Only for Men

Reviews over Bedrijfscultuur bij Only for Men

Wissen

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 10 reviews

Leuk bedrijf om voor te werken

De sfeer tussen de collega's onderling is goed en je input wordt gewaardeerd, ongeacht je positie binnen de organisatie. Veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Fijne werkplek, gezellige collega's, informele sfeer

Gezellige werksfeer en leuke taken om uit te voeren

Bij Only for Men wordt er resultaatgericht gewerkt en ben je constant opzoek naar nieuwe verbeterpunten en uitdagingen die het bedrijf een stapje voor geven op de concurrentie. Er hangt op het hoofdkantoor een relaxte maar ook gedreven werkcultuur. Als jij een goed idee denkt te hebben, dan krijg je altijd de kans om dit te presenteren. Je krijgt de ruimte om te leren van je fouten en de kans om nieuwe ontwikkelingen door te voeren!

Pluspunten

Leuke werksfeer, gedreven collega's, uitdagend werk.

Hecht team met een gemotiveerde werkhouding

Binnen het team hangt er een gemotiveerde en vriendelijke sfeer. Als nieuwkomer wordt je direct door iedereen enorm welkom ontvangen. Tijdens werkuren wordt er serieus gewerkt en is er genoeg ruimte om vragen te stellen.

Pluspunten

Hecht team

Onsympathieke baas en ongezonde werksfeer

Helaas heb ik een zeer onprettige tijd bij Only For Men achter de rug. Laag salaris, te hoge werkdruk (zeker voor een minderjarige), ongezonde werksfeer (ook andere werknemers gaven aan niet blij te zijn met de huidige baas) en te lange dagen (ook wettelijk gezien) met te weinig pauzes. Er werd van mij verwacht dat ik overal maar “ja” op zei, ondanks dat dit niet lukte. Zelfs privé gesprekken met managers, werden besproken met het andere personeel en uiteindelijk ben ik ontslagen omdat ik niet kon komen werken door een onoverzienbare situatie. Ik raad iedereen AF om voor Only For Men te komen werken. Wat ze je ook wijs maken tijdens het sollicitatiegesprek; het is geen fijn bedrijf.

25 september 2019
Wat jammer dat je een vervelende sfeer hebt ervaren bij Only for Men. Wij zetten jouw review door naar onze areamanager en pakken dit intern op. Mocht je ervoor opstaan om toelichting te geven dan mag je altijd met ons contact opnemen.

Leuk bedrijf en gezellig team

Dynamische werkomgeving met veel adhoc werkzaamheden. Geen dag hetzelfde.

Pluspunten

Goede koffie

Minpunten

(te) zakelijke bedrijfvoering

De werkplek voor mensen die een mooie carriere in de retail willen

Only for men is een bedrijf dat nooit stil zit en nooit stil staat. Ze duiken in het diepen met gewaagde en vernieuwende concepten, evenementen en denkwijze. Een ware innovator. Only for men steekt heel veel tijd en energie in de ontwikkeling van personeel. Cursussen, product presentaties, warenkennistrainingen en coaching on the job. In mijn ogen word Only for men geleid door mensen met passie, visie en doorzettingsvermogen. De kwaliteit van het personeel is zo hoog dat je dagelijks word uitgedaagd om nog beter te worden, meer kennis op te doen en meer service te verlenen. Zo zijn ze! Het moeilijkste, uitdagendste en leukste is om dagelijks aan deze standaard te voldoen. Er word waarlijk topsport bedreven.

Pluspunten

passionele werkomgeving, groeimogelijkheden, sfeer en betrokken directie

Minpunten

werk kan obsessie worden

25 september 2019
Bedankt voor het compliment en 5 sterren!!! Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over Only for Men!

Only for Men

Only for Men is een ok werkgever helaas is het een bedrijf wat vooral gericht is op een Ja zeg cultuur wat zonde is want zo zorg je er juist niet voor dat men doorgroeid of zich ontwikkeld. Heb hier bepaalde zaken geleerd door het geen waar ik geconfronteerd mee werd.

Pluspunten

Werksfeer

Minpunten

Ja Cultuur

25 september 2019
Bedankt voor je review en 3 sterren! Wij zijn hier heel erg blij mee! Maar uiteraard vinden we het jammer om te horen over jouw beleving over onze cultuur. Wij hebben dit namelijk hoog in het vaandel staan dat onze collega's kunnen doorgroeien en hun mening delen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kan je met ons contact opnemen.

Gezellig team wat het verkopen makkelijker maakt

Only for Men is een leuke kledingzaak voor jeugd en oud! Het is gelegen in Waalwijk maar er zijn meer vestigingen. Je word met spontaniteit en goed advies behandeld!

Pluspunten

Gratis koffie

25 september 2019
Leuk om te horen! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij Only for Men!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Only for Men. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Only for Men met

Reviews over Only for Men per locatie