reactie van Only for Men

25 september 2019
Bedankt voor het compliment en 5 sterren!!! Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over Only for Men!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Only for Men. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Only for Men met

Reviews over Only for Men per locatie